eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Dostawa: Uchwyty do mopa, kije, kosze, wiadra, pojemniki, szczotki, rękawice, termometry, miski, pady, dozowniki.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa: Uchwyty do mopa, kije, kosze, wiadra, pojemniki, szczotki, rękawice, termometry, miski, pady, dozowniki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.piekarz@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa: Uchwyty do mopa, kije, kosze, wiadra, pojemniki, szczotki, rękawice, termometry, miski, pady, dozowniki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2717b6e3-f2e9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013168/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Drobny sprzęt do utrzymania czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222089/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/38/TP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1
Uchwyt do mopa, kij


L.P.
ASORTYMENT
SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ
12 m-cy
1. Kij aluminiowy do mopa zwykły,dł.140cm. szt. 120
2. Kij aluminiowy do mopa, teleskopowy, dł.2,40cm. Profilowany, przeznaczony do pracy na dużych wysokościach. szt. 20
3. Uchwyt do mopa plastikowy (40 cm), szerokość 10cm ( +/- 2-5mm), wyposażonych w kieszeniowy system mocowania. Wkłady mocowane są, poprzez umieszczenie końców uchwytu w kieszeniach mopa,posiadajacy przycisk nożny koloru żółtego umożliwiający ich wymianę.Stelaż wykonany z polipropylenu. szt. 120
Parametry:
1.Kij do mopa z pozycji 1 ma być kompatybilny z pozycją 3.
2.Kij aluminiowy do mopa z poz.2 ma być kompatybilny z pozycją 3
3. Uchwyt do mopa z pozycji 3 ma być kompatybilny z pozycją 1i 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2
Kosz pedałowy, wiadra, pojemniki plastikowe


L.P.
ASORTYMENT
SZCZEGÓŁOWY
JEDN. MIARY
ILOŚĆ
12 m-cy
1. Kosz pedałowy na śmieci 25 l., wykonany z wysokiej jakośći tworzywa sztucznego. Zbiornik ma otwierać się nogą za pomocą specjalnego pedału, natomiast konstrukcja pokrywy ma pozostawiać zawartość kosza zamkniętą. szt. 250
2. Wiadro plastikowe 5 l kolorowe, okrągłe z nakładaną pokrywką (nie wciskaną), wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. szt. 235
3. Wiadro kolorowe plastikowe z podziałką
10 l., okrągłe, z nakładaną pokrywką (nie wciskaną),wykonane z wysokiej jakośći tworzywa sztucznego. szt. 100
4. Wiadro plastikowe 12l, okrągłe z podzałką
i wylewką, wykonane z wysokiej jakości tworzywa sztucznego. szt. 8
5. Pojemniki plastikowe okrągłe 90 l. z nakładaną pokrywą (nie wciskaną) szt. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 16500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3
Szczoteczki do szorowania ręcznego


L.P.
ASORTYMENT
SZCZEGÓŁOWY
JEDN. MIARY
ILOŚĆ
12 m-cy
1. Zmiotka + szufelka kpl. 85
2. Szczotka do zamiatania plastikowa na wkręcany kij szt. 60
3. Szczoteczka do rąk plastikowa duża z uchwytem szt. 400
4. Szczotka do szorowania na kij wkręcany, plastikowa szt. 180
5. Szczotka do szorowania ręcznego, plastikowa z uchwytem typ żelazko. szt. 200
6. Szczotka WC bez pojemnika szt. 500
7. Kij drewniany z gwintem (min.140cm) szt. 60
Parametry:
1. Szczotka z pozycji 2,4 ma być kompatybilna z pozycją 7.
2. Kij drewniany z pozycji 7 ma być kompatybilny z pozycją 2,4.
3. Szczoteczka z poz.3 wykonana z włosa syntetycznego o : dł. min.9,8 cm – min.10cm szerokość min.2,5 cm – min.4cm, wysokość z rączką i włosem min.5,5 cm, dł włosa min.1,3 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4
Rękawice gospodarcze, termometr, miska


L.P.
ASORTYMENT
SZCZEGÓŁOWY
JEDN. MIARY
ILOŚĆ
12 m-cy
1. Rękawice gospodarcze rozm.L, M, S
wykonane z lateksu, wewnętrzna powierzchnia rękawic pokryta jest flokiem co ułatwia łatwe wkładanie i zdejmowanie oraz zapobiega poceniu się rąk w czasie użytkowania. Na części chwytnej chropowata. Odporne na rozciąganie, nie pękające i wysokiej odporności na detergenty, kwasy i środki chemiczne używane w szpitalu.
Każda para pakowana osobno.
Wysoka odporność chemiczna zgodna z normą EN374-2 szt. 2820
2. Termometr lodówkowy szt. 30
3. Miska okrągła- kolor pastelowy
o wymiarach średnica 35cm,wysokość 15cm. szt. 50

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5.
Pad do maszyny


L.P.
ASORTYMENT
SZCZEGÓŁOWY
JEDN. MIARY
ILOŚĆ
12 m-cy
1. Pad do maszyny szorującej kolor rdzawoczerwony szt. 40
2. Pad do maszyny szorującej biały szt. 25
Parametry :
Ad.1.
Pad do zdzierania starych powłok, posiadający w składzie wysokiej jakości włókna nylonowe, którymi powleczona jest cała powierzchnia pada. Grubość minimum 7,6 mm, kolor rdzawoczerwony, włókno nietkane, posiada otwór centralny ok. 8,5 mm, średnica ok.432mm, do maszyny o prędkości 150-400 obr/min.


Ad.2
Pad biały przeznaczony do polerowania na sucho o średnicy 432 mm (17”); zawierający w swoim składzie mieszankę włókien poliestrowych różnych wielkości w tym nie mniej niż 33% minerałów naturalnych; o grubości nie mniejszej niż 25 mm; o wadze nie mniejszej niż 1200g/mkw; z otworem centralnym o wielkości 85 mm. Idealnie nadający się do posadzek wykonanych z płytek ceramicznych, gresowych, kamienia naturalnego i sztucznego, betonu, drewna, posadzek przemysłowych i żywicznych; do maszyny o prędkości 150-400 obr/min.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6
Dozowniki do środków dezynfekcyjnych do rąk


L.P.
ASORTYMENT
SZCZEGÓŁOWY
JEDN. MIARY
ILOŚĆ
12 m-cy
1. Dozownik typu Dermados szt. 75
Parametry :
- biały dozownik łokciowy przeznaczony do dezynfekcji i mycia rąk z możliwością dezynfekcji wszystkich elementów rozbieranych.
- łatwy w montażu i utrzymaniu czystości (wyjmowana pompka dozująca (tworzywo sztuczne), można ją myć w myjniach dezynfektorach (121 0 C) lub ręcznie.
- dozownik posiada specjalne ramię – wysięgnik uruchamiany łokciem lub ręką (możliwość wymiany na inny kolor np. czerwony).
- możliwość montowania pod dozownikiem małej podkładki uniemożliwiającej zabrudzenie ściany.
- obudowa wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego ABS.
- przystosowany do preparatów o pojemności 500ml.
- regulowana ilość preparatu: 0,5ml; 1.0ml; 1,5ml.
Wymiary:
- wysokość łącznie z ramieniem: 27cm - 30cm.
- szerokość: 8cm – 10cm.
- długość ramienia: 20 cm (+ - 2 cm).
- elementy wymienne (podkładka, ramię kolorowe) dostarcza firma.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5172,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5172,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5172,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP SERWIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151790217

7.3.3) Ulica: Ligota 1/13

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5172,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22422,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22422,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22422,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo NOVAX Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540236418

7.3.3) Ulica: Plac Wolności 7

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-004

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22422,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6430,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6430,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6430,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP SERWIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151790217

7.3.3) Ulica: Ligota 1/13

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6430,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15476,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15476,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15476,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP SERWIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151790217

7.3.3) Ulica: Ligota 1/13

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15476,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1778,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1778,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1778,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LP SERWIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151790217

7.3.3) Ulica: Ligota 1/13

7.3.4) Miejscowość: Trzebnica

7.3.5) Kod pocztowy: 55-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1778,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10828,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10828,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10828,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Bielany Wrocławskie ul. Kolejowa 3

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10828,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.