eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-612

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (048) 384-20-74/75

1.5.8.) Numer faksu: (048) 363-48-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pupradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/843892

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d518df2a-7e04-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057547/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.26.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do dwóch instalacji znajdujących się w budynkach zlokalizowanych przy ulicy ul. Ks. A. Łukasika 3 w Radomiu oraz
ul. Kozienicka 34 w Pionkach, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Wykaz i charakterystyka punktów poboru gazu szczegółowo określa załącznik nr 6 do SWZ stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) oraz wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Polską Normą PN-C- 04750 Paliwa gazowe – klasyfikacja, oznaczenie i wymagania. Za jakość przedmiotu zamówienia odpowiada Operator Systemu Dystrybucyjnego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. – w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1158 ze zm.).
4. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży gazu ziemnego wysokometanowego typu E i zapewnia jego dystrybucję do Zamawiającego w sposób ciągły przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i zawrzeć w imieniu Zamawiającego umowę na dystrybucję. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego w granicy własności sieci gazowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego określonej w warunkach przyłączenia do sieci gazowej. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia, rozliczenia za zużycie paliwa gazowego odbywać się będzie na podstawie odczytu rzeczywistego wskazania układu pomiarowego.
5. Paliwo gazowe zużywane będzie na cele ogrzewania budynków.
6. Aktualnie obowiązująca umowa na dostawę gazu zawarta jest do dnia do dnia 31.12.2023 r. z RESPECT ENERGY FUELS SP. Z O.O. ul. Ludwika Rydygiera 8, 01-793 Warszawa.
7. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części i jednocześnie nie dopuszcza składania ofert częściowych. Udzielenie zamówienia kilku Wykonawcom może spowodować wzrost cen gazu na każdym z punktów poboru Zamawiającego. Należy również nadmienić, iż podział zamówienia na części może wiązać się
z nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Podział zamówienia na części mógłby także skutkować tym, że Zamawiający zmuszony byłby podpisać kilka umów, a także otrzymywać faktury z różnych firm, co wiązałoby się z dodatkowym utrudnieniem w kontrolowaniu zużycia gazu. Zaznaczenia wymaga również fakt, że decyzja o nie podzieleniu zamówienia na części nie narusza zasad uczciwej konkurencji oraz nie utrudnia dostępu do zamówienia podmiotom z sektora MŚP.
8. Termin realizacji zamówienia: świadczenie kompleksowej dostawy paliwa gazowego nastąpi nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. z zastrzeżeniem, że warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie przez Wykonawcę w terminie nieprzekraczającym 30 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia, procedury zmiany Sprzedawcy (lub skuteczne zgłoszenie umowy do Operatora Systemu Dystrybucyjnego). Wykonawca dysponować winien technicznymi rozwiązaniami pozwalającymi na nieprzerwaną dostawę paliwa gazowego Zamawiającemu po zakończeniu dostawy przez dotychczasowego dostawcę.
9. Warunki realizacji zamówienia warunki płatności:
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty do wyznaczonego terminu złożenia ofert tj do dnia 17.11.2023 r. do godz. 8.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.