eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w ramach projektu "Wspólnie tworzymy miasto - Wzmocnienie działań kulturalnych poprzez stworzenie miejsca spotkań społeczności lokalnej (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w ramach projektu „Wspólnie tworzymy miasto – Wzmocnienie działań kulturalnych poprzez stworzenie miejsca spotkań społeczności lokalnej (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05e882ab-6698-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w ramach projektu „Wspólnie tworzymy miasto – Wzmocnienie działań kulturalnych poprzez stworzenie miejsca spotkań społeczności lokalnej (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05e882ab-6698-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa mebli dla zadania "Wspólnie tworzymy miasto" -Wzmocnienie działań kulturalnych poprzez stworzenie miejsca spotkań (...) w filii Biblioteki Miejskiej w Łodzi przy ul. Zachodniej 76

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający otrzymał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie NR UDA-RPLD.06.01.01-10-0002/20 - „Wspólnie tworzymy miasto. Wzmocnienie działań kulturalnych poprzez stworzenie miejsca spotkań społeczności lokalnej w filii biblioteki miejskiej w Łodzi przy ul. Zachodniej 76”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00439246

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2621.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 393728,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia polegająca na „Dostawie i montażu mebli oraz innego wyposażenia w ramach projektu „Wspólnie tworzymy miasto – Wzmocnienie działań kulturalnych poprzez stworzenie miejsca spotkań społeczności lokalnej w filii Biblioteki Miejskiej w Łodzi przy ul. Zachodniej 76”, współfinansowanego przez Unię Europejską.
Realizacja zamówienia obejmuje zakup, dostawę fabrycznie nowych mebli biurowych i innego wyposażenia wraz z montażem w obiekcie położonym przy ulicy Zachodniej 76 w Łodzi. Uruchomiona filia biblioteki będzie profilowana pod kątem publikacji dotyczących architektury i historii Łodzi. Powstanie archiwum zbierające historie mówione oraz materiały dotyczące życia mieszkańców.
Budynek ma pełnić funkcję miejsca spotkań, w którym będą realizowane zajęcia edukacyjne oraz prowadzone dyskusje o przeszłości i przyszłości miasta. Będzie miejscem, w którym będzie można zapoznać się z planami rozwoju miasta oraz zaproponować własne rozwiązania.
2.WYMAGANIA OGÓLNE:
Wymagania ogólne dotyczą wszystkich elementów zamówienia jeśli przy opisie aranżacji wnętrz nie określono inaczej.
1. Wykonawca dostarczy:
a) meble i inne wyposażenie fabrycznie nowe i pełnowartościowe, nie noszące znamion jakiegokolwiek używania i uszkodzenia,
b) zaoferowane meble i inne wyposażenie muszą nadawać się do użytkowania zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem niezwłocznie po ich ustawieniu lub zamontowaniu w wyznaczonym pomieszczeniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i aranżacja wnętrz zostały przedstawione odpowiednio w następujących załącznikach do OPZ:
- Załączniku nr 1do OPZ - Wymagania ogólne i szczegółowy opis elementów wyposażenia
- Załączniku nr 2 do OPZ - dokumentacja projektowa aranżacji wnętrz
- Załącznik nr 3 do OPZ– zestawienie wyposażenia objętego zamówieniem.
3. W Załączniku nr 1 do OPZ, dla większości mebli pokazano zdjęcia modeli przykładowych, które zostały dobrane jako referencyjne wśród ogólnie dostępnych na rynku, by przybliżyć wykonawcom oczekiwania Zamawiającego. Wykonawca może zaproponować inne własne rozwiązania, przy zachowaniu parametrów techniczno-jakościowo-kolorystycznych.
4. Wykonawca, celem potwierdzenia spełnienia określonych przez Zamawiającego wymogów, winien wraz z ofertą przedłożyć karty katalogowe wraz symbolem producenta do wskazanego w formularzu cenowym rodzaju modelu/mebla lub kolekcji mebli, zawierające co najmniej, zdjęcie oferowanego modelu, jego wymiary, oraz opis materiałów, z których jest wykonany a w przypadku innego wyposażenia karty techniczne oferowanego sprzętu. Przez kartę katalogową rozumie się zarówno gotowe materiały producentów jak i przygotowany przez wykonawcę, na potrzeby niniejszej oferty, materiał zdjęciowo-opisowo-techniczny, zawierający wymagane informacje, w tym parametry tapicerek nie gorsze niż opisane, jeśli dotyczy to mebla tapicerowanego. Nie są wymagane karty katalogowe dla wyrobów na zamówienie wg. indywidualnego projektu mebli. Karty techniczne wskazanego w formularzu cenowym sprzętu lub urządzeń powinny zawierać informacje dotyczące istotnych parametrów technicznych w wymienionych w SWZ wraz z potwierdzeniem posiadania certyfikatu CE.
5. Ze względu na charakter budynku po rewitalizacji, jego specyficzne przeznaczenie, układ pomieszczeń i przypisane funkcjonalności – należy ściśle trzymać się opisu i wytycznych w nim zawartych:
a) jeśli podano określone parametry jakościowe i techniczne – wyposażenie oferowane przez wykonawcę musi je spełniać lub przewyższać;
b) wymiary mogą różnić się od podanych – w opisach podano konkretne zakresy tolerancji wymiarowej dla danego mebla, dostosowane do projektu i specyfiki pomieszczeń, których nie wolno przekroczyć. Zamawiający dopuszcza tolerancję podanych wymiarów wyposażenia, jednak nie więcej niż +-5%, przy czym zmiany wymiarów nie mogą zaburzyć np. ciągłości zabudowy meblowej lub sprzętowej, czy wręcz możliwości zastosowania wyposażenia w danym pomieszczeniu.
c) W przypadku urządzeń dla których moc podana jest w kW Zamawiający dopuszcza tolerancję o +-10% mocy projektowane
d) podana kolorystyka musi zostać zachowana – opis zawiera odniesienia do materiałów i tapicerek ogólnie dostępnych na rynku lub odwołuje się do palet kolorystycznych.
e) w przypadku elementów wyposażenia oznaczonych jako projekt indywidualny (regały, lada recepcyjna, aneksy kuchenne i inne zabudowy) – meble należy wykonać dokładnie zgodnie z opisem i projektem wykonawczym oraz pomiarami wziętymi z natury.
6. Wykonawca winien przed przystąpieniem do prac przedłożyć próbnik kolorystyczny (kolorów farb, oklein, oklein drewnopodobnych i tkanin) przedstawiający w sposób wyczerpujący proponowane rozwiązania kolorystyczne dla grup kolorystycznych wskazanych w tabeli celem wyboru oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego ostatecznej kolorystyki przed skierowaniem do realizacji mebli oraz przedłożyć próbki materiałów konstrukcyjnych oraz płyt meblowych zgodnie z § 2 ust. 3 Umowy.
7. Przed wykonaniem zabudowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę stan zastany. Wykonawca winien przewidzieć wszystkie dodatkowe elementy konstrukcyjne i akcesoria, których zastosowanie wynika z indywidualnej technologii Wykonawcy i jest konieczne do zapewnienia bezpiecznego i ergonomicznego korzystania z danego elementu meblowego. Przed przystąpieniem do etapu realizacji należy bezwzględnie należy zdjąć wymiary z natury.
8. Wykonawca może zaproponować rozwiązanie równoważne na etapie realizacji umowy, zapewniające rozwiązania o takich samych parametrach lub o parametrach przewyższających.
Zamawiający nie dopuszcza następujących rozwiązań jako równoważnych:
a) użycia folii i lakierowania płyt na blatach, korpusach i frontach mebli, z wyłączeniem płyt lakierowanych fabrycznie,
b) zabezpieczania krawędzi płyty laminowanej lakierowaniem lub taśmą papierową oraz mocowania rantu na klej łatwo topliwy, a także stosowania rantów wystających poza krawędź płyty.
9. Podstawą odbioru dostawy i montażu wyposażenia będzie:
a) umożliwienia weryfikacji dostarczanego wyposażenia pod względem jakości, kolorystyki i formy, zgodności z atestami wytwórcy, jakości wykonania z uwzględnieniem montażu,
b) dostarczenie atestów i certyfikatów oraz innych wymaganych dokumentów, w tym oświadczenia o spełnieniu przez wszystkie elementy wyposażenia miejsc ogólnodostępnych wymogów trudnopalności.
10. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11. W przypadku, gdy w OPZ występują odwołania do standardów lub norm, Zamawiający dopuszcza standardy lub normy równoważne, które zachowują takie same wymagania co najmniej w zakresie w jakim Zamawiający odwołuje się do wskazanego standardu lub normy.
12. WYKAZ ATESTÓW, ŚWIADECTW JAKOŚCI (CERTYFIKATÓW) I INNYCH DOKUMENTÓW STWIERDZAJĄCYCH JAKOŚĆ WYPOSAŻENIA
a) Wszystkie wymagane w załączniku nr 1 do OPZ kopie certyfikatów i atestów, aktualne i podpisane za zgodność z oryginałem, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić na wezwanie Zamawiającego w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
b) Nie dopuszcza się oświadczeń producenta.
c) Zaoferowane meble i inne wyposażenie muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano poświadczenie lub certyfikat ma znak bezpieczeństwa albo certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z odpowiednią normą lub aprobatą techniczną.
d) Materiały, z których wykonane są oferowane meble i inne wyposażenie powinny posiadać Atest Higieniczny, potwierdzający Klasę Higieny E1.
e) Wymagane jest, by wszystkie tapicerki użyte w ofercie bezwzględnie posiadały atest trudnozapalności – zgodnie z normą wg PN-EN 1021-1 i PN-EN 1021-2.
3. Przedmiot zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

39516100-3 - Meble tapicerowane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430930,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484284,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430930,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SEDAN F.H. WŁODZIMIERZ JANKOWSKI

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SEDAN F.H. ELŻBIETA JANKOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7251895506

7.3.3) Ulica: płk. dr. St. Więckowskiego, nr 98

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-758

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430930,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-27

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Pełna nawa postępowania:Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia w ramach projektu
„Wspólnie tworzymy miasto – Wzmocnienie działań kulturalnych poprzez stworzenie miejsca spotkań społeczności lokalnej w filii Biblioteki Miejskiej w Łodzi
przy ul. Zachodniej 76”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.