eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rabka-Zdrój › Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby "Szpitala Miejskiego w Rabce - Zdroju" Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalrabka.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków do utrzymania czystości na potrzeby „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40dab238-304e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032901/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa środków do utrzymania czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342217/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26.1.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 303007,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i dezynfekcyjnych. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj produktów wyszczególniony został w formularzu asortymentowo-cenowy, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Opis ten zawiera wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia co oznacza, że oferowane przez Wykonawcę środki do utrzymania czystości muszą spełniać parametry wymagane przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 formularza asortymentowo-cenowego. Formularz asortymentowo-cenowy należy załączyć do oferty.
2. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem w okresie trwania zamówienia służącym do obliczenia ceny oferty, tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu przedmiotu zamówienia poprzez jego zmniejszenie, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie niższym niż 50% wielkości przedmiotu zamówienia.
3. Oferowane produkty muszą być:
• fabrycznie nowe, nieużywane oraz wymagane jest, aby minimalny termin ważności zaoferowanych produktów wynosił 12 miesięcy od dnia dostawy,
• dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, muszą posiadać: atesty PZH, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności, karty produktu, karty charakterystyki itp. w zależności od rodzaju produktu. Zamawiający może w każdym czasie obowiązywania umowy zażądać aktualnych dokumentów, o których mowa powyżej,
• zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnym z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie w Rabce – Zdrój lub okolicy.
5. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz warunki dostaw regulują projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

33711900-6 - Mydło

18930000-7 - Worki i torby

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia

33761000-2 - Papier toaletowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312228,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312228,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312228,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4-med. Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452240859

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 50

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-422

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312228,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.