eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżewice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzyżewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzyżewice 109

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-107

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48815666025

1.5.8.) Numer faksu: +48815666025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@strzyzewice.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstrzyzewice.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0f7ca22-77dc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0f7ca22-77dc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034041/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRRII.271.1.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych, którymi zarządza Wójt Gminy Strzyżewice na terenie gminy Strzyżewice w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2023/2024
Część 1: Trasa północno – wschodnia – obejmująca miejscowości: Polanówka, Żabia Wola, Iżyce, Piotrowice na wschód od rzeki Bystrzycy, Bystrzyca Stara, Pawłówek i Strzyżewice do DW 834 długość około 20,22 km
2) Zakres usług zimowego utrzymania dróg obejmuje:
a) usuwanie śniegu na całej szerokości dróg (aby nie powodować zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania i odśnieżania z posypywaniem dróg.
3) Akcją zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Strzyżewice są drogi wymienione w punkcie 10 opisu przedmiotu zamówienia. Podany powyżej kilometraż jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do zimowego dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.
4) Wymagania materiałowe i jakościowe.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę ciągnikiem kołowym o mocy min. 60KM, wyposażonym w napęd na dwie osie z pługiem lemieszowym i piaskarką lub samochodem ciężarowym z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości minimum 1 szt. w każdej z części zamówienia. Ponadto Wykonawca musi dysponować sprzętem do odśnieżania w warunkach ciężki tj. pługiem dziobowym lub pługiem wirnikowym w ilości 1 szt. w każdej z części zamówienia.
b) Do odśnieżania oraz usuwania śliskości zimowej mogą być stosowane przez Wykonawcę wyłącznie pojazdy i maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2012 roku poz. 1847).
c) Do zapobiegania powstaniu i łagodzenia śliskości zimowej będą stosowane materiały uszorstniające w postaci mieszanki piaskowo – solnej 20% (piasek o uziarnieniu do 4 mm) – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).
d) Operatorem sprzętu może być kierowca pojazdu posiadający uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów.
e) Pracownicy obsługujący sprzęt muszą być wyposażeni w telefony komórkowe z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność.
f) W przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy pojazd spełniający wymagania określone w SWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
g) W przypadku, gdy wykonawca nie zapewni zastępczego pojazdu oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Strony ustalają, że Zamawiający obciąży wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczego zimowego utrzymania dróg oraz nałoży karę pieniężną w wysokości określonej w umowie.
h) W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) Wykonawca winien zabezpieczyć specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy.
5. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg.
a) Jezdnia odśnieżona na całej szerokości – minimum 4,0 m (aby nie spowodować jej zwężenia)
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) likwidowanie śliskości na jezdniach poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi w postaci mieszanki piaskowo – solnej 20%. Likwidowanie śliskości winno być prowadzone w sposób skuteczny.
d) Do posypywania dróg Wykonawca używa zakupionych we własnym zakresie materiałów szorstkich oraz organizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa miejsce oraz sposób składowania tych materiałów.
e) droga musi zostać posypana równą warstwą materiałów szorstkich na całej długości i szerokości.
f) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu akcji zimowej podejmuje Zamawiający.
g) ustala się maksymalny czas rozpoczęcia akcji do 2 godzin od wezwania przez koordynatora – pracownika Urzędu Gminy pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg lub przystąpienie do pracy nastąpi nie później niż po upływie 2 godzin po zakończeniu opadu. W przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6:00. Czas rozpoczęcia akcji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Przez czas rozpoczęcia akcji rozumie się wjazd na teren gminy.
h) Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług i ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w przedmiocie zamówienia oraz za zgodność z poleceniami pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg z ramienia Urzędu Gminy Strzyżewice.
i) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
j) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę jak również podwykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
k) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za wszelkie szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania przyjętej usługi. W myśl powyższego, Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
l) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
6. Zastrzeżenia Zamawiającego
a) O rodzaju świadczonej usługi decyduje Zamawiający np.: odśnieżanie a następnie posypywanie czy jednoczesne odśnieżanie z posypywaniem.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania usługi, polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokości odśnieżania, ilości rozsypanych środków oraz szerokości i długości odcinków posypywanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wymaganego sprzętu.
7. Sprzęt techniczny
a) W zakresie wyposażenia umożliwiającego zimowe utrzymanie dróg Wykonawca zapewnia następujący sprzęt w każdej z części zamówienia:
- ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o minimalnej mocy 60 kW z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości 1 szt. lub samochód ciężarowy z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości 1szt.,
- koparko ładowarka skrętnie łamana w ilości 1 szt.,
- pług wirnikowy lub pług dziobowy w ilości 1 szt.
Sprzęt musi posiadać dopuszczenie do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20. 06. 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047).
8) Wymagania, których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. 06. 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), w zakresie usług odśnieżania i likwidacji śliskości dróg do obsługi sprzętu technicznego, w ilości osób zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SWZ realizację przedmiotowego zamówienia (tj. kierowca ciągnika, kierowca samochodu ciężarowego, operator koparko – ładowarki, dmuchawy).
9) Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
a) Przestrzeganie przepisów:
- ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047)
- ustawy z dnia 21. 03. 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 645)
- rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27. 10. 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 96622,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych, którymi zarządza Wójt Gminy Strzyżewice na terenie gminy Strzyżewice w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2023/2024.
część 2: Trasa północno – zachodnia – obejmująca miejscowości: Osmolice Pierwsze, Osmolice Drugie, Piotrowice na zachód od rzeki Bystrzycy – długość około 20,23 km
2) Zakres usług zimowego utrzymania dróg obejmuje:
a) usuwanie śniegu na całej szerokości dróg (aby nie powodować zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania i odśnieżania z posypywaniem dróg.
3) Akcją zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Strzyżewice są drogi wymienione w punkcie 10 opisu przedmiotu zamówienia. Podany powyżej kilometraż jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do zimowego dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.
4) Wymagania materiałowe i jakościowe.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę ciągnikiem kołowym o mocy min. 60KM, wyposażonym w napęd na dwie osie z pługiem lemieszowym i piaskarką lub samochodem ciężarowym z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości minimum 1 szt. w każdej z części zamówienia. Ponadto Wykonawca musi dysponować sprzętem do odśnieżania w warunkach ciężki tj. pługiem dziobowym lub pługiem wirnikowym w ilości 1 szt. w każdej z części zamówienia.
b) Do odśnieżania oraz usuwania śliskości zimowej mogą być stosowane przez Wykonawcę wyłącznie pojazdy i maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2012 roku poz. 1847).
c) Do zapobiegania powstaniu i łagodzenia śliskości zimowej będą stosowane materiały uszorstniające w postaci mieszanki piaskowo – solnej 20% (piasek o uziarnieniu do 4 mm) – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).
d) Operatorem sprzętu może być kierowca pojazdu posiadający uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów.
e) Pracownicy obsługujący sprzęt muszą być wyposażeni w telefony komórkowe z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność.
f) W przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy pojazd spełniający wymagania określone w SWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
g) W przypadku, gdy wykonawca nie zapewni zastępczego pojazdu oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Strony ustalają, że Zamawiający obciąży wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczego zimowego utrzymania dróg oraz nałoży karę pieniężną w wysokości określonej w umowie.
h) W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) Wykonawca winien zabezpieczyć specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy.
5. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg.
a) Jezdnia odśnieżona na całej szerokości – minimum 4,0 m (aby nie spowodować jej zwężenia)
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) likwidowanie śliskości na jezdniach poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi w postaci mieszanki piaskowo – solnej 20%. Likwidowanie śliskości winno być prowadzone w sposób skuteczny.
d) Do posypywania dróg Wykonawca używa zakupionych we własnym zakresie materiałów szorstkich oraz organizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa miejsce oraz sposób składowania tych materiałów.
e) droga musi zostać posypana równą warstwą materiałów szorstkich na całej długości i szerokości.
f) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu akcji zimowej podejmuje Zamawiający.
g) ustala się maksymalny czas rozpoczęcia akcji do 2 godzin od wezwania przez koordynatora – pracownika Urzędu Gminy pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg lub przystąpienie do pracy nastąpi nie później niż po upływie 2 godzin po zakończeniu opadu. W przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6:00. Czas rozpoczęcia akcji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Przez czas rozpoczęcia akcji rozumie się wjazd na teren gminy.
h) Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług i ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w przedmiocie zamówienia oraz za zgodność z poleceniami pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg z ramienia Urzędu Gminy Strzyżewice.
i) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
j) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę jak również podwykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
k) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za wszelkie szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania przyjętej usługi. W myśl powyższego, Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
l) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
6. Zastrzeżenia Zamawiającego
a) O rodzaju świadczonej usługi decyduje Zamawiający np.: odśnieżanie a następnie posypywanie czy jednoczesne odśnieżanie z posypywaniem.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania usługi, polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokości odśnieżania, ilości rozsypanych środków oraz szerokości i długości odcinków posypywanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wymaganego sprzętu.
7. Sprzęt techniczny
a) W zakresie wyposażenia umożliwiającego zimowe utrzymanie dróg Wykonawca zapewnia następujący sprzęt w każdej z części zamówienia:
- ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o minimalnej mocy 60 kW z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości 1 szt. lub samochód ciężarowy z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości 1szt.,
- koparko ładowarka skrętnie łamana w ilości 1 szt.,
- pług wirnikowy lub pług dziobowy w ilości 1 szt.
Sprzęt musi posiadać dopuszczenie do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20. 06. 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047).
8) Wymagania, których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. 06. 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), w zakresie usług odśnieżania i likwidacji śliskości dróg do obsługi sprzętu technicznego, w ilości osób zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SWZ realizację przedmiotowego zamówienia (tj. kierowca ciągnika, kierowca samochodu ciężarowego, operator koparko – ładowarki, dmuchawy).
9) Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
a) Przestrzeganie przepisów:
- ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047)
- ustawy z dnia 21. 03. 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 645)
- rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27. 10. 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 96622,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych, którymi zarządza Wójt Gminy Strzyżewice na terenie gminy Strzyżewice w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2023/2024.
część 3: Trasa południowo – wschodnia – obejmująca miejscowości: Pawłów, Dębina, Dębszczyzna, Strzyżewice na południe od DW 834 i na wschód od rzeki Bystrzycy, Kiełczewice Maryjskie, Kiełczewice Pierwsze, Kiełczewice Górne – długość około 26,37 km
2) Zakres usług zimowego utrzymania dróg obejmuje:
a) usuwanie śniegu na całej szerokości dróg (aby nie powodować zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania i odśnieżania z posypywaniem dróg.
3) Akcją zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Strzyżewice są drogi wymienione w punkcie 10 opisu przedmiotu zamówienia. Podany powyżej kilometraż jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do zimowego dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.
4) Wymagania materiałowe i jakościowe.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę ciągnikiem kołowym o mocy min. 60KM, wyposażonym w napęd na dwie osie z pługiem lemieszowym i piaskarką lub samochodem ciężarowym z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości minimum 1 szt. w każdej z części zamówienia. Ponadto Wykonawca musi dysponować sprzętem do odśnieżania w warunkach ciężki tj. pługiem dziobowym lub pługiem wirnikowym w ilości 1 szt. w każdej z części zamówienia.
b) Do odśnieżania oraz usuwania śliskości zimowej mogą być stosowane przez Wykonawcę wyłącznie pojazdy i maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2012 roku poz. 1847).
c) Do zapobiegania powstaniu i łagodzenia śliskości zimowej będą stosowane materiały uszorstniające w postaci mieszanki piaskowo – solnej 20% (piasek o uziarnieniu do 4 mm) – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).
d) Operatorem sprzętu może być kierowca pojazdu posiadający uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów.
e) Pracownicy obsługujący sprzęt muszą być wyposażeni w telefony komórkowe z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność.
f) W przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy pojazd spełniający wymagania określone w SWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
g) W przypadku, gdy wykonawca nie zapewni zastępczego pojazdu oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Strony ustalają, że Zamawiający obciąży wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczego zimowego utrzymania dróg oraz nałoży karę pieniężną w wysokości określonej w umowie.
h) W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) Wykonawca winien zabezpieczyć specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy.
5. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg.
a) Jezdnia odśnieżona na całej szerokości – minimum 4,0 m (aby nie spowodować jej zwężenia)
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) likwidowanie śliskości na jezdniach poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi w postaci mieszanki piaskowo – solnej 20%. Likwidowanie śliskości winno być prowadzone w sposób skuteczny.
d) Do posypywania dróg Wykonawca używa zakupionych we własnym zakresie materiałów szorstkich oraz organizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa miejsce oraz sposób składowania tych materiałów.
e) droga musi zostać posypana równą warstwą materiałów szorstkich na całej długości i szerokości.
f) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu akcji zimowej podejmuje Zamawiający.
g) ustala się maksymalny czas rozpoczęcia akcji do 2 godzin od wezwania przez koordynatora – pracownika Urzędu Gminy pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg lub przystąpienie do pracy nastąpi nie później niż po upływie 2 godzin po zakończeniu opadu. W przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6:00. Czas rozpoczęcia akcji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Przez czas rozpoczęcia akcji rozumie się wjazd na teren gminy.
h) Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług i ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w przedmiocie zamówienia oraz za zgodność z poleceniami pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg z ramienia Urzędu Gminy Strzyżewice.
i) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
j) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę jak również podwykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
k) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za wszelkie szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania przyjętej usługi. W myśl powyższego, Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
l) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
6. Zastrzeżenia Zamawiającego
a) O rodzaju świadczonej usługi decyduje Zamawiający np.: odśnieżanie a następnie posypywanie czy jednoczesne odśnieżanie z posypywaniem.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania usługi, polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokości odśnieżania, ilości rozsypanych środków oraz szerokości i długości odcinków posypywanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wymaganego sprzętu.
7. Sprzęt techniczny
a) W zakresie wyposażenia umożliwiającego zimowe utrzymanie dróg Wykonawca zapewnia następujący sprzęt w każdej z części zamówienia:
- ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o minimalnej mocy 60 kW z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości 1 szt. lub samochód ciężarowy z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości 1szt.,
- koparko ładowarka skrętnie łamana w ilości 1 szt.,
- pług wirnikowy lub pług dziobowy w ilości 1 szt.
Sprzęt musi posiadać dopuszczenie do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20. 06. 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047).
8) Wymagania, których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. 06. 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), w zakresie usług odśnieżania i likwidacji śliskości dróg do obsługi sprzętu technicznego, w ilości osób zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SWZ realizację przedmiotowego zamówienia (tj. kierowca ciągnika, kierowca samochodu ciężarowego, operator koparko – ładowarki, dmuchawy).
9) Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
a) Przestrzeganie przepisów:
- ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047)
- ustawy z dnia 21. 03. 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 645)
- rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27. 10. 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 96622,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych, którymi zarządza Wójt Gminy Strzyżewice na terenie gminy Strzyżewice w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2023/2024.
część 4: Trasa południowo - zachodnia – obejmująca miejscowości: Bystrzyca Nowa, Kajetanówka, Franciszków, Strzyżewice na zachód od rzeki Bystrzycy, Kiełczewice Dolne, Kolonia Kiełczewice Dolne i Borkowizna – długość około 19,55 km
2) Zakres usług zimowego utrzymania dróg obejmuje:
a) usuwanie śniegu na całej szerokości dróg (aby nie powodować zwężenia),
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości
d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających,
e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania i odśnieżania z posypywaniem dróg.
3) Akcją zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Strzyżewice są drogi wymienione w punkcie 10 opisu przedmiotu zamówienia. Podany powyżej kilometraż jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do zimowego dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości.
4) Wymagania materiałowe i jakościowe.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę ciągnikiem kołowym o mocy min. 60KM, wyposażonym w napęd na dwie osie z pługiem lemieszowym i piaskarką lub samochodem ciężarowym z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości minimum 1 szt. w każdej z części zamówienia. Ponadto Wykonawca musi dysponować sprzętem do odśnieżania w warunkach ciężki tj. pługiem dziobowym lub pługiem wirnikowym w ilości 1 szt. w każdej z części zamówienia.
b) Do odśnieżania oraz usuwania śliskości zimowej mogą być stosowane przez Wykonawcę wyłącznie pojazdy i maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2012 roku poz. 1847).
c) Do zapobiegania powstaniu i łagodzenia śliskości zimowej będą stosowane materiały uszorstniające w postaci mieszanki piaskowo – solnej 20% (piasek o uziarnieniu do 4 mm) – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).
d) Operatorem sprzętu może być kierowca pojazdu posiadający uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów.
e) Pracownicy obsługujący sprzęt muszą być wyposażeni w telefony komórkowe z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność.
f) W przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy pojazd spełniający wymagania określone w SWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
g) W przypadku, gdy wykonawca nie zapewni zastępczego pojazdu oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Strony ustalają, że Zamawiający obciąży wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczego zimowego utrzymania dróg oraz nałoży karę pieniężną w wysokości określonej w umowie.
h) W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne) Wykonawca winien zabezpieczyć specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy.
5. Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg.
a) Jezdnia odśnieżona na całej szerokości – minimum 4,0 m (aby nie spowodować jej zwężenia)
b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg,
c) likwidowanie śliskości na jezdniach poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi w postaci mieszanki piaskowo – solnej 20%. Likwidowanie śliskości winno być prowadzone w sposób skuteczny.
d) Do posypywania dróg Wykonawca używa zakupionych we własnym zakresie materiałów szorstkich oraz organizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa miejsce oraz sposób składowania tych materiałów.
e) droga musi zostać posypana równą warstwą materiałów szorstkich na całej długości i szerokości.
f) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu akcji zimowej podejmuje Zamawiający.
g) ustala się maksymalny czas rozpoczęcia akcji do 2 godzin od wezwania przez koordynatora – pracownika Urzędu Gminy pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg lub przystąpienie do pracy nastąpi nie później niż po upływie 2 godzin po zakończeniu opadu. W przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 6:00. Czas rozpoczęcia akcji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Przez czas rozpoczęcia akcji rozumie się wjazd na teren gminy.
h) Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług i ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w przedmiocie zamówienia oraz za zgodność z poleceniami pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg z ramienia Urzędu Gminy Strzyżewice.
i) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
j) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę jak również podwykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
k) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno – prawną za wszelkie szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania przyjętej usługi. W myśl powyższego, Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
l) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
6. Zastrzeżenia Zamawiającego
a) O rodzaju świadczonej usługi decyduje Zamawiający np.: odśnieżanie a następnie posypywanie czy jednoczesne odśnieżanie z posypywaniem.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania usługi, polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokości odśnieżania, ilości rozsypanych środków oraz szerokości i długości odcinków posypywanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wymaganego sprzętu.
7. Sprzęt techniczny
a) W zakresie wyposażenia umożliwiającego zimowe utrzymanie dróg Wykonawca zapewnia następujący sprzęt w każdej z części zamówienia:
- ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o minimalnej mocy 60 kW z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości 1 szt. lub samochód ciężarowy z pługiem lemieszowym i piaskarką w ilości 1szt.,
- koparko ładowarka skrętnie łamana w ilości 1 szt.,
- pług wirnikowy lub pług dziobowy w ilości 1 szt.
Sprzęt musi posiadać dopuszczenie do ruchu na podstawie ustawy z dnia 20. 06. 1997 roku Prawo o ruchu drogowym, (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047).
8) Wymagania, których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26. 06. 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465), w zakresie usług odśnieżania i likwidacji śliskości dróg do obsługi sprzętu technicznego, w ilości osób zapewniającej zgodną z warunkami niniejszej SWZ realizację przedmiotowego zamówienia (tj. kierowca ciągnika, kierowca samochodu ciężarowego, operator koparko – ładowarki, dmuchawy).
9) Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
a) Przestrzeganie przepisów:
- ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047)
- ustawy z dnia 21. 03. 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 645)
- rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27. 10. 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 96622,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Małecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060314105

7.3.4) Miejscowość: Kosarzew Dolny - Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 23-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Małecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060314105

7.3.4) Miejscowość: Kosarzew Dolny - Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 23-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Małecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060314105

7.3.4) Miejscowość: Kosarzew Dolny - Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 23-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Małecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060314105

7.3.4) Miejscowość: Kosarzew Dolny - Kolonia

7.3.5) Kod pocztowy: 23-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.