eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Zamówienie na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie na dostawę bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4889dfb6-77c2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044226/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473237

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych w formie elektronicznych kart podarunkowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu w ilości 221 sztuk wg następującej specyfikacji:
• wartość zasilenia: 2 000 zł w ilości 215 sztuk,
• wartość zasilenia: 1 750 zł w ilości 3 sztuk,
• wartość zasilenia: 1 500 zł w ilości 1 sztuki,
• wartość zasilenia: 1 000 zł w ilości 1 sztuki,
• wartość zasilenia: 500 zł w ilości 1 sztuki.
Łączna wartość zasilenia 221 sztuk kart elektronicznych wynosi: 438 250 zł (słownie: czterysta trzydzieści osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi:
a) dostawa kart do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą (Uwaga: termin dostawy kart stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4.5) SWZ)
b) zamawiający wymaga aby aktywacja kart nastąpiła najpóźniej do 2 dni roboczych po przesłaniu (e-mailem) wykonawcy potwierdzenia odbioru kart.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia gdy złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu ofertę złożył jeden wykonawca PLUXEE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą ul. Wincentego Rzymowskiego 53, 02-697 Warszawa. Oferta ta podlegała odrzuceniu.
Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Podstawa faktyczna odrzucenia oferty: zamawiający w pkt IV specyfikacji warunków zamówienia zwanej dalej SWZ zawarł wymóg dostawy kart w terminie do 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.
Warunek ten zamawiający powtórzył:
 w pkt XIII ppkt 4.5) SWZ jednocześnie informując, że oferta wykonawcy, który zaoferuje termin dostawy dłuższy niż 5 dni kalendarzowych zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
 w pkt 5 formularza oferty stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca zaoferował 7 dniowy termin dostawy kart, w związku z powyższym jego oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445257,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445257,62 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.