eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych i remont zniszczonych elewacji zewnętrznych budynku przy ul. Św. Jakuba 20A w Toruniu - I etap.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych i remont zniszczonych elewacji zewnętrznych budynku przy ul. Św. Jakuba 20A w Toruniu – I etap.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871243679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 1

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych i remont zniszczonych elewacji zewnętrznych budynku przy ul. Św. Jakuba 20A w Toruniu – I etap.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-146eda86-83e6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 ust. 1 nie złożono żadnej oferty. Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 2 ustawy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e96ff327-369c-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341991,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych:
a) ściana wschodnia cała od podwórza,
b) ściana szczytowa północna od strony kościoła św. Jakuba,
c) odcinek 1 m od szczytu południowego do przybudówki,
d) wymiana rynien – cały budynek
e) naprawa tynku przyziemia od strony wschodniej tj. od podwórka
– zgodnie z dokumentacją projektową.
Zakres zadania jest węższy niż załączona dokumentacja projektowa, za wyjątkiem kosztorysu nakładczego dostosowanego do przedmiotu zamówienia. Zakres robót obejmuje wszystkie prace wskazane dla wymienionych wyżej odcinków, określone we wszystkich opracowaniach dokumentacyjnych, również te które wynikają z projektu budowlanego i wykonawczego, a nie zostały wskazane w kosztorysie nakładczym (jeżeli wystąpią).
Należy wykonać niezbędne roboty budowlane w obszarze wskazanym w przedmiocie zamówienia przy zastosowaniu technologii opisanych w projekcie.
Budynek jest wpisany do rejestru zabytków. Na cały zakres robót budowlanych została wydana decyzja w sprawie pozwolenia na prowadzenie prac budowlanych w zabytku przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Toruniu oraz decyzja – pozwolenie na budowę.
Budynek jest obecnie użytkowany, harmonogram prac oraz sposób wykonania robót budowlanych powinien uwzględniać udostępnienie budynku dla pracowników i osób z zewnątrz.
Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca jest zobowiązany do współpracy w zakresie wskazanym w projekcie umowy – załącznik nr 7
Dodatkowo Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) ustanowienia kierownika budowy, zgodnie z decyzją nr WAiB.6740.11.580.10.2022.MSch z dnia 11.01.2022 r. („pozwolenie na budowę),
b) realizacji szczegółowych warunków zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych określonych w ww. decyzji,
c) umieszczenia na budowie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, w szczególności:
a) wszelkiego rodzaju zabezpieczenia robót, w tym zabezpieczenia pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji.
b) naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót.
c) gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
d) usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.
Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia kierownika budowy, zgodnie z decyzją nr WAiB.6740.11.580.10.2022.MSch z dnia 11.01.2022 r.:
a) Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. − Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2018r. poz. 2272 z późn. zm).
b) Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. - t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840)
1.2.11. Informacje dodatkowe:
a) Roboty powinny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem powszechnie obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), zwaną dalej „ustawą Pb”, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1973 ze zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
b) Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego.
c) Zamawiający nie stawia warunku odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582869,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5821869,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582869,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawor sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 87923045117

7.3.3) Ulica: Chrobrego 121

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582869,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.