eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w podziale na 5 części (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w podziale na 5 części (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d83bfab1-fb28-4e16-848c-f8e31817dd26

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) na terenie sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego w podziale na 5 części (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f805ce5-5f78-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035812/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wojnicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429752/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191237,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymanie przejezdności) w rejonie 1
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa:
Biadoliny Radłowskie, Łopoń: 21
Przewidywana ilość kilometrów;
Długość dróg do odśnieżania - 21 km
Długość dróg do posypywania – 5 km
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 210 km
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 50 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 35897,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności)
w rejonie 3
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa:
• Wojnicz,
• Isep
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 3 – wynosi około: 22 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 220 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 30830,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymanie przejezdności) w rejonie 4
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Grabno, Milówka (wszystkie drogi)
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 4 – wynosi około: 21 km
Długość dróg do posypywania w rejonie 4 – wynosi około: 10 km
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 210 km
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 100 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 42365,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymania przejezdności) w rejonie 6
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa: Olszyny
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 6 - wynosi ok: 13 km
Długość dróg do posypywania w rejonie 6 – wynosi ok: 7 km
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 130 km
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 70 km

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 27273,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania i usuwania śliskości (utrzymania przejezdności) w rejonie 8
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta Wojnicz, ul. Krakowska, Tarnowska, Zielony Park Przemysłowy, była droga wojewódzka do Dębiny Łętowskiej do ronda w Wielkiej Wsi
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 8 - wynosi ok: 13 km
Długość dróg do posypywania w rejonie 8 – wynosi ok: 8 km (wyznaczone fragmenty dróg – wzniesienia, zakręty - Więckowice, Rudka Wielka Wieś, Sukmanie, Isep, Dębina Zakrzowska, Dębina Łętowska, Zakrzów, Łukanowice)
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 130 km
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 80 km (wyznaczone fragmenty dróg – wzniesienia, zakręty - Więckowice, Rudka Wielka Wieś, Sukmanie, Isep, Dębina Zakrzowska, Dębina Łętowska, Zakrzów, Łukanowice)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 54870,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49741,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi ogrodniczo - porządkowe ”AGRO - HEN” Henryk Kuboń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8732680180

7.3.4) Miejscowość: Biadoliny

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38016,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38016,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38016,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg PBD Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930670509

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38016,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62963,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62963,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62963,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg PBD Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930670509

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62963,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41168,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41168,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41168,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg PBD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930670509

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41168,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 5 na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy PZP albowiem treść załącznika nr 2 do SWZ (Formularz ofertowy) w miejscu który dotyczy części nr 5 jest niezgodny z treścią załącznika nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) dotyczącego części nr 5, przez co postępowanie w zakresie części nr 5 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.