eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Fizyczna ochrona mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku-domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej w Słupsku w 2024r



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Fizyczna ochrona mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku-domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej w Słupsku w 2024r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Artura Grottgera 13

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pltformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Fizyczna ochrona mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku-domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej w Słupsku w 2024r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b83589c4-6cb9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053667/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Fizyczna ochrona mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Zachodniej 7 w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446819

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.37.2023.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na Fizycznej ochronie mienia nieruchomości Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku – domu przedpogrzebowego zlokalizowanego na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku w roku 2024”.
2.PRZEMIOT USŁUGI - usługa obejmuje:
1)ochronę mienia i ochronę fizyczną domu przedpogrzebowego (zwanego dalej „obiektem”);
a)ochronę mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej polegającą na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych, na teren chroniony,
b)ochronę fizyczną domu przedpogrzebowego i terenu wokół, kontrolę ruchu osobowego i pojazdów przy bramie wjazdowej i na terenie wokół obiektu, nadzór nad parkowanymi samochodami oraz miejscami ich parkowania (wolne drogi wjazdowe i ewakuacyjne), kontrolę bezpieczeństwa p. poż., wstępne czynności na wypadek zagrożenia pożarowego, powodziowego i awarii technicznych, stałą obserwację terenu chronionego.
UWAGA : Ochronę mienia i ochronę fizyczną obiektu należy sprawować w dni robocze od godz. 15:00 do 7:30, dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy.
2)przyjmowanie ciał zmarłych do chłodni;
a)sprawdzenie danych personalnych osoby zmarłej (akt zgonu, karta zgonu),
b)sprawdzenie oznakowania ciała,
c)wskazanie firmie pogrzebowej miejsca złożenia ciała w chłodni,
d)odnotowanie faktu przyjęcia ciała na przechowanie, w dzienniku przyjęcia zwłok do chłodni (data przyjęcia ciała, dokładna godzina przyjęcia ciała do chłodni, informacja jaki zakład dostarczył ciało na przechowanie),
e)po zakończeniu służby, przekazanie pracownikowi obsługi kaplicy informacji o przyjęciu ciał do chłodni.
UWAGA: Przyjmowanie ciał do chłodni przez pracownika ochrony odbywać się będzie w dni robocze od godz.: 15:00 do 7:30 dnia następnego oraz całodobowo w dni wolne od pracy.
Obiekt znajduje się na cmentarzu komunalnym przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku. Na terenie znajduje się jeden budynek wolno stojący, jednokondygnacyjny, wielofunkcyjny. Teren jest ogrodzony metalowym płotem o wysokości 1,70 m, na stalowych słupkach. Dostęp do posesji – jedna brama wjazdowa od strony ogródków działkowych, otwierana ręcznie. Teren posesji jest dostatecznie oświetlony. Budynek domu przedpogrzebowego wyposażony jest w elektroniczny system przeciwwłamaniowy oraz przeciwpożarowy. Posiada system monitoringu wizyjnego w ilości 12 kamer zamontowanych na budynku. Drzwi wejściowe do budynku – PCV i aluminiowe, częściowo oszklone. Okna w całym budynku zabezpieczone są szkłem bezpiecznym. Obiekt wyposażony jest w pięć gaśnic p. poż. Szacowana liczba godzin świadczenia usługi w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r. wynosi 6.903,50.
3.WYMAGANIA OGÓLNE:
1)Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie usługi,
2)Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN,
3)Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy,
4)Całość usługi należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca,
5)Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego,
6)w związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu Zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego,
7)Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakt z Zamawiającym,
4.OBOWIĄZKI WYKONAWCY:
1)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
2)Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze charakter usługi,
3)Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia książki dyżurów,
4)Wykonawca przez zawarciem umowy zobowiązany jest do:
-opracowania i dostarczenia planu ochrony oraz instrukcji ochrony, określające szczegółowo zadania pracowników ochrony, organizację pracy itp. i przedłożenia ich Zamawiającemu w celu zatwierdzenia (dokumenty te stanowić będą załącznik do umowy),
-dostarczenia Zamawiającemu wykazu osób skierowanych do realizacji zadania, który będzie stanowić załącznik do umowy.
5)Wykonawca obowiązany jest oznaczyć pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu realizującego usługę. Ubiór oraz odznaki noszone przez pracowników ochrony, umożliwiające ich identyfikację, powinny w sposób widoczny różnić się od ubioru i odznak funkcjonariuszy pracowników służb publicznych,
6)Wykonawca zachowa w tajemnicy, w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia oraz po jego zakończeniu, wszelkie informacje, które powziął, a które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, wszelkie informacje dotyczące Zamawiającego, jego podmiotów związanych i zależnych, pracowników oraz kontrahentów, jak i innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego o ile obowiązek taki nie będzie sprzeczny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami.
7)Za szkody wynikłe w czasie wykonywania usługi, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny jest Wykonawca prac. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 PLN dla jednej i wszystkich szkód. Wykonawca w terminie 7 dni, licząc od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia. Jeżeli okres ubezpieczenia będzie krótszy niż okres trwania niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ubezpieczenia i przedłożenia Zamawiającemu dokumentu, o którym mowa w niniejszym punkcie. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach treści zawartej umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, w terminie 5 dni roboczych od dnia ich wejścia w życie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243700,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318508,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243700,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGOPOL EKOTRADE Sp. z o.o. ZPCHr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770695856

7.3.3) Ulica: J. Kilińskiego

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243700,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.