Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447031/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00473394/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dla potrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tbs2.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych nad m. postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach wraz z wew. instal. el. dla potrzeb istniejącego budynku. Pełna treść ogł. znajduje się w dok. postępowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62751aeb-3cdb-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 100/2023/TR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa dwóch wiat fotowoltaicznych zlokalizowanych nad istniejącymi miejscami postojowymi przy ul. Warszawskiej w Gliwicach (dz. Nr: 119, 120, 105/1, 105/2, 104/3, obręb Zatorze) wraz z wewnętrzną instalacja elektryczną dla potrzeb istniejącego budynku zgodnie z dokumentacją projektową oraz pozwoleniem na budowę.
2. Zakres zamówienia:
2.1 Zadanie nr 1:
a) budowa dwóch wiat stalowych wraz ze zintegrowaną instalacją fotowoltaiczną stanowiącą ich bezpośrednie zadaszenie, zlokalizowanych nad istniejącymi miejscami postojowymi wraz z wykonaniem oświetlenia wiat i terenu zewnętrznego, instalacji monitoringu, oznakowania miejsc postojowych, przepięcia istniejącego szlabanu do nowoprojektowanego zasilania, wewnętrznej instalacji elektrycznej dla potrzeb przyłączenia do istniejącego budynku wraz z uruchomieniem i dokonaniem zgłoszenia wykonanej instalacji do operatora sieci. Ponadto Wykonawca wykona próby i rozruch technologiczny instalacji fotowoltaicznej jak również przeprowadzi szkolenie pracowników z zakresu prawidłowej obsługi instalacji oraz przygotuje dokumentacje powykonawczą w wersji papierowej i elektronicznej w dwóch egzemplarzach.
b) ubezpieczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wiat fotowoltaicznych wraz z towarzyszącą infrastrukturą od wszelkich ryzyk przez okres 2 lat od daty odbioru końcowego i uruchomienia instalacji.
2.2 Zadanie nr 2:
Wykonanie regularnych usług serwisowania i konserwacji dla zrealizowanej instalacji fotowoltaicznej mających na celu zachowanie warunków gwarancyjnych dla zamontowanych urządzeń i wynikających z wymagań danego producenta jak również w celu prawidłowej pracy instalacji przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi tj. 60 miesięcy liczonych od daty zakończenia inwestycji i protokolarnego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki z wykonywanych przeglądów serwisowych oraz do każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu faktu wykonywanych prac serwisowo – konserwacyjnych, jak również do uzyskania potwierdzenia ich zrealizowania przez Zamawiającego. Zakres powyższych prac obejmuje także czyszczenie paneli w miarę wynikających potrzeb - minimum jeden raz w roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa Dokumentacja techniczna - Załącznik nr 1 do SW oraz projektowane postanowienia umowne.
W zakres rzeczowy inwestycji wchodzą również wszystkie pozostałe roboty budowlane i instalacyjne, które nie zostały wyszczególnione w Przedmiarze robót i nie zostały opisane w projektowanych postanowieniach umownych, Dokumentacji Projektowej lub STWiORB, a są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
66515200-5 - Usługi ubezpieczenia własności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Rozdziale XVI. SWZ „Kryteria oceny ofert” Zamawiający określił kryteria oceny ofert i opisał sposób ich oceny (punktowania), i tak:1. w pkt 5. niniejszego rozdziału Zamawiający informował m. in., że minimalny okres gwarancji technicznej na panele fotowoltaiczne zaproponowany przez Wykonawców nie może być krótszy niż 300 miesięcy, a oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji technicznej na panele krótszy niż 300 miesięcy, zostanie odrzucona,
2. w pkt. 6 niniejszego rozdziału Zamawiający informował m. in., że minimalny okres gwarancji produktowej na falownik zaproponowany przez Wykonawców nie może być krótszy niż 144 miesiące, a oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji produktowej na falownik krótszy niż 144 miesiące, zostanie odrzucona.
W związku z tym, że żaden w Wykonawców nie spełnił łącznie minimalnych warunków określonych w pkt. 5 i 6 Rozdziału XVI. SWZ tj. nie podał w swojej ofercie łącznie: minimum 300-miesięcznego okresu gwarancji technicznej na panele fotowoltaiczne i minimum 144-miesięcznej gwarancji produktowej na falownik – oferty wszystkich Wykonawców podlegają odrzuceniu, a postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Odnowienie subskrypcji i licencji edukacyjnej oprogramowania Labview. Znak sprawy: IA1.282.24.2024.AP
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy. Znak sprawy IA1.282.26.2024.AG
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- ZP/G/29/24Dostawa spektrometru rentgenowskiego (EDS) wraz instalacją i uruchomieniem na skaningowym mikroskopie elektronowym Leo Gemini 1525
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2975S ul. Wielopole w Pilchowicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.