eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie pomieszczenia socjalnego w budynku "D" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie pomieszczenia socjalnego w budynku „D” Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.ozimek@poznan.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poznan-uw.logintrade.net/zapytania_email,143551,1f07072bf54b0006f469ccfbac17c7f3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie pomieszczenia socjalnego w budynku „D” Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db6fc217-6992-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082133/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Wykonanie pomieszczenia socjalnego w budynku „D” Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444273

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.45.2023.14

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomieszczenia socjalnego w budynku „D” Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich realizacji został określony w opisie przedmiotu zamówieni (załącznik nr 4.1 do SWZ), przedmiarze (załącznik nr 4.2 do SWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4.3 do SWZ), które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą zrealizowanych prac.
4. Prace nie ujęte w przedmiarze, ale konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w zaoferowanej cenie zamówienia.
5. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.
6. Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedstawi Zamawiającemu do akceptacji karty katalogowe lub wzory materiałów wykorzystanych do realizacji zamówienia, między innymi: płytek, wykładziny podłogowej, farb, blatów kuchennych, zabudowy kuchennej, sprzętów, armatury itp.
7. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia dotyczącego zabudowy kuchennej przestawi Zamawiającemu 3 różne próbki koloru zabudowy w uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wyborze wybranej próbki koloru mailem. Wykonawca wykona zabudowę kuchenną w kolorze wybranej próbki.
8. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
9. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych producentów, należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest udowodnić/wykazać w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca na etapie realizacji prac zastosuje materiały wskazane w ofercie.
11. Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z terminu z pracownikami Biura Obsługi i Informatyki, tel. (61) 854 17 40, tel. 506 195 042 i (61) 854 16 86.
12. Zamawiający wymaga, aby prace uciążliwe wykonywane były po godzinach pracy Urzędu, tj. po godz. 15.30 oraz w soboty. Zamawiający umożliwi Wykonawcy realizację prac do godziny 20.00 w dni robocze oraz w soboty.
13. Zamawiający wymaga, aby teren robót na którym zakończono prace budowlane został oddany Zamawiającemu posprzątany oraz aby zostały umyte: okno, posadzki, drzwi po przeprowadzonych robotach.
14. Na bieżąco, w trakcie realizacji robót, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wywieźć i zutylizować odpady budowlane, śmieci i inne materiały pozostałe po przeprowadzonych robotach.
15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe na terenie wykonywanych prac i/lub w związku z tymi pracami w tym m. in. uszkodzenia/zniszczenia ścian elewacji, instalacji wewnętrznych. W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń z winy Wykonawcy, jest on zobowiązany do poinformowania Zamawiającego i naprawienia szkody na własny koszt i na własną odpowiedzialność.
16. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej.
17. Osoby wskazane w umowie do kontaktu ze strony Wykonawcy będą każdorazowo uczestniczyły, w spotkaniach roboczych, organizowanych w miarę potrzeb, w celu omówienia postępu prac lub ewentualnych problemów.
18. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę pracowników wykonujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest aktualizować listę pracowników na bieżąco, w przypadku jakichkolwiek zmian w zatrudnieniu.
19. W terminie 3 dni kalendarzowych od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji prac.
20. Prace budowlane będą przeprowadzone z zachowaniem minimalnych standardów dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
21. Prace będą wykonywane przy obiekcie czynnym. W związku z powyższym Wykonawca winien zapewnić bezpieczne dojścia do pomieszczeń biurowych, zabezpieczyć teren budowy w taki sposób, aby nie ograniczać ruchu osób oraz aby teren budowy nie stanowił zagrożenia dla pracowników i klientów Zamawiającego zgodnie z art. 6 pkt 1 lit. a) o zapewnieniu dostępu osobom ze szczególnymi potrzebami.
22. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp. tj.: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace budowlane, roboty instalacyjne były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.