Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479551/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach zadania: Doposażenie świetlicy wiejskiej w Naszacowicach” II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach zadania: Doposażenie świetlicy wiejskiej w Naszacowicach” II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9acc0116-7569-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025243/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach zadania: Doposażenie świetlicy wiejskiej w Naszacowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479551
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
„Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach zadania: Doposażenie świetlicy wiejskiej w Naszacowicach”
a) zakup i dostawę notebook 1 szt. (pozycja nr 1 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia),
b) zakup i dostawę urządzenie wielofunkcyjne 1 szt. (pozycja nr 2 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający potrzeby Zamawiającego zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.4. Dostarczone Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
4.5. Sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4.7. Ponadto urządzenia muszą posiadać:
a) Certyfikat ISO9001 dla producenta urządzeń,
b) Deklaracja zgodności CE.
4.8. Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane zamówienie wynosi: minimum 24 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach zadania: Doposażenie świetlicy wiejskiej w Naszacowicach” II” zostało unieważnione:1) na podstawie:
art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. 14.12.2022 r., do godz. 9.00 wpłynęły dwie oferty na przedmiotowe postępowanie:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin
płatności –
w dniach* Okres rękojmi
i gwarancji –
w miesiącach * Termin wykonywania*
1 M.B.M. Electronics s.j. – Maria Francuz, Bogusław Śliwa
ul. Żabiniec 37
31-215 Kraków
NIP: 6760100526 5.338,80 30 dni 36 m-cy miesięcy na laptop,
12 m-cy drukarka 29.12.2022
2 Copy Plus Andrzej Mazgała
ul. Godebskiego 7a
31-999 Kraków
NIP: 6762307906 5.276,70 14 dni 24 m-ce 29.12.2022
Oferta nr 1 została odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy;
W trakcie weryfikacji oferty uwierzytelnienie e-dokumentu nie było możliwie, weryfikator nie wykrył wśród przesłanych plików żadnego pliku z podpisem.
Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie:
art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
Wykonawca zaoferował sprzęt, który nie spełnia wymogów specyfikacji.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej - IV
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Opolskiej (WM, KR, WWFiF)
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Cyfrowe urządzenia powielające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.