eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/691599

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee2118ef-670f-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026609/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja energetyczna budynków Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Tomyślu przy ul. E. Sczanieckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Działanie 11.3 Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w obszarze poprawy efektywności energetycznej w sektorze publicznym (REACT-EU)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku głównego szkoły wraz z salą gimnastyczną oraz budynku przywarsztatowego użytkowanego jako poradnia psychologiczno – pedagogiczna (północna część budynku warsztatowego). Zakres prac obejmie docieplenie dachów oraz ścian zewnętrznych budynków wraz z wykonaniem wspomagającego źródła ciepła i paneli fotowoltaicznych na dachu budynków. Prace obejmą również remont kominów, schodów zewnętrznych, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.
Dane powierzchniowo-kubaturowe:
Budynek główny szkoły:
- powierzchnia zabudowy - 1 046,58 m2
- kubatura brutto - 8 322,89 m3
- głębokość budynku - 47,27 m
- szerokość budynku (szerokość elewacji frontowej) - 41,42 m
- wysokość budynku (od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku) - 1,60 m
- liczba kondygnacji nadziemnych:
- budynek główny szkoły - 3
- część łącząca - 1
- sala gimnastyczna - 1
- kąt nachylenia dachu - min. 2,5 % (główny budynek szkoły)
Budynek przywarsztatowy (poradni pedagogiczno - psychologicznej):
- powierzchnia zabudowy - 514,96 m2
- kubatura brutto - 3637,15 m3
- głębokość budynku - 9,79 m
- szerokość budynku (szerokość elewacji frontowej) - 54,46 m
- wysokość budynku (od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku) - 7,05 m
- liczba kondygnacji nadziemnych: - 2
- kąt nachylenia dachu - min. 2,5 °
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
W okresie gwarancji, w ramach określonego w Umowie wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest dokonywać okresowych przeglądów zamontowanych urządzeń technicznych wraz z instalacjami oraz dokonywania nieodpłatnych napraw w przypadkach awarii lub nieprawidłowego działania. Przegląd i serwisowanie winno być wykonane przynajmniej raz w roku lub częściej, jeżeli wynika to z uwarunkowań prawnych i technicznych, a zwłaszcza wymogów producentów i dostawców. Każdy przegląd serwisowy winien być pisemnie udokumentowany.
Szczegółowy opis przedmiotu i realizacji zamówienia zawarty został w SWZ| w szczególności w dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarach (załączniki nr 7, 8 9) do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 13 grudnia 2022r. do godziny 9:00 wpłynęły 4 oferty. W informacji o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia opublikowanej na stronie prowadzonego postępowania Zamawiający poinformował, że zamierza przeznaczyć kwotę 7.190.000,00 zł. Ceny we wszystkich złożonych ofertach nie mieszczą się w limicie ustalonym przez Zamawiającego tj. przekraczają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowania bez konieczności badania i oceny ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, gdyż wykonywanie tych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, albowiem nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.