eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0bd48bb-56ad-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0bd48bb-56ad-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077857/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu na lata I.2023-VI.2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416621/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2502-10/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1140910,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Okręgowego w Opolu w budynkach przy Pl. Daszyńskiego 1, przy pl. Daszyńskiego 3 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a.
3. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy ubiegającego się o niniejsze zamówienie publiczne zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone czynności na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji zamówienia społecznego, których wykonanie polega na
wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.
5. Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
czynności bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynków i mienia Zamawiającego
7. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, oraz Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia – zgodnie Projektem Umowy.
8. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy, w budynku przy pl. Daszyńskiego 3 oraz w budynku przy ul. Plebiscytowej 3a, odpowiednie pomieszczenie socjalne dla osób pełniących ochronę.
9. Pracownicy pełniący ochronę fizyczną w budynkach Zamawiającego przy pl. Daszyńskiego 3 oraz przy ul. Plebiscytowej 3a w czasie obsługi urządzenia RTG do kontroli bagażu będą narażeni na promieniowanie jonizujące (rentgenowskie).
10. Wymaga się aby Wykonawca wykonywał przedmiot zamówienia za pomocą osób posiadających badania lekarskie dopuszczające do pracy w środowisku narażonym na promieniowanie jonizujące oraz potwierdzeń odbytych przez te osoby szkoleń bhp w zakresie ochrony radiologicznej przed promieniowaniem jonizującym (rentgenowskim).
11. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę usług stanowiących przedmiot zamówienia, za wyjątkiem usług zabezpieczenia technicznego wszystkich budynków Zamawiającego.
12. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej. Udział w wizji lokalnej nie jest wymagany do złożenia oferty. Termin wizji lokalnej ustala się indywidualnie dla każdego Wykonawcy. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy są zobowiązani do przekazania listy osób uczestniczących w wizji zawierającej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy na adres e-mailowy:
oddzial.gospodarczy@opole.so.gov.pl Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na pytania. Pytania należy przesłać po zakończeniu wizji, zgodnie z zapisami SWZ. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 PZP.
13. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono w Projekcie umowy wraz z jego załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1393844,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1458065,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1393844,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGAR Agencja Ochrony Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony AGAR Edward Pietrzak, UNITREZ OCHRONA OP Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Gwarant Agencja Ochrony Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543120143

7.3.3) Ulica: ul. Górna 15A

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-403

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1393844,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.