eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami oraz długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami na potrzeby projektu.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami oraz długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami na potrzeby projektu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami oraz długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami na potrzeby projektu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d441565b-7ba7-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d441565b-7ba7-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://epzpygmggrsicd.blob.core.windows.net/pod/2021/10/Oferty-3.2_20211016.pdf

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
15. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl.
16. Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się
z Wykonawcami są: Barbara Zielińska – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A; tel. (15) 819-47-48, adres email: bzielinska@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;
17. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim Wykonawcom poprzez zamieszczenie stosownych odpowiedzi na platformie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl.,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
2. Administratorem Pana/Pani danych osobowych, przetwarzanych w Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli (nazwa podmiotu), mający siedzibę w Stalowej Woli ul. Aleje Jana Pawła II 10, 37-450 Stalowa Wola (adres podmiotu).
3. Wyjaśnień w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e mail: iod@zuzmak.com lub numerem telefonu +48 537752318, a także pocztą tradycyjną pod adresem ul. Aleje Jana Pawła II 10, 37-450 Stalowa Wola z dopiskiem „Do Inspektora Ochrony Danych”.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami oraz długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami na potrzeby projektu” prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp w ramach projektu pn.: „MODELOWE ROZWIĄZANIA NA TRUDNE WYZWANIA – Plan Rozwoju Lokalnego i Instytucjonalnego Stalowej Woli”, dofinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 (85%) oraz z Budżetu Państwa (15%) i wdrażanego w ramach Programu Rozwój Lokalny.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP – II.271.225.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I – dostawa drukarek 3D wraz z akcesoriami i filamentami,
• Dostawa drukarki 3D – TYP 1 wraz z akcesoriami, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej

Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów
Liczba szt. drukarek 3D – TYP 1 1 szt.
Możliwość przestrzennego drukowania obiektów trójwymiarowych. TAK
Drukarka 3D wyposażona w ekran LCD dotykowy TAK
Technologia druku 3D Zgodna z co najmniej jedną z następujących: FDM/LPD/FFF
Powierzchnia druku Co najmniej 200 x 200 x 180 mm
Poziomowanie platformy roboczej automatyczne TAK
Platforma robocza podgrzewana TAK
Wymienna platforma robocza gładka 1 szt.
Wymienna platforma robocza teksturowa 1 szt.
Ekstruder z napędem direct TAK
Liczba ekstruderów 1 szt.
System chłodzenia ekstrudera i wydruku Co najmniej 1 wentylator chłodzący blok ekstrudera i 2 wentylatory chłodzące wydruk
Maksymalna temperatura druku (ekstrudera) 290 ºC
Maksymalna temperatura platformy 105 ºC
Możliwość montażu dysz o różnej średnicy TAK
Średnica dyszy bazowej 0,4 mm – 1 szt.
Rozdzielczość warstwy dla dyszy 0,4 mm W zakresie 90-390 mikronów
Minimalna grubość ściany dla dyszy 0,4 mm 450 mikronów
Dodatkowa wymienna dysza - typ 1 o średnicy 0,3 mm – 1 szt.
Dodatkowa wymienna dysza - typ 2 o średnicy 0,6 mm – 1 szt.
Czujnik filamentu TAK
Wstrzymywanie wydruku po wykryciu końca filamentu TAK
Obsługiwane materiały do druku różnych producentów Co najmniej PLA, PET-G, ABS, PC, PA
Średnica obługiwanego filamentu Co najmniej obsługa filamentów o średnicy 1,75 mm
Dedykowana, oryginalna obudowa drukarki, wyposażona w filtr cząstek stałych w klasie minimum H13 TAK
Kamera umożliwiająca monitorowanie zdalnie procesu drukowania TAK
Łączność Co najmniej: Wi-Fi, Ethernet, USB
Obsługiwane typy plików wejściowych Co najmniej .stl, .obj, .dxf, .3mf, .ply
Obsługiwane systemy operacyjne Minimum Mac OS Mojave i nowsze, Windows 7 i nowsze
Dołączone oprogramowanie niezbędne do korzystania z drukarki 3D TAK
Dołączony kabel sieciowy TAK
Dołączony filament testowy PLA pasujący do drukarki 3D – TYP 1 1 szt. o wadze minimum 0,8 kg i średnicy 1,75 mm
Udostępnione niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim TAK
Deklaracja zgodności CE (deklaracja Conformité Européenne) - dokument potwierdzający należy dostarczyć na etapie dostawy TAK
Gwarancja - Dokument potwierdzający gwarancję należy dostarczyć na etapie dostawy Co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy
Wsparcie techniczne dotyczące obsługi, eksploatacji urządzenia (min. e-mail) Świadczone przez co najmniej 5 lat od daty dostawy

• Dostawa drukarki 3D – TYP 2 wraz z akcesoriami, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej

Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów
Liczba szt. drukarek 3D – TYP 2 1 szt.
Możliwość przestrzennego drukowania obiektów trójwymiarowych. TAK
Drukarka 3D wyposażona w ekran LCD dotykowy TAK
Technologia druku 3D Zgodna z co najmniej jedną z następujących: FDM/LPD/FFF
Powierzchnia druku Co najmniej 250 x 210 x 200 mm
Poziomowanie platformy roboczej automatyczne TAK
Platforma robocza podgrzewana TAK
Wymienna platforma robocza gładka 1 szt.
Wymienna platforma robocza teksturowa 1 szt.
Ekstruder z napędem direct TAK
Liczba ekstruderów
1 szt.

System chłodzenia ekstrudera i wydruku Co najmniej 1 wentylator chłodzący blok ekstrudera i 2 wentylatory chłodzące wydruk
Maksymalna temperatura druku 300 ºC
Maksymalna temperatura platformy 120 ºC
Możliwość montażu dysz o różnej średnicy TAK
Średnica dyszy bazowej 0,4 mm – 1 szt.
Wysokość warstwy W zakresie 0,05-0,35 mm
Czujnik filamentu TAK
Wstrzymywanie wydruku po wykryciu końca filamentu TAK
Obsługiwane materiały do druku różnych producentów Co najmniej PLA, PET-G, ABS, PC, ASA, PP, nGen, Nylon, Woodfill
Średnica obługiwanego filamentu Co najmniej obsługa filamentów o średnicy 1,75 mm
Funkcja drukarki lub dedykowane urządzenie do drukarki 3D, umożliwiające obsługę co najmniej 5 filamentów, podczas jednego wydruku, zapobiegające plątaniu się filamentu, kompatybilne co najmniej z filamentami typu PLA, ABS, PETG. TAK
Dedykowana, oryginalna obudowa drukarki, wyposażona w filtr cząstek stałych w klasie minimum H13, ekran sterowania LCD zainstalowany na zewnątrz i zamek mechaniczny, zapewniająca stabilne warunki do drukowania w podwyższonych temperaturach TAK
Łączność Co najmniej: Wi-Fi, Ethernet, USB
Obsługiwane typy plików wejściowych Co najmniej .stl, .obj, .dxf, .3mf, .ply
Obsługiwane systemy operacyjne Minimum Mac OS Mojave i nowsze, Windows 7 i nowsze
Dołączone oprogramowanie niezbędne do korzystania z drukarki 3D TAK
Dołączony kabel sieciowy TAK
Dołączony filament testowy PLA pasujący do drukarki 3D – TYP 2 1 szt. o wadze minimum 0,8 kg i średnicy 1,75 mm
Udostępnione niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim TAK
Deklaracja zgodności CE (deklaracja Conformité Européenne) - dokument potwierdzający należy dostarczyć na etapie dostawy TAK
Gwarancja - Dokument potwierdzający gwarancję należy dostarczyć na etapie dostawy Co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy
Wsparcie techniczne dotyczące obsługi, eksploatacji urządzenia (min. e-mail) Świadczone przez co najmniej 5 lat od daty dostawy

• Dostawa filamentów pasujących do oferowanych drukarek 3D, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej

Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor CZARNY 5 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor BIAŁY 5 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor CZERWONY 5 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor SZARY 5 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor NIEBIESKI 3 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor ŻÓŁTY 3 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor ZIELONY 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor POMARAŃCZOWY 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PLA pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor BRĄZOWY 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor CZARNY 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor BIAŁY 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor CZERWONY 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor SZARY 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor NIEBIESKI 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor ZIELONY 2 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm
Filament PET-G pasujący do drukarek 3D TYP 1 i 2 oraz suszarki do filamentów - kolor BRĄZOWY 1 szt. o wadze minimum 1 kg i średnicy 1,75 mm

• Dostawa suszarki do filamentu, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej

Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów
Suszarka do filamentu z przestrzennym ogrzewaniem 360º 1 szt.
Wyposażona w dolną i górną płytę grzewczą z temperaturą grzania w zakresie co najmniej od 35 ºC do 70 ºC TAK
Wyposażona w ekran dotykowy LED umożliwiający dobór inteligentnych trybów suszenia dla różnych materiałów o średnicy co najmniej 1,75 mm i 2,85 mm TAK

• Dostawa kompletu drobnych akcesoriów pasujących do oferowanych drukarek 3D i filamentów, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej

Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów
Śrubokręt 1 szt.
Chwytak 1 szt.
Nożyk do zdejmowania i obróbki wydruków 1 szt.
Łopatka do zdejmowania i obróbki wydruków 1 szt.
Pęseta do zbierania filamentu 1 szt.
Cążki boczne do ucinania filamentu i usuwania podpór 1 szt.
Szpachelka do odrywania wydruków 1 szt.
Środek adhezyjny Opakowanie co najmniej 1 litr
(można stosować mniejsze opakowania których suma da co najmniej 1 litr)
Alkohol izopropylowy Opakowanie co najmniej 5 litrów
(można stosować mniejsze opakowania których suma da co najmniej 5 litrów)

4.2.6.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ofercie maksimum 40 punktów, w tym kryterium.
4. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II – dostawa długopisów 3D wraz z filamentami/wkładami,
Część II zamówienia

• Dostawa długopisów 3D – TYP 1, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej

Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów
Długopis 3D, umożliwiający przestrzenne drukowanie obiektów trójwymiarowych 15 szt.
Dedykowany do użytkowania dla najmłodszych twórców W wieku 6+
Zasilanie Co najmniej 5V USB
Długość/wysokość długopisu Co najmniej 13 cm
Dedykowany do użytkowania z filamentem/wkładem wykonanym z bezpiecznych, biodegradowalnych materiałów O średnicy co najmniej 2,5 mm
Czas pracy (bezprzewodowo), po pełnym naładowaniu Co najmniej 45 minut
Dołączony kabel zasilający TAK
Dołączony stojak na długopis TAK
Dołączona instrukcja w języku polskim TAK
Dołączona książeczka z propozycjami projektów TAK
Deklaracja zgodności CE (deklaracja Conformité Européenne) - dokument potwierdzający należy dostarczyć na etapie dostawy TAK
Gwarancja - Dokument potwierdzający gwarancję należy dostarczyć na etapie dostawy Co najmniej 12 miesięcy

• Dostawa 15 szt. długopisów 3D – TYP 2, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej

Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów
Długopis 3D, umożliwiający przestrzenne drukowanie obiektów trójwymiarowych 15 szt.
Dedykowany do użytkowania dla młodzieży W wieku 14+
Zasilanie Co najmniej 5 V DC / 2 A
Długość/wysokość długopisu Co najmniej 16 cm
Wyposażony w gniazdo do ładowania filamentu TAK
Dedykowany do użytkowania z filamentem/wkładem Co najmniej PLA o średnicy 1,75 mm
Tryby prędkości Co najmniej 3 tryby
System bezpieczeństwa – automatyczne wyłączanie długopisu lub tryb uśpienia TAK
Dołączony kabel zasilający - co najmniej USB C na USB typ A TAK
Dołączony stojak/uchwyt na długopis TAK
Dołączona instrukcja w języku polskim TAK
Deklaracja zgodności CE (deklaracja Conformité Européenne) - dokument potwierdzający należy dostarczyć na etapie dostawy TAK
Gwarancja - Dokument potwierdzający gwarancję należy dostarczyć na etapie dostawy Co najmniej 12 miesięcy

• Dostawa filamentów/wkładów do długopisów 3D, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane poniżej

Nazwa/rodzaj wymaganego towaru/parametru Minimalne wymagania odnośnie towaru/parametrów
Zestaw filmentów/wkładów w co najmniej 8 kolorach, wykonanych z bezpiecznych, biodegradowalnych materiałów, o łącznej długości minimum 180 m (np. 1200 szt. x 15 cm), pasujących do zaoferowanego długopisu 3D – TYP 1 3 zestawy
Zestaw filamentów/wkładów PLA w co najmniej 10 kolorach, o łącznej długości minimum 100 m (np. 20 szt. x 5m), pasujących do zaoferowanego długopisu 3D – TYP 2 40 zestawów

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ofercie maksimum 40 punktów, w tym kryterium.
4. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
5. Wynik – oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykonać zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:
 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
b) Wykonawca winien dysponować kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.
 Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
c) W zakresie dysponowania sprzętem, wykonawca winien dysponować:
 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 1 ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1;
2) zaświadczenia, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 1 ppkt 4, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 ppkt 5 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
3) Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 i 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę, dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia,
2) pomocniczy formularz ofertowy, część I – załącznik 6, część II – załącznik nr 7
2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum – załącznik nr 2;
3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 3;
4) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – podpisane wspólnie przez wykonawców - załącznik nr 5;
5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 4;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez
dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do
podpisania umowy o zamówienie publiczne.
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej -
dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy
w następujących okolicznościach:
1) w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń:
a) Siły wyższej, niepozwalającej na realizację umowy - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający opóźnieniu z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy, nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. Za siłę wyższą strony uznają przyczynę sprawczą zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym, nie do uniknięcia i na którą strony nie mają wpływu.
b) Przyczyn zależnych od Zamawiającego lub osób (podmiotów) trzecich - termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania umowy z tego powodu, jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy.
2) w zakresie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia zmian w przepisach lub wytycznych dla projektów finansowanych ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 oraz ze środków Budżetu Państwa, istotnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie dostosowania sposobu realizacji przedmiotu zamówienia do powyższych zmian.
3) W zakresie zmiany podatku VAT - W przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących stawki podatku VAT związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT, obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.