eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dalików › "Budowa drogi gminnej Złotniki - Kazimierzów - Krzemieniew"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej Złotniki – Kazimierzów - Krzemieniew”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DALIKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców 1

1.5.2.) Miejscowość: Dalików

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-205

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzatakonopka@dalikow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dalikow.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb266d72-69c2-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa drogi gminnej Złotniki – Kazimierzów - Krzemieniew”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb266d72-69c2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498633

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047719/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi gminnej Złotniki-Kazimierzów-Krzemieniew

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444429

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej realizowanej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi gminnej Złotniki – Kazimierzów - Krzemieniew”.

Planowane działania: wykonanie prac takich jak m.in. zmiana nawierzchni na bitumiczną, wykonanie poboczy, przebudowa zjazdów, odwodnienie, oznakowanie pionowe i poziome. Inwestycja poprawi standard życia mieszkańców miejscowości, w których funkcjonowało zlikwidowane państwowe gospodarstwo rolne poprzez poprawę warunków dojazdu do miejsca zatrudnienia, szkół, ośrodków miejskich. Budowa drogi znacząco wpłynie na usprawnienie systemu ratownictwa poprzez skrócenie czasu dojazdu do miejsc wystąpienia sytuacji zagrażającej życiu, zdrowiu, mieniu lub środowisku. Realizacja zadania będzie miała korzystny wpływ na rozwój działalności gospodarczej i rolniczej.

2.1. Charakterystyka i zakres prac:
1. Przedmiot umowy stanowią roboty związane z budową drogi gminnej długości ok. 5182 m, których zakres obejmuje:
1) konstrukcję drogi:
 podbudowa z kruszywa naturalnego 0/63 grub. 12 cm,
 podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 grub. 8 cm ,
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubości 4 cm;
2) zjazdy indywidualne na działki zabudowane o nawierzchni asfaltowej;
3) zjazdy indywidualne na pola o nawierzchni z kruszywa łamanego;
4) pobocza z kruszywa 0/31,5 mm grubości 15 cm;
5) odwodnienie drogi;
6) oznakowanie drogi,
7) usunięcie zadrzewienia oraz pni,
8) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym,
9) wykonanie dwóch włączeń do drogi krajowej nr 72,
10) Wykonanie kanału technologicznego
11) wykonanie nasadzeń drzew miododajnych w ilości 455 szt. (np.: lipa drobnolistna, lipa szerokolistna, klon jawor, klon zwyczajny) oraz 200 szt. pnączy. Sadzonki wieloletnie z prawidłowym ukształtowanym systemem korzeniowym oraz koroną. Posadzone drzewa należy opalikować,
12) wymianę zasuw wodociągowych strefowych: DN 100 – szt. 4, DN 80 – szt. 3,
13) montaż zasuw wodociągowych DN 32 domowych na przyłączach wodociągowych – szt. 7,
14) wykonanie tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu na drodze krajowej nr 72 w miejscowości Złotniki.
15) po rozpoczęciu robót oznakowanie przedsięwzięcia inwestycyjnego tablicą informacyjną z materiału Dibond w ilości 4 szt. o wymiarach i nadruku zgodnych z regulaminem programów: Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 – Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
2. Szczegółowy zakres robót określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, które stanowią załączniki do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia minimum dwóch osób bezrobotnych przy realizacji zadania, jeśli złoży takie oświadczenie (zatrudnienie osób bezrobotnych stanowi kryterium oceny ofert).
4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z warunkami realizacji zamówienia, zakresem robót oraz terenem budowy.
5. Wykonawca na własny koszt wykona, uzgodni oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zapewnia oznakowanie tymczasowe, jego utrzymanie i demontaż.
6. Materiał uzyskany w ramach korytowania drogi zostanie zagospodarowany w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Dalików.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45247110-4 - Budowa kanałów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7562131,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11617411,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7562131,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281255114

7.3.3) Ulica: Łódzka

7.3.4) Miejscowość: Poddębice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty teletechniczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7562131,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.