eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Przebudowa dróg gminnych polegająca na przebudowie dróg dla pieszych i dróg dla rowerów w ulicach: Grzybowej, Kraszewskiego, Granicznej, Ogrodowej, Denkowskiej, Miodowej, Szymanowskiego i Dunalka



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych polegająca na przebudowie dróg dla pieszych i dróg dla rowerów w ulicach: Grzybowej, Kraszewskiego, Granicznej, Ogrodowej, Denkowskiej, Miodowej, Szymanowskiego i Dunalka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych polegająca na przebudowie dróg dla pieszych i dróg dla rowerów w ulicach: Grzybowej, Kraszewskiego, Granicznej, Ogrodowej, Denkowskiej, Miodowej, Szymanowskiego i Dunalka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-682690bb-83ae-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057281/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa gminnych dróg dla pieszych i dróg dla rowerów w ulicach: Grzybowej, Kraszewskiego, Granicznej, Ogrodowej, Denkowskiej, Miodowej, Szymanowskiego i Dunalka w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-682690bb-83ae-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym
a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
W sprawach proceduralnych:
Halina Kaczmarska lub Tomasz Wójcik, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych,
e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl, tel. 41 26-72-133.
Zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający nie może prowadzić z Wykonawcami komunikacji ustnej w innych przypadkach niż dotyczące informacji, które nie są istotne ( w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia, czy ofert). Przepis ten jako wyjątek od zasady elektronicznej komunikacji nie może być interpretowany rozszerzająco.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych
w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty
wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
14. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
16. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
17. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy
e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
18. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Zgłoś problem”.
19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy
i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację
za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@um.ostrowiec.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
20. Korespondencja w postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym winna być złożona wraz z tłumaczeniem na język polski.
W przypadku podmiotów wspólnych wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie
z pełnomocnikiem

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagane informacje zawarte są w Rozdziale 23

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.33.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia polega na wykonaniu wszelkich robot budowlanych i montażowych związanych z przebudową dróg gminnych:
a) nr 302120 T ul. I. Kraszewskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim, w ramach zadania budżetowego „Przebudowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów przy ul. I. Kraszewskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim”,
b) nr 302094 T ul. Granicznej w Ostrowcu Świętokrzyskim, w ramach zadania budżetowego „Przebudowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów przy ul. Granicznej w Ostrowcu Świętokrzyskim”,
c) nr 302095 T ul. Grzybowej w Ostrowcu Świętokrzyskim, w ramach zadania budżetowego „Przebudowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów przy ul. Grzybowej w Ostrowcu Świętokrzyskim”.
1.2 Zakres zadania obejmuje:
a) dla ul. I. Kraszewskiego
Przebudowę nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki brukowej na nawierzchnię z mieszanki mineralno – asfaltowej oraz wymianę nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej na nową w tym:
 wykonanie przebudowy ścieżki rowerowej z kostki brukowej po stronie lewej od
 km 0+007 do km 0+478 na nawierzchnię mineralno-asfaltową,
 wymianie nawierzchni lewostronnego chodnika od km 0+007 do km 0+478 z kostki brukowej na nową nawierzchnię,
 obniżenie krawężnika na szerokości istniejących zjazdów w celu umożliwienia przejazdu samochodem wraz z obniżeniem projektowanej nawierzchni,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
b) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
dla ul. Granicznej
Przebudowę odcinka drogi gminnej 302094 T ul. Granicznej w zakresie przebudowy chodnika i ścieżki rowerowej, przebudowy istniejącego chodnika na ścieżkę pieszo – rowerową oraz budowie odcinka nowej ścieżki rowerowej w tym:
 przebudowę chodnika po stronie lewej z kostki brukowej na ścieżkę rowerową o szerokości 2,5m – 3,0m na odcinku od km 0+003 do km 0+062,
 budowę ścieżki rowerowej szerokości 2,0m o nawierzchni mineralno – asfaltowej od km 0+058 do km 0+098,
 przebudowę istniejącego chodnika z kostki brukowej na ścieżkę rowerową o nawierzchni mineralno – asfaltowej szerokości 3,0m na odcinku od km 0+098 do km 0+822,
 budowę nowej ścieżki rowerowej o szerokości 2,0m za istniejącym chodnikiem, w km. 0+025 do km 0+045,
 przebudowę chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową w rejonie ronda Narodowych Sił Zbrojnych na odcinku od km 6+607 do km 6+633 – ul. Długa po stronie prawej (przebudowa chodnika z kostki brukowej o szer. 2,5m na ścieżkę pieszo-rowerową o nawierzchni asfaltowej o szer. 2,5m-3,0m) oraz od km 6+628 do km 6+641 – ul. Długa po stronie lewej (przebudowa chodnika z kostki brukowej o szer. 2,5m na ścieżkę pieszo-rowerową o nawierzchnia asfaltowej o szer. 2,5m),
 obniżenie krawężnika na szerokości istniejących zjazdów w celu umożliwienia przejazdu samochodem wraz z obniżeniem projektowanej nawierzchni,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

c) Dla ul. Grzybowej – odcinek od ul. Długiej do ul. Nowe Piaski
Przebudowę chodnika na ścieżkę pieszo - rowerową wzdłuż przedmiotowego odcinka drogi gminnej oraz przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej wraz korektą szerokości istniejącej ścieżki rowerowej i chodnika w tym:
 przebudowę chodnika po stronie lewej na ścieżkę rowerową z mieszanki mineralno-asfaltowej o szer. 2,5m od km 0+003 do km 0+016,
 przebudowę lewostronnego chodnika z przyległą ścieżką rowerową zlokalizowanych za istniejącym pasem zieleni na odcinku od km 0+016 do km 0+658,
 wymianę kostki brukowej na istniejących dojściach pieszych,
 przebudowę chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową w rejonie ronda Narodowych Sił Zbrojnych na odcinku od km 6+607 do km 6+633 po stronie prawej,
 przebudowę chodnika z kostki brukowej o szer. 2,5m na ścieżkę pieszo-rowerową o nawierzchnia asfaltowej o szer. 2,5m na odcinku od km 6+628 do km 6+641 po stronie lewej
 obniżenie krawężnika na szerokości istniejących zjazdów w celu umożliwienia przejazdu samochodem wraz z obniżeniem projektowanej nawierzchni,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
d) Dla ul. Grzybowej – odcinek od ul. Nowe Piaski do ul. H. Sienkiewicza
Przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wraz z wykonaniem nowej nawierzchni i podbudowy oraz korektą szerokości chodnika i ścieżki rowerowej, w tym:
 przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej po stronie lewej zlokalizowanych za istniejącym pasem zieleni – na ścieżkę rowerową o szer. 2,0m z mieszanki asfaltowej oraz chodnikiem o szer. 1,5m z lokalnym poszerzeniem do 3,0m przy zatoce autobusowej od km 1+245 do km 1+266,
 wymianę nawierzchni istniejących dojść dla pieszych z kostki brukowej betonowej na nową,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na prace budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Część II zamówienia polega na wykonaniu wszelkich robot budowlanych
i montażowych związanych z przebudową dróg gminnych:
a) nr 302076 T ul. Denkowskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach zadania budżetowego „Przebudowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów przy ul. Denkowskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim”
b) nr 302150 T ul. Ogrodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach zadania budżetowego „Przebudowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów przy ul. Ogrodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim”
1.2 Zakres zadania obejmuje:
a) Dla ul. Denkowskiej - (odcinki od km 0+143 do km 0+349 oraz od km 0+519 do km 1+215), przebudowę nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki brukowej na nawierzchnię z mieszanki mineralno – asfaltowej wraz z wymianą nawierzchni oraz wymianę nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, w tym:
 wykonanie przebudowy ścieżki rowerowej z kostki brukowej po stronie prawej na nawierzchnię mineralno-asfaltową wraz z korektą szerokości ścieżki,
 wymiana nawierzchni prawostronnego chodnika z kostki brukowej na nową nawierzchnię wraz z korektą szerokości,
 obniżenie krawężnika na szerokości istniejących zjazdów w celu umożliwienia przejazdu samochodem wraz z obniżeniem projektowanej nawierzchni,
 budowa doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

b) Dla ul. Ogrodowej – odcinek od ul. Wroniej do ul. W. Sikorskiego
Przebudowę odcinka drogi gminnej 302150T ul. Ogrodowej na odcinku od połączenia
z ul. Wronią do skrzyżowania z ul. Sikorskiego w zakresie przebudowy chodnika i ścieżki rowerowej oraz budowy nowej ścieżki rowerowej wzdłuż drogi. Przebudowa obejmuje wykonanie nowej nawierzchni i podbudowy oraz korektę szerokości chodnika i ścieżki rowerowej, w tym:
 przebudowę chodnika z kostki brukowej na ścieżkę rowerową o szer. 2,5m na odcinku od km 1+085 do km 1+163 zlokalizowaną bezpośrednio przy jezdni,
 przebudowę chodnika i ścieżki rowerowej z kostki brukowej od km 1+179 do km do km 1+323 o szer. łącznej 3,5m na ścieżkę rowerową o szer. 2,0m z mieszanki asfaltowej oraz chodnik o szer. 1,5m z lokalnym zwężeniem do 1,25m z kostki brukowej betonowej,
 wymianę istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej na nową od km 1+323 do km 1+388 wraz z jego poszerzeniem do szer. 3,0m na wysokości zatoki autobusowej,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

c) Dla ul. Ogrodowej – odcinek od ul. Stawki do ul. 11-go Listopada
Przebudowa obejmuje wykonanie nowej nawierzchni i podbudowy oraz korektę szerokości istniejącej ścieżki rowerowej, w tym:
 przebudowę ścieżki rowerowej na nawierzchnię z mieszanki mineralno-asfaltowej o szer. 2,5m od km 0+016 do km 0+477,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na prace budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3 Część III zamówienia polega na wykonaniu wszelkich robot budowlanych
i montażowych związanych z przebudową drogi gminnej nr 302020 T ul. Miodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim, w ramach zadania budżetowego pn.: „Przebudowa drogi dla pieszych i drogi
dla rowerów przy ul. Miodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim”.
Zakres zadania obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej nr 302020T - ul. Miodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim na odcinku od skrzyżowania z ul. Gościniec do skrzyżowania z ul. Siennieńską polegającą na:
 wykonaniu nowej nawierzchni istniejącej ścieżki rowerowej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
 budowę chodnika z kostki brukowej po lewej stronie drogi na odcinku od km 1+270 do km 2+076. Na odcinku od km 1+270 do km 1+300 - zaprojektowano chodnik o szer. 2,0m zlokalizowany bezpośrednio przy jezdni,
 budowę chodnika o szer. 1,5m na odcinku od km 1+300 do km 2+076 za istniejącym pasem zieleni o niezmienionej szerokości,
 budowę chodnika w rejonie zatoki autobusowej od km 1+905 do km 1+957 o szerokości 2,0m-3,0m zlokalizowanego bezpośrednio przy zatoce,
 budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2,0m zlokalizowanej za chodnikiem,
 wymianę na nową istniejącej nawierzchni chodnika i ścieżki rowerowej
 z pozostawieniem istniejących szerokości w rejonie pętli autobusowej przy skrzyżowaniu z ul. Gościniec,
 obniżenie krawężnika na szerokości istniejących zjazdów w celu umożliwienia przejazdu samochodem wraz z obniżeniem projektowanej nawierzchni,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na prace budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4 Część IV zamówienia polega na wykonaniu wszelkich robot budowlanych i montażowych związanych z przebudową drogi gminnej nr 302198T ul. Szymanowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim, w ramach zadania budżetowego „Przebudowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów przy ul. K. Szymanowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim”.
Zakres zadania obejmuje przebudowę odcinka drogi gminnej nr 302198T
 ul. K. Szymanowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim polegającej na przebudowie chodnika i budowie ścieżki rowerowej wzdłuż drogi oraz odcinka ścieżki rowerowej w pasie drogi powiatowej ul. Długiej (droga powiatowa nr 1607T). Przebudowa obejmuje wykonanie nowej nawierzchni i podbudowy chodnika i ścieżki rowerowej, w tym:
 przebudowę chodnika na ścieżkę rowerową o nawierzchni asfaltowej o szer. 2,0m od km 0+030 do km 0+454 po stronie prawej,
 przebudowę chodnika na ścieżkę rowerową o szer. 2,0m z mieszanki asfaltowej zlokalizowaną od km 0+450 do km 0+684 bezpośrednio przy jezdni po stronie lewej,
 budowę ścieżki rowerowej szer. 2,0m o nawierzchni asfaltowej, dochodzącą do istniejącego chodnika w pasie drogi powiatowej nr 1607T ul. Długa,
 obniżenie krawężnika na szerokości istniejących zjazdów w celu umożliwienia przejazdu samochodem wraz z obniżeniem projektowanej nawierzchni,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na prace budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V zamówienia polega na wykonaniu wszelkich robot budowlanych i montażowych związanych z realizacją zadania: „Przebudowa drogi gminnej nr 302079 T ul. Dunalka w Ostrowcu Świętokrzyskim”.
1.6 Zakres zadania obejmuje:
a) Przebudowę odcinka drogi gminnej nr 302079 T - ul. Dunalka w Ostrowcu Świętokrzyskim, polegającą na budowie nowej ścieżki rowerowej wzdłuż istniejącej drogi, w tym:
 budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej o szer. 2,0m odsuniętej od jezdni pasem zieleni o szer. od 1,3m do 3,3m na odcinku od km 0+003 do km 0+109 tj. na długości 106m,
 budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej o szer. 2,0m w pasie drogi wojewódzkiej
nr 754 – ul. Bałtowskiej według założonego kilometrażu od km 0+109 do km 0+137 po stronie prawej, za pasem zieleni o szerokości 1,3m-3,3m,
 budowa chodnika z kostki brukowej o szer. 2,0m z kostki po prawej stronie ulicy Dunalka -
od km 0+131 do km 0+137 zlokalizowanego bezpośrednio przy jezdni,
 obniżenie krawężnika na szerokości istniejących zjazdów w celu umożliwienia przejazdu samochodem wraz z obniżeniem projektowanej nawierzchni,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych i przejazdów rowerowych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
b) Budowę ścieki rowerowej i chodnika wzdłuż ulicy Dunalka (drogi gminnej nr 302079T) w Ostrowcu Świętokrzyskim w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 754. Dla zadania przyjęto roboczy kilometraż z km 0+000 w miejscu skrzyżowania ul. Dunalka z ul. Wysoką a koniec w osi skrzyżowania ul. Dunalka z ul. Bałtowską (droga wojewódzka nr 754). Zaprojektowano budowę ścieżki rowerowej według założonego kilometrażu od km 0+109 do km 0+137 po stronie prawej za pasem zieleni o szerokości 1,3m-3,3m. Ścieżka będzie posiadała szerokość 2,0m i wykonana będzie z mieszanki mineralno-asfaltowej. Od km 0+131 do km 0+137 zaprojektowano chodnik o szer. 2,0m z kostki brukowej betonowej po prawej stronie ulicy Dunalka przyległy do jezdni i ścieżkę rowerową obok niego z kostki brukowej o szer. 2,0m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na prace budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Rozdział 5 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu,
oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał przynajmniej dwa zamówienia dotyczące remontu, przebudowy, rozbudowy
lub budowy drogi publicznej, w tym:
 dla części I, II i III zamówienia jedno o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto,
 dla części IV zamówienia jedno o wartości min. 500 000,00 zł brutto,
 dla części V zamówienia jedno o wartości min. 100 000,00 zł brutto.

b) Dysponowanie osobami do realizacji zamówienia
Wykonawca dysponuje osobami posiadającym doświadczenie zawodowe i uprawnienia:
• kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
• kierownikiem robót – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia następującego podmiotowego środka dowodowego potwierdzającego brak podstaw wykluczenia:
oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z nich

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości:
część I - 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy)
część II - 5000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy)
część III - 3000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące)
część IV - 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące)
część V - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert nieprzerwane do dnia upływu terminu związania ofertą.
1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany treści umowy, oprócz przewidzianych w art. 455 ustawy PZP, zawarte są w § 12 projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-30 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-30 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oprócz okoliczności, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu Zamawiający wykluczy również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
2. 23. Wraz z Formularzem ofertowym – interaktywny formularz zamieszczony na Platformie e – Zamówienia- załącznik nr 1 do SWZ przygotowanym zgodnie z opisem wskazanym w rozdziale 16 SWZ składane są następujące dokumenty:
1) Załącznik nr 1a – szczegółowy formularz ofertowy,
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3a do SWZ. Oświadczenie to w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wielu Wykonawców składa każdy z nich.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4) Wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej)
5) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wraz z oświadczeniem tego podmiotu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie warunku, w stosunku do którego udostępnia swój potencjał) i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 9 oraz załącznik nr 3b i 3c do SWZ.
(o ile dotyczy),
7) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.