eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa oleju opa³owego do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2023



Og³oszenie z dnia 2022-12-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZABYTKOWA KOPALNIA IGNACY W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276702248

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. I.MO¦CICKIEGO 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-273

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48324407731

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kopalniaignacy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kopalniaignacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e33caaec-7d21-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00500448

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00500216/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków , zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (formularz do komunikacji) oraz poczty elektronicznej zamowienia@kopalniaignacy.pl (z
wy³±czeniem sk³adania ofert). 2. Korzystanie z miniportalu przez Wykonawców jest bezp³atne i wymaga za³o¿enia konta na ePUAP.
3. Wykonawca zamierzaj±c wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP, Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji. 4. Zamawiaj±cy zgodnie z §3 ust 3 Rozporz±dzenia o elektronizacji okre¶la: 1) w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP (Za³±cznik nr 6 do SWZ) niezbêdne wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu 2) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dot. Miniportalu oraz ePuap). 3) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:- plik przes³any przez Wykonawcê za po¶rednictwem dedykowanych formularzy widnieje jako zaszyfrowany.
Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku przez Zamawiaj±cego, - oznaczenie czasu odbioru danych przez miniportal – wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do setnej czê¶ci sekundy. 5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 6. Znak sprawy ID: ZKI.2.2022 (w korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego nale¿y pos³ugiwaæ siê tym znakiem). 7. Identyfikator postêpowania dla niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu oraz zawarty jest w Za³±czniku nr 7 do SWZ.
8. Do z³o¿enia oferty oferty za po¶rednictwem miniportalu konieczne jest posiadanie przez upowa¿nion± osobê do reprezentowania wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 9. Czas niezbêdny do nabycia w/w podpisów zale¿y od procedur stosowanych przez dostawców tych instrumentów elektronicznych.
10. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ wymogi zawarte
w “Rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnêtrzny Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES. 10. Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „.pdf”, wtedy
nale¿y u¿yæ formatu XAdES; 11. Je¿eli na ofertê sk³ada siê kilka dokumentów Wykonawca powinien stworzyæ folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym dokumenty dotycz±ce postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nastêpnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu hase³ i bez szyfrowania zipem). W kolejnym kroku za po¶rednictwem. Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawieraj±cy dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê.12. Zaleca siê, aby podczas
szyfrowania plik zosta³ opatrzony nazw±: Oferta_[numer referencyjny postêpowania]_[4 literowy ci±g dowolnych znaków].

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) – (zwanym w dalszej czê¶ci „RODO”) informujemy, ¿e: 1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Zabytkowa Kopalnia Ignacy w Rybniku z siedzib±: ul. Mo¶cickiego 3, 44-273 Rybnik, e-mail: kontakt@kopalniaignacy.pl reprezentowany przez Dyrektora Pana Marka Go³osza. 2) W sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych: Panem Marcinem Wowk, daneosobowe@kopalniaignacy.pl.
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd±:
a) w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego zgodnie z ustaw± z dnia 29 stycznia
2004 r. prawo zamówieñ publicznych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
b) w celu wykonania obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze wynikaj±cych z obowi±zuj±cych przepisów prawa, w
szczególno¶ci zwi±zanych z archiwizacj± dokumentacji – zgodnie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych , dalej „ustawa Pzp”; podmioty,
którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia 26
wrze¶nia 2001 r. oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów ogólnych oraz instytucje na mocy wi±¿±cych umów (np.
w celu rozliczenia ¶rodków unijnych, w celu rozliczenia ¶rodków publicznych).
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 pe³nych lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZKI.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne, w miarê pojawiaj±cych siê potrzeb dostawy oleju opa³owego lekkiego wraz z transportem i roz³adunkiem do kot³owni kontenerowej przy maszynowni Szybu Ko¶ciuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku. Dostawa bezpo¶rednio do 2 zbiorników dwup³aszczowych o pojemno¶ci: 1500 l/szt (³±czna pojemno¶æ: 3000 l) zlokalizowanych w kot³owni kontenerowej za budynkiem maszynowni.
2. Dostarczany olej musi odpowiadaæ wymaganiom jako¶ciowym okre¶lonym Polsk± Norm± PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿nymi „Przetwory naftowe. Oleje opa³owe” w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1. Stosownie do rozporz±dzenia Ministra Aktywów Pañstwowych z dnia 27 listopada 2019 roku w sprawie szczegó³owego wykazu paliw ciek³ych, których wytwarzanie, magazynowanie lub prze³adunek, przesy³anie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranic±, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywo¿±cych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 2336). Olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2019 r., poz. 1822).
2.1. W okresie realizacji umowy Zamawiaj±cy przewiduje zakup 41 000 litrów oleju opa³owego. Ostateczna ilo¶æ zamówionego oleju opa³owego bêdzie uzale¿niona od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego w zwi±zku z czym ilo¶æ zamówionych w okresie obowi±zywania umowy litrów oleju opa³owego mo¿e byæ ni¿sza ni¿ okre¶lona w niniejszej SWZ.
2.2 Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê zawartej umowy maksymalnie o 30%. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zmiany zamówienia.
2.3 Wymagania jako¶ciowe zamawianego oleju opa³owego:
Gêsto¶æ w temp. 15°C – max. 860 kg/m3
Warto¶æ opa³owa – min. 42,6 MJ/kg
Lepko¶æ kinematyczna temp. 20°C – max. 6 mm2/s
Temperatura p³yniêcia – max. -20°C
Temperatura zap³onu - min. 56 °C
Zawarto¶æ siarki – max. 0,1 % m/m
Zawarto¶æ wody – max. 200 mg/kg
Pozosta³o¶æ po koksowaniu (z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej) – max. 0,3 % m/m
Pozosta³o¶æ po spopielaniu - max. 0,01% m/m
Barwa czerwona.
2.4 Dostawy paliwa nastêpowaæ bêd± w dni robocze w godzinach 8.00 do 14.00 w terminie do 2 dni roboczych od momentu z³o¿enia telefonicznego lub e-mailowego zapotrzebowania przez upowa¿nionego pracownika Zamawiaj±cego. Za³adunek, roz³adunek oraz transport zostanie ujêty w cenie jednostkowej oleju.
2.5 Produkt musi posiadaæ atesty i ¶wiadectwo jako¶ci producenta (lub jednostki upowa¿nionej do wykonywania stosownych badañ w tym zakresie), do³±czane do ka¿dej dostawy.
2.6 Dostawa musi byæ realizowana przy u¿yciu specjalistycznego sprzêtu i cystern przeznaczonych do przewozu oleju opa³owego, posiadaj±cych odpowiednie atestowane mierniki przep³ywowe paliwa i wyposa¿one w niezbêdne urz±dzenia do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiornika. (wyposa¿one w koñcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary – litr.) Dostawy musz± byæ realizowane specjalistycznymi autocysternami zaopatrzonymi w posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne urz±dzenia wydawcze – pompy oraz drukarki – wskazuj±ce dok³adn± ilo¶æ wydanego oleju opa³owego w temperaturze referencyjnej +15 oC . Z uwagi na niewielki plac manewrowy dostawy musz± byæ realizowane u¿yciem samochodu autocysterny maksymalnie 2 osiowej, o masie ca³kowitej nie wiêkszej ni¿ 17 ton, w±¿ o d³ugo¶ci 15 metrów.
2.7 Ka¿dorazowe przepompowanie oleju do zbiornika/zbiorników Zamawiaj±cego bêdzie siê odbywa³o tylko i wy³±cznie w obecno¶ci osoby upowa¿nionej przez Zamawiaj±cego.
2.8 Przed rozpoczêciem nape³niania zbiornika dostawca zobowi±zany jest okazywaæ Zamawiaj±cemu dokument potwierdzaj±cy legalizacjê urz±dzenia pomiarowego.
3. Minimalna jednorazowa ilo¶æ dowozu 2000 litrów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych).
Zamawiaj±cy nie ustala warunku w powy¿szym zakresie.
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
(np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, status cz³onka organizacji). Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo
Energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716)
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. warunek bêdzie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s±
wymagane – zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowi±zañ, ubezpieczenie OC, posiadanie okre¶lonej zdolno¶ci kredytowej lub ¶rodków finansowych). Zamawiaj±cy nie ustala warunku w powy¿szym zakresie.
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (w tym: wykszta³cenie, kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie, potencja³ techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, normy zarz±dzania jako¶ci±, systemy lub normy zarz±dzania ¶rodowiskowego).
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej 2 dostawy oleju opa³owego lekkiego stanowi±ce przedmiot zamówienia oraz do³±czyli dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy te
zosta³y wykonane nale¿ycie. Przez 2 dostawy Zamawiaj±cy rozumie dwie umowy na dostawê oleju opa³owego lekkiego na min. 20 000 l ka¿da.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - z³o¿one na formularzu zgodnym ze wzorem
stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ i dokumentów:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wykonawca mo¿e skorzystaæ ze wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu tego o¶wiadczenia w postaci elektronicznej - orygina³ dokumentu opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia
warunki udzia³u w postêpowaniu (sk³adanych wraz z ofert±).
1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - z³o¿one na formularzu zgodnym ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ
2) W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o którym
mowa w ust. 1 pkt. 1) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego na potwierdzenie spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie, ¿e:
1) wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej o którym mowa w Rozdziale V ust. 1 pkt 1.4 SWZ tj. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia: a) aktualnej koncesji Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716)
b) wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw, w których Wykonawca wyka¿e co najmniej dwie dostawy oleju opa³owego lekkiego stanowi±ce przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane lub s± wykonywane - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Przez 2 dostawy Zamawiaj±cy rozumie dwie umowy na dostawê oleju opa³owego lekkiego na min. 20 000 l ka¿da. c) dowodu okre¶laj±cego czy dostawy wykazane w wykazie dostaw zosta³y wykonane lub s± wykonywana nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Pozosta³e dokumenty jakie Wykonawca jest zobowi±zany przed³o¿yæ wraz z ofert±:
1. Wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ zawieraj±cy cenê oferty.
1.1 Wykonawca podaje cenê ca³kowit± (warto¶æ brutto) za wykonanie ca³o¶ci zamówienia, tj. dostawy 41 000 litrów oleju opa³owego lekkiego zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ.
1.2. Cenê oferty nale¿y skalkulowaæ na podstawie ceny netto 1 litra oleju opa³owego producenta, udzielonego sta³ego upustu Wykonawcy, sta³ej mar¿y Wykonawcy przemno¿one przez szacowan± ilo¶æ oleju opa³owego wskazan± w opisie przedmiotu zamówienia tj. 41 000 litrów oleju opa³owego, powiêkszon± o nale¿ny podatek VAT ze wskazaniem jego procentowej wysoko¶ci.
1.3. Cena przedmiotu zamówienia, o której mowa w ust 1, winna uwzglêdniaæ wszystkie koszty niezbêdne do wykonania zamówienia (w tym transport, za³adunek, roz³adunek, ewentualne nale¿ne c³a i op³aty importowe) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy okre¶lonym w SWZ.
1.4. Zamawiaj±cy ustala, i¿ do obliczenia ceny oferowanego produktu nale¿y zastosowaæ cenê jego producenta opublikowan± na jego stronie internetowej przyjêtej na dzieñ 16.12.2022r. Takie rozwi±zanie gwarantuje Zamawiaj±cemu rozliczanie siê z wybranym Wykonawc± poprzez badanie cen podanych w powszechnie dostêpnym ¼ródle jakim jest internet oraz przy uwzglêdnieniu ewentualnego oferowanego opustu i mar¿y. W przypadku braku ceny z dnia 16.12.2022r. na stronie producenta, nale¿y przyj±æ ostatni± aktualn± cenê oleju opa³owego opublikowan± przed dniem 16.12.2022r.
2. Pe³nomocnictwo – wymagane, je¿eli ofertê w postêpowaniu sk³ada w imieniu Wykonawcy pe³nomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty sk³ada siê w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez
opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Je¿eli oferta wykonawców, o których mowa w pkt 1 zostanie wybrana zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców.
3. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnym ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3) Pe³nomocnictwo – wymagane, je¿eli ofertê w postêpowaniu sk³ada w imieniu Wykonawcy pe³nomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionej poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Ewentualna zmiana podwykonawców, z zastrze¿eniem spe³nienia warunków zawartych w § 3 ust. 4 umowie pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia postanowienia § 8 ust. 4 stosuje siê; 2) Zmiana sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcê, na realizacjê z udzia³em podwykonawców, z zastrze¿eniem, i¿ podwykonawcy bêd± spe³niaæ wymogi okre¶lone w niniejszej umowie, niezbêdne, do realizacji Zamówienia oraz w³a¶ciwo¶ci, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy; 3) Zmiana przepisów powszechnie obowi±zuj±cych maj±cych wp³yw na realizacjê umowy - w takim przypadku zmiany umowy zostan± ograniczone do zmian koniecznych do dostosowania przedmiotu umowy i dokumentacji do stanu zgodnego z prawem; 4) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmian± przepisów prawa podatkowego maj±ca wp³yw na wysoko¶æ podatku VAT lub podatku akcyzowego. Je¶li w trakcie realizacji umowy nast±pi³a urzêdowa zmiana stawki podatku VAT, maj±ca wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia - Wykonawca skoryguje odpowiednio wynagrodzenie uwzglêdniaj±c now± stawkê podatku VAT, zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. W przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego ceny jednostkowe bêd± mog³y byæ skorygowane tylko i wy³±cznie o kwotê, wynikaj±c± z ww. zmiany. Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT i/lub stawki podatku akcyzowego jeszcze nie dokonano; 5) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacji zamówienia; 6) zmiany ceny w trakcie obowi±zywania umowy bêd± nastêpowaæ w przypadku wzrostu lub spadku ceny jednostkowej 1 litra oleju opa³owego u producenta, u którego zaopatruje siê Wykonawca, 7) zmiana zapotrzebowania ilo¶ciowego na olej stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ca dla Zamawiaj±cego, 8) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej Umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze Stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania niniejszej Umowy zgodnie z SWZ, 9) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy lub ¶wiadczenia Stron. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego dostaw oleju w granicach 30 % w stosunku do ilo¶ci wykazanej w § 1 ust. 1. 3. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej Umowy, zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci stanowi±cych przes³ankê do zmiany. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy bêd± odbywa³y siê za zgod± obydwu Stron, na pi¶mie – pod rygorem niewa¿no¶ci. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy na warunkach okre¶lonych w wzorze umowy w § 9 który stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ .

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Przedmiot Umowy realizowany bêdzie od daty zawarcia umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 1 stycznia 2023 r., do dnia 31 grudnia 2023 r., lub do wyczerpania ¶rodków, przeznaczonych na realizacjê zamówienia, w zale¿no¶ci od tego, które ze zdarzeñ nast±pi wcze¶niej.
2. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê zawartej umowy maksymalnie o 30%. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zmiany zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.