eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylanka › "Usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylanka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Kobylanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c73cb645-64ef-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042227/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg Gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442133

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KŚ.271.09.2023.AM.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.
2. Zamówienie obejmuje trzy zadania (Części):
1) Zadanie I – 35,65 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
2) Zadanie II – 33,93 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
3) Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z parkingów, placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 220670,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.
2. Zamówienie obejmuje trzy zadania (Części):
1) Zadanie I – 35,65 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
2) Zadanie II – 33,93 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
3) Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z parkingów, placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 95601,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania dróg, ścieżek i parkingów na terenie Gminy Kobylanka mająca na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi takimi jak intensywne opady śniegu, zawieje i zamiecie śnieżne, błoto pośniegowe z topniejącego śniegu oraz gołoledź.
2. Zamówienie obejmuje trzy zadania (Części):
1) Zadanie I – 35,65 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
2) Zadanie II – 33,93 km dróg
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni gruntowej, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem
środków chemicznych i uszorstniających,
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z dróg o nawierzchni bitumicznej, zatok autobusowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających,
3) Zadanie III - 5694 m2 parkingów i ścieżek
- mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego oraz likwidowanie gołoledzi z parkingów, placów, ścieżek rowerowych i pieszo rowerowych, przy użyciu sprzętu i dozwolonych prawem środków chemicznych i uszorstniających

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 37260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36, 73-108 Kobylanka, tel. 604620431, fax: 91 5610253, e-mail: kachniarz@op.pl NIP: 8541003327

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 470.769,77 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 153.501,67 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 55.982,01 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

2. Paan-bus Sp. z o.o. ul. Przedwiośnie 14/2, 70-877 Szczecin tel. 508018102, e-mail: karol.paanbus@wp.pl NIP: 8531249937

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 255.806,50 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 148.585,30 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 208.571,80 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Oferta Wykonawcy Paan-bus Sp. z o.o. została odrzucona. Szczegółowe uzasadnienie odrzucenia oferty zawarto w korespondencji skierowanej do Wykonawców w dniu 24 października 2023 r.

Na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 353.532,66 zł brutto,
w tym:
Część 1: 220.670,80 zł brutto,
Część 2: 95.601,70 zł brutto,
Część 3: 37.260,16 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470769,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470769,77 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36, 73-108 Kobylanka, tel. 604620431, fax: 91 5610253, e-mail: kachniarz@op.pl NIP: 8541003327

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 470.769,77 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 153.501,67 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 55.982,01 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

2. Paan-bus Sp. z o.o. ul. Przedwiośnie 14/2, 70-877 Szczecin tel. 508018102, e-mail: karol.paanbus@wp.pl NIP: 8531249937

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 255.806,50 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 148.585,30 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 208.571,80 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Oferta Wykonawcy Paan-bus Sp. z o.o. została odrzucona. Szczegółowe uzasadnienie odrzucenia oferty zawarto w korespondencji skierowanej do Wykonawców w dniu 24 października 2023 r.

Na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 353.532,66 zł brutto,
w tym:
Część 1: 220.670,80 zł brutto,
Część 2: 95.601,70 zł brutto,
Część 3: 37.260,16 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153501,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153501,67 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. Zakład Ogólnobudowlany – Wiesław Kachniarz, ul. 8-go Marca 36, 73-108 Kobylanka, tel. 604620431, fax: 91 5610253, e-mail: kachniarz@op.pl NIP: 8541003327

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 470.769,77 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 153.501,67 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 55.982,01 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

2. Paan-bus Sp. z o.o. ul. Przedwiośnie 14/2, 70-877 Szczecin tel. 508018102, e-mail: karol.paanbus@wp.pl NIP: 8531249937

Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za następujące kwoty:
Część 1:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 255.806,50 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 2:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 148.585,30 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Część 3:
Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 208.571,80 zł brutto. Wykonawca zaoferował czas reakcji na zgłoszenie 1 (słownie: jedna) godzina

Oferta Wykonawcy Paan-bus Sp. z o.o. została odrzucona. Szczegółowe uzasadnienie odrzucenia oferty zawarto w korespondencji skierowanej do Wykonawców w dniu 24 października 2023 r.

Na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 353.532,66 zł brutto,
w tym:
Część 1: 220.670,80 zł brutto,
Część 2: 95.601,70 zł brutto,
Część 3: 37.260,16 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55982,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55982,01 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.