eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ,,Usługi cateringowe dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Usługi cateringowe dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713752822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.wisniewska-kocjan@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Usługi cateringowe dla Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d582f26b-6a50-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499070

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 Usługa cateringowa dla uroczystości organizowanych przez Wydział Nauk o Ziemi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2711.39.2022.IWK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 906572,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17190,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest świadczenie dwóch Usług cateringu zwanych dalej Usługa nr 1 i Usługa nr 2 na rzecz Zamawiającego podczas organizacji następujących uroczystości:
1. Usługa pierwsza tj. uroczystości odnowienia dyplomów doktoranckich na Wydziale Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska realizowana będzie w dniu 10.12.2022 r. w Oratorium Marianum Uniwersytet Wrocławski (pl. Uniwersytecki 1 Wrocław).
2. Usługa druga tj. uroczystość Barbórki realizowana będzie w dniu 9.12. 2022 r. w Instytucie Nauk Geologicznych ul. Cybulskiego 30 Biblioteka.
3. Zamawiający może zmienić lokalizację usług cateringowych. Informację o zmianie Zamawiający jest zobowiązany przedstawić Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
4. Zamawiający zastrzega, że może przesunąć termin organizacji do końca 2022 roku, informując o powyższym pisemnie Wykonawcę na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, ze względu:
a) sytuację epidemiczną związaną z COVID -19;
b) sytuację związaną z działaniami wojennymi (m. in. w państwach sąsiadujących z Polską);
c) decyzję kierownika jednostki organizacyjnej, tj. Dziekana Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska o przesunięciu terminu.
5. Spodziewana liczba uczestników dla uroczystości nr 1 to min. 60 osób, max. 80 osób (zamówienie podstawowe), z opcją zwiększenia do max. 100 osób (na zasadach opisanych w § 3).
6. Spodziewana liczba uczestników dla uroczystości nr 2 to min. 100 osób, max. 120 osób (zamówienie podstawowe), z opcją zwiększenia do max. 140 osób (na zasadach opisanych w § 3).
7. Zamawiający zobowiązany jest do określenia ostatecznej liczby uczestników, po ich rejestracji, w terminie nie później niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem wydarzenia.
8. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ pn.: „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23232,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waykiki, Waldemar Zawidzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411454651

7.3.3) Ulica: Narutowicza 19

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.