eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › "Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej oraz utworzenie siłowni plenerowej przy ul. Pułaskiego w Gubinie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej oraz utworzenie siłowni plenerowej przy ul. Pułaskiego w Gubinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GUBIN O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 24

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684558100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.gubin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej oraz utworzenie siłowni plenerowej przy ul. Pułaskiego w Gubinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98e735b0-041f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038597/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej oraz utworzenie siłowni plenerowej przy ul. Pułaskiego w Gubinie - plac zabaw przy ul. Krzywoustego”

1.1.6 Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej oraz utworzenie siłowni plenerowej przy ul. Pułaskiego w Gubinie - plac zabaw przy ul. Miodowej

1.1.7 Utworzenie i modernizacja placów zabaw przy ulicach: Krzywoustego i Miodowej oraz utworzenie siłowni plenerowej przy ul. Pułaskiego w Gubinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258387/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340953,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Utworzenie placu zabaw przy ul. Krzywoustego w Gubinie:
a) przygotowanie terenu pod montaż nowych urządzeń
b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze żwiru płukanego
c) montaż urządzeń zabawowych i innych:
- karuzela – 1 szt.
- bujak sprężynowiec (koń) – 1 szt.
- piaskownica wraz z osłoną cieniującą – 1 kpl.
- zestaw drążków i drabinek – 1 kpl.
- zestaw zabawowy I– 1 kpl.
- zestaw zabawowy II– 1 kpl.
- zabawka auto – 1 szt.
- potrójna huśtawka łańcuchowa – 1 kpl.
- ławka z oparciem – 4 szt.
- kosz na śmieci - 3 szt.
- tablica regulaminu – 1 szt.
- ogrodzenie z furtką i bramą
d) założenie i przekazanie Zamawiającemu książki obiektu budowlanego

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 218821,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Modernizacja placu zabaw przy ul. Miodowej w Gubinie
a) przygotowanie terenu pod montaż nowych urządzeń
b) wykonanie nawierzchni bezpiecznej ze żwiru płukanego
c) montaż urządzeń zabawowych i innych:
- karuzela – 1 szt.
- piaskownica z osłoną cieniującą – 1 kpl.
- zestaw drążków i drabinek – 1 kpl.
- potrójna huśtawka łańcuchowa – 1 kpl.
d) Przestawienie istniejących urządzeń zabawowych i innych:
- huśtawka łańcuchowa -1 szt.
- ławka – 2 szt.
- kosz na śmieci 4 szt.
e) założenie i przekazanie Zamawiającemu książki obiektu budowlanego

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 104851,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Utworzenie siłowni plenerowej przy ul. Pułaskiego w Gubinie:
a) przygotowanie terenu pod montaż nowych urządzeń
b) montaż urządzeń:
- wioślarz – 1 szt.
- orbitrek – 1 szt.
- wyciskanie siedząc i motyl – 1 kpl.
c) założenie i przekazanie Zamawiającemu książki obiektu budowlanego

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 17279,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186534,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194082,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186534,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolpo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321383030

7.3.3) Ulica: Andersena 15

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-799

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186534,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95461,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112653,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95461,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEELCORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3896955822

7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka 14 M

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 67-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95461,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12669,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19065,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12669,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4STB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 081184250

7.3.3) Ulica: Osadnicza 35

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-785

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12669,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.