eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiec › ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu



Og³oszenie z dnia 2022-12-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
na rzecz Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 61786630

1.5.8.) Numer faksu: 48 6170510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
na rzecz Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-618b1ed5-7b79-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00494824

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00037875/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.bip.szydlowiec.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
a) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej przetargi@szydlowiec.pl. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
2) Celem prawid³owej obs³ugi platformy zakupowej nale¿y posiadaæ sprzêt komputerowy z podstawowym oprogramowaniem biurowym oraz dostêp do Internetu. Nie ma wymagania posiadania specjalistycznych programów czy urz±dzeñ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szyd³owca, 26-500 Szyd³owiec, ul. Rynek Wielki 1,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:iod@szydlowiec.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or-I.271.1.2022.DK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu, polegaj±cych na przyjmowaniu nadawanych przez Urz±d przesy³ek pocztowych, przemieszczaniu i dorêczaniu ich adresatom na obszarze ca³ego kraju i za granic± oraz dokonywaniu ewentualnych zwrotów przesy³ek niedorêczonych zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 896 ze zm.).
2. Przez przesy³ki pocztowe bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê:
1) zwyk³e – przesy³ki nierejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
2) zwyk³e priorytetowe – przesy³ki nierejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
3) polecone – przesy³ki rejestrowane nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
4) polecone priorytetowe – przesy³ki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym,
5) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesy³ki nie bêd±ce przesy³kami najszybszej kategorii przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
6) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – przesy³ki najszybszej kategorii przyjête za potwierdzeniem nadania i dorêczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym,
7) paczki krajowe i zagraniczne.
3. Wymiary i waga przesy³ek listowych krajowych (z tolerancj± +/- 2 mm):
1) wymiar S – maksymalny wymiar koperty 20 x 230 x 160 mm – waga do 500 g;
2) wymiar M – maksymalny wymiar koperty 20 x 325 x 230 mm – waga od 500 g do 1000 g;
3) wymiar L - suma wysoko¶ci, d³ugo¶ci i szeroko¶ci nie przekracza 900 mm, przy czym najd³u¿szy z tych wymiarów nie przekracza 600 mm – waga od 1000 g do 2000 g;
4. Wymiary i waga przesy³ek listowych zagranicznych:
1) maksymalny wymiar: suma wysoko¶ci, d³ugo¶ci i szeroko¶ci nie przekracza 900 mm, przy czym najd³u¿szy z tych wymiarów nie przekracza 600 mm, o wadze:
a) do 50 g
b) ponad 50 g do 100 g
c) ponad 100 g do 350 g.
5. Wymiary i waga paczek krajowych i zagranicznych:
1) minimalny wymiar strony adresowej nie jest mniejszy ni¿ 90 mm x 140 mm i mak-symalnie ¿aden z wymiarów nie przekracza d³ugo¶ci 600 mm, szeroko¶ci 500 mm i wysoko¶ci 300 mm, o wadze:
a) do 1 kg
b) ponad 1 kg do 2 kg
c) ponad 2 kg do 5 kg
d) ponad 5 kg do 10 kg
6. Informacje na temat rodzajów i ¶redniej liczby przesy³ek listowych i paczek pocztowych nadawanych przez Zamawiaj±cego zosta³y okre¶lone w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
7. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci poszczególnych pozycji przesy³ek, wyszczególnionych w za³±czniku nr 2 do SWZ, maj± charakter szacunkowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilo¶ci wskazanych
w za³±czniku nr 2 do SWZ. Okre¶lone w nim rodzaje i ilo¶ci poszczególnych przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u zmian ilo¶ciowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Nieodp³atna mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym.

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci objêtej niniejszym zamówieniem, tj. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek jest spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych - wykonuje nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie w zakresie ¶wiadczenia us³ug pocztowych, realizowane w sposób ci±g³y przez co najmniej 6 miesiêcy, o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, na których polega Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie zamówienia – wype³nione zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
UWAGA: Wype³niæ i do³±czyæ do oferty tylko w przypadku polegania na zasobach podmiotu/podmiotów je udostêpniaj±cego/ych!
2. Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wraz z o¶wiadczeniem sk³adanym na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy – wype³niona zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ.
UWAGA: Wype³niæ i do³±czyæ do oferty tylko w przypadku sk³adania oferty wspólnej (np. konsorcja, spó³ki cywilne)!
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy), przy czym:
a) pe³nomocnictwo to musi w swojej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do dzia³ania w imieniu Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
b) pe³nomocnictwo powinno byæ przed³o¿one w sposób okre¶lony w § 7 rozporz±dzenia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, tj. co do zasady w oryginale, w takiej samej formie, jak sk³adana oferta - dopuszcza siê równie¿ z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa, sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej – takie odwzorowanie po¶wiadcza notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub mocodawca - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez samego pe³nomocnika).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (oferta wspólna sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców), przy czym oferta taka musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
b) Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one z ofert±, w sposób okre¶lony
w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
c) Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w o¶wiadczeniu do³±czonym do oferty, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 6 do SWZ).
e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
2) Wspólników spó³ki cywilnej traktuje siê jak Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Obowi±zek ustanawiania pe³nomocnika, o którym mowa powy¿ej, nie dotyczy spó³ek cywilnych, o ile ich reprezentacja wynikaæ bêdzie z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, uchwa³y wspólników lub wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3) W przypadku wyboru oferty z³o¿onej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, przed zawarciem umowy, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Umowa taka winna okre¶laæ, co najmniej: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania wspó³pracy (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w granicach unormowania przepisami art. 454 i art. 455 ustawy Pzp za zgod± obu Stron i pod rygorem niewa¿no¶ci wymaga formy pisemnej w postaci pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez Strony umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy i polegaj±cych na:
1) wyd³u¿eniu terminu wykonywania przedmiotu umowy do wyczerpania limitu finansowego, o którym mowa w § 5 ust. 1 oraz w przypadku niewyczerpania przedmiotowego limitu finansowego do up³ywu terminu wykonywania przedmiotu niniejszej umowy okre¶lonego w § 4;
2) w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) konieczno¶ci aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy (firmy) adresu siedziby lub lokalizacji Zamawiaj±cego, gdzie bêd± ¶wiadczone us³ugi, zmianê formy prawnej Wykonawcy itp.;
b) zmiany przez ustawodawcê powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa o charakterze bezwzglêdnie obowi±zuj±cym, z którymi postanowienia umowy pozosta³yby w sprzeczno¶ci albo nak³adaj±cej na Wykonawcê lub Zamawiaj±cego dodatkowe obowi±zki lub czynno¶ci, nieprzewidziane w zawartej umowie, których wykonanie w ramach zawartej umowy jest konieczne z uwagi na obowi±zuj±ce przepisy prawa;
c) zmiany zasad realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od woli Stron, które bêd± mia³y bezpo¶redni wp³yw na realizacjê umowy;
d) dzia³añ osób trzecich, w tym niezgodnych z prawem, utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych realizacjê lub wykonanie umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron umowy;
e) w innych sytuacjach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych tzn. nie odnosz±cych siê do warunków, które gdyby zosta³y ujête w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umo¿liwi³yby dopuszczenie innej oferty ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona;
f) wyst±pienie si³y wy¿szej lub zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, przez co rozumieæ nale¿y zderzenie zewnêtrzne, o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, którego nie mo¿na by³o unikn±æ ani któremu Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, którego nie mo¿na przypisaæ drugiej Stronie, a które ma wp³yw na realizacje przedmiotu umowy, które w znacznym stopniu utrudnia lub uniemo¿liwia ca³kowite lub czê¶ciowe wype³nienie zobowi±zañ umownych, w tym w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne itp.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy z tytu³u wykonania umowy oraz cen jednostkowych za ¶wiadczenie us³ug stanowi±cych przedmiot umowy w przypadku:
1) zmiany przez ustawodawcê powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa o charakterze bezwzglêdnie obowi±zuj±cym, z którymi postanowienia umowy pozosta³yby w sprzeczno¶ci;
2) ustawowej zmiany obowi±zku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i us³ug (w przypadku zmiany stawki podatku VAT na us³ugi pocztowe).
4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci zmiany postanowieñ umowy polegaj±ca na zmianie sposobu lub miejsca ¶wiadczenia us³ug, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej:
1) zmiany organizacyjne, wewnêtrzne u Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, których Strony nie mog³y przewidzieæ na etapie zawierania niniejszej umowy, np. zmiana siedziby Zamawiaj±cego, likwidacja placówki Wykonawcy, itp;
2) rozwój technologiczny, w szczególno¶ci wprowadzenie nowych us³ug lub zmiana sposobu realizacji us³ug dotychczasowych, przy zachowaniu charakteru ¶wiadczenia i co najmniej tego samego (nie ni¿szego) poziomu (standardu) realizacji us³ug.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 14.3. Sposób sk³adania ofert za po¶rednictwem Platformy miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-22 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.