eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Bankowa obsługa budżetu Gminy Wyry oraz podlegających jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Wyry oraz podlegających jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 325 68 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 325 68 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ugwyry.rekord.pl/9924034/dokument/29442

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Września 1939 w Gostyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-167-74-35

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rybnicka 141

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-176

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 218 76 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.gostyn@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spgostyn.edupage.org

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Wyrach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-167-74-29

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Puszkina 10

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 218 72 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spwyry@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spwyry.edupage.org

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole w Gostyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-180-66-54

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczyńska 366a

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-176

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 218 76 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolegostyn@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolegostyn.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedszkole w Wyrach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-180-66-48

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Puszkina 10A

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 218 71 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.wyry@przedszkolewyry.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkolewyry.com

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-165-42-10

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wagonowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 218 75 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jo.wyry.bip.gmina.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Wyrach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-168-69-83

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 58

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 505 439 272

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wyry@gbp.wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gbp.wyry.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Kultury w Gostyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-102-87-78

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszczyńska 366

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-176

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 218 70 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dkgostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dkgostyn.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Wyry oraz podlegających jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35bcfa71-4e0a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035933/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Bankowa obsługa budżetu Gminy Wyry oraz podlegających jej jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397647/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.: „Bankowa obsługa budżetu Gminy Wyry oraz podlegających jej jednostek organizacyjnych” tj. dla następujących jednostek:
1. Urząd Gminy Wyry – Gmina Wyry (w tym Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa),
2. Szkoła Podstawowa w Gostyni,
3. Szkoła Podstawowa w Wyrach,
4. Gminne Przedszkole w Gostyni,
5. Gminne Przedszkole w Wyrach,
6. Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach,
7. Gminna Biblioteka Publiczna w Wyrach,
8. Dom Kultury w Gostyni.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie w okresie 48 miesięcy od dnia 01.01.2023 roku bankowej obsługi budżetu Gminy Wyry i jej jednostek organizacyjnych, a w szczególności:
A. Otwieranie, prowadzenie i zamykanie (w razie konieczności) rachunków bieżących (w tym: podstawowych, pomocniczych, funduszowych) dla Gminy Wyry pod nazwą: Urząd Gminy Wyry – Gmina Wyry i dla ww. jednostek gminnych (obecnie 39 rachunków) prowadzonych w PLN.
B. Zapewnienie bezpłatnego dostępu do systemu bankowości elektronicznej, w tym: bieżąca aktualizacja oprogramowania oraz obsługa serwisowa na wielu stanowiskach w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibach jednostek organizacyjnych, szkolenia dla wszystkich operatorów systemu w każdej jednostce, a także w nowoutworzonych jednostkach. System bankowości elektronicznej musi mieć formę przeglądarkową.
C. Obsługę systemu masowych płatności, umożliwiającego automatyczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez Gminę Wyry i jej jednostki.
D. Oprocentowania rachunków bieżących i pomocniczych.
E. Automatyczne lokowanie środków zgodnie ze stanem środków na rachunku bankowym podstawowym Urzędu Gminy – Gminy Wyry, bez limitu, w systemie weekendowym (lokaty weekendowe).
F. Możliwość uruchomienia (udzielenia) na wniosek Zamawiającego, kredytu w rachunku bieżącym Gminy Wyry bez dodatkowych formalności.
G. Preferencje w zakresie dostępności do innych usług bankowych nie wymienionych szczegółowo w specyfikacji warunków zamówienia, z których może skorzystać Zamawiający w okresie trwania umowy, które Bank zaoferuje.
H. Bank musi posiadać zdolność do prowadzenia operacji w obrocie dewizowym oraz prowadzenia rachunków walutowych. Wykonawca otworzy rachunek walutowy dla Gminy i jej jednostek na warunkach dla rachunków bieżących opisanych w pkt A niniejszej SWZ.
I. Nieodpłatne wydawanie opinii bankowej, zaświadczeń oraz historii rachunków bankowych na wniosek Zamawiającego. Zamawiający szacuje, iż trzykrotnie w ciągu roku będzie występował o wyżej wymienione dokumenty, tym niemniej Bank wyda każdorazowo nieodpłatnie ww. dokumenty (na każde żądanie).
J. Prowizje, opłaty i marże Wykonawcy podane w ofercie banku są stałe w okresie obowiązywania umowy i Wykonawca nie będzie pobierał innych niż podane w ofercie.
K. W przypadku konieczności otwarcia przez Gminę Wyry lub jednostki organizacyjne dodatkowych rachunków, bank zastosuje stawki i warunki z niniejszej specyfikacji i złożonej oferty.
L. Zapewnienie możliwości dokonania bezpośredniej wpłaty gotówki w punkcie obsługi kasowej przez osoby/podmioty trzecie na konto podstawowe i konto pomocnicze dot. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi Zamawiającego, bez dodatkowej opłaty (prowizji) dla wpłacającego i Zamawiającego.
Ł. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, przedłoży Zamawiającemu projekt umowy obsługi bankowej, w celu jego akceptacji przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że projekt ten musi być zgodny z postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie może zawierać innych, dodatkowych postanowień w szczególności zmieniających przedmiot zamówienia lub zasady ustalania wynagrodzenia.
N. Wykonawca musi zapewnić wykonywanie czynności związanych z obsługą budżetu Gminy Wyry i gminnych jednostek organizacyjnych w dni robocze w punkcie obsługi kasowej (filii) tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.30.
O. Bank umożliwi obsługę Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych poza kolejnością po wcześniejszym uzgodnieniu takiej potrzeby z Bankiem.
P. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć osobę/osoby (będące pracownikami Wykonawcy), których zadaniem będą bieżące kontakty z Zamawiającym celem udzielania porad i konsultacji.
R. Wykonawca musi posiadać na terenie Gminy Wyry swój oddział/ filię albo zobowiąże się do otwarcia na terenie Gminy Wyry oddziału/filii Banku w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy z Zamawiającym. Filia winna być czynna w każdy dzień roboczy w godzinach od 9.00 do 15.30.
S. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania codziennego przewozu pracowników Urzędu Gminy, jednostek organizacyjnych Gminy do najbliższego oddziału (filii) banku i z powrotem w okresie, w którym punkt obsługi na terenie Gminy Wyry nie będzie działał celem dokonania wszelkich niezbędnych czynności. Przewóz ten będzie bezpłatny.
T. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania codziennego przewozu pracowników Urzędu Gminy do oddziału (filii) banku, w wypadku kiedy oddział (filia) zostanie zlokalizowany na terenie miejscowości Gostyń. Przewóz ten będzie bezpłatny.
U. Wykonawca winien posiadać na terenie Gminy Wyry bankomat albo zobowiąże się do zainstalowania i uruchomienia na terenie Gminy Wyry (w jednej miejscowości) bankomatu w przypadku wybrania jego oferty jako najkorzystniejszej w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy z Zamawiającym.
W. Wykonawca zobowiąże się, że w terminie 5 miesięcy od dnia podpisania umowy z Zamawiającym, że zainstaluje drugi bankomat w drugiej miejscowości Gminy Wyry.
Y. Umowy z jednostkami organizacyjnymi gminy wymienionymi w rozdziale I specyfikacji warunków zamówienia zostaną zawarte bezpośrednio z dyrektorami tych jednostek. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania według wzoru dla pozostałych jednostek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale V Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210048,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210048,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210048,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Tychach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6460010121

7.3.3) Ulica: ul. Damrota 41

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210048,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.