eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa Posterunku Policji w Sieroszewicach z siedzibą Rososzycy



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Posterunku Policji w Sieroszewicach z siedzibą Rososzycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630703410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 2A

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-844

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 477712743

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Posterunku Policji w Sieroszewicach z siedzibą Rososzycy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5108b7e-5f37-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092992/56/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Budowa Posterunku Policji w Sieroszewicach z siedzibą Rososzycy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432317/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.2380.83.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3454516,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” związanych z budową Posterunku Policji na działce numer 133/5 położonej w Rososzycy (gm. Sieroszewice) przy ul. Ostrowskiej.
2. Zakres robót w szczególności obejmuje:
1) opracowanie przez wykonawcę dokumentacji projektowo – technicznej zwanej dalej „dokumentacją projektową”, w tym projektów budowlanego i wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oraz uzyskanie wszelkich koniecznych pozwoleń i uzgodnień do realizacji, a także dokonanie niezbędnych zgłoszeń, uzyskanie pozwoleń wymaganych w procesie budowlanym, w tym prawomocnej decyzji
o pozwoleniu na budowę;
2) wykonanie robót budowlanych wg opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1;
3) pełnienie nadzoru autorskiego;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w programie funkcjonalno-użytkowym zwanym dalej PFU stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Podstawowe dane dotyczące nowej siedziby Posterunku Policji w Sieroszewicach:
1) budynek administracyjno- biurowy:
a) ilość kondygnacji: 1 nadziemna,
b) powierzchnia zabudowy: ok. 180,00 m2,
c) powierzchnia wewnętrzna: ok. 154,00 m2,
d) kubatura wewnętrzna: ok. 480,0 m3,
e) wysokość w kalenicy: do 5,00 m;
2) budynek garażowo-magazynowy:
a) ilość kondygnacji: 1 nadziemne,
b) powierzchnia zabudowy: ok. 70,00 m2;
c) powierzchnia wewnętrzna: ok. 65,00 m2;
d) kubatura wewnętrzna: ok. 210,0 m3;
e) wysokość w kalenicy: do 5,00 m;
3) Powierzchnia dróg dojazdowych, parkingów i dojść pieszych do przebudowy i wykonania w ramach zadania: ok. 1 000,00 m2.
4) Powierzchnia terenów zielonych: min. 150,00 m2.
5) Maszt/wieża telekomunikacyjna: 18 m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3750000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4519400,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3750000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Warga NAT-BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250919979

7.3.3) Ulica: Mirosława Feriča 9

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

DASTORE sp. z o.o., ul. Kościuszki 13A, 63-400 Ostrów Wielkopolski - wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz pełnieniem nadzoru autorskiego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3750000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.