eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie ogólnodostępnych miejsc aktywności plenerowej na terenie Dzielnicy Bielany



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie ogólnodostępnych miejsc aktywności plenerowej na terenie Dzielnicy Bielany

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie ogólnodostępnych miejsc aktywności plenerowej na terenie Dzielnicy Bielany

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef1d4cf8-7494-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Utrzymanie ogólnodostępnych miejsc aktywności plenerowej na terenie Dzielnicy Bielany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477792/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art.214 ust.1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie prawne:
a) Zamówienie zostanie udzielone, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego tj. 18.02.2022 r., dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, tj. Baobab Brandys Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Swarzewskiej 50 lok. 2, kod 01-821 Warszawa.
b) Możliwość udzielenia zamówienia została przewidziana w Sekcji IV pkt 4.2.13) Ogłoszenia oraz 4.2.14) Ogłoszenia o zamówieniu (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00341436/01 z dnia 2021-12-31) i w pkt 10 SWZ dla zamówienia podstawowego gdzie Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, określając zakres zamówienia oraz warunki na jakich zostanie udzielane;

Z uwagi na ograniczenia tekstowe dalsza treść uzasadnienia znajduje sie w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.49.2022.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199995,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia polega na powtórzeniu podobnych usług, co w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem, tj. utrzymaniu, kontroli, naprawie, konserwacji wyposażenia placów zabaw, siłowni plenerowych i innych stref rekreacyjnych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom oraz utrzymania obiektów w czystości i estetyce.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
a) opis przedmiotu zamówienia;
b) formularz cenowy;
c) projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245994,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245994,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245994,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB BRANDYS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1182210398

7.3.3) Ulica: Swarzewska 50 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-821

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

konserwacja/serwisowanie urządzeń zabawowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245994,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. uzasadnienia faktycznego:
c) Zamówienie polega na bieżącym utrzymaniu, kontroli, naprawie, konserwacji wyposażenia placów zabaw, siłowni
plenerowych i innych stref rekreacyjnych będących w administrowaniu Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, a zatem polega na
powtórzeniu oraz zwiększeniu krotności podobnych usług zdefiniowanych w zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego
przedmiotem;
d) Wartość szacunkowa udzielanego zamówienia wynosi 199 995,76 złotych netto. Wartość zamówienia nie przekracza
wartości, która została przewidziana przy udzielaniu zamówienia podstawowego. Całkowita wartość zamówienia została
uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.