eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Zakup i dostawa wyposaż i doposaż. prac. gastr. w ZSP Nr 2 prac. gastr.-kelnerskiej w ZSP nr 3 pracowni gastr.-cukierniczej w ZSS w ramach projektu Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim



Ogłoszenie z dnia 2022-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposaż i doposaż. prac. gastr. w ZSP Nr 2 prac. gastr.-kelnerskiej w ZSP nr 3 pracowni gastr.-cukierniczej
w ZSS w ramach projektu Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-6

1.5.8.) Numer faksu: 62 725-34-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposaż i doposaż. prac. gastr. w ZSP Nr 2 prac. gastr.-kelnerskiej w ZSP nr 3 pracowni gastr.-cukierniczej
w ZSS w ramach projektu Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb0f6644-5521-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014581/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Zakup i dostawa sprzętu AGD

1.2.16 Zakup i dostawa armatury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim - adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe”. Nr RPWP.09.03.02-30-0003/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413364/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę: Kuchnia elektryczna 6 szt., Okap przyścienny 6 szt., Piec konwekcyjno-parowy z podstawą 1 szt., Zmywarka uniwersalna 1 szt., Szafa chłodnicza 2 drzwiowa 1 szt., Agregat do komory chłodniczej 1szt.,Lampa owadobójcza 2 szt., Umywalka zabudowana 1 szt., Trzon kuchenny indukcyjny z piekarnikiem 3szt. , Zmywarka kapturowa z funkcją wyparzania 1 szt., Rozdrabniacz odpadów organicznych 1szt. , Ekspres do kawy ciśnieniowy dwugrupowy 1 szt., Piec konwekcyjno – parowy 2 szt. , Blender elektryczny barowy 1 szt., Cyrkulator do gotowania sous
vide 1 szt., Szafa chłodnicza 1 szt.,Okap duży z oświetleniem + wentylacja 1szt., Umywalka ze stali nierdzewnej 1 szt., Bateria prysznicowa 3 szt.
2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku Nr 1 do SWZ do następujących placówek oświatowych:
1) pozycje od 1 do 8 – Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K.F. Libelta w Krotoszynie
2) pozycje od 9 do 17 – Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie
3) pozycje od 18 do 19 – Zespół Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej w Krotoszynie
3. Jeżeli w Załączniku Nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał „z montażem” Wykonawca wramach realizacji zamówienia (w ramach zaoferowanej ceny) zobowiązany jest dostarczyć doposażenie/wyposażenie orazje zamontować w siedzibie placówki oświatowej, której dane zamówienie dotyczy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ (OPZ). 5. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, nie wymagające żadnych dodatkowych nakładów. 6. Wyposażenie/doposażenie oferowane przez Wykonawcę musi posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty i
certyfikaty, niezbędne do jego prawidłowego użytkowania oraz musi spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion wcześniejszego użytkowania spełniający wszystkie
wymagania określone w SWZ. 8. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do: 1) dostawy, wniesienia, ustawienia doposażenia i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia,
2) montażu (zainstalowania-podłączenia, uruchomienia) tego wyposażenia, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ –Załącznik 1) wskazano wykonanie tych czynności. 9. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Użytkownika. Transport sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia do siedziby Użytkownika odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia zakupione zostaje na potrzeby placówek oświatowych wskazanych w nazwie postępowania i będą one jego Użytkownikiem. 11. Adresy Użytkowników pod które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wyposażenie/doposażenie: 1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K.F. Libelta w Krotoszynie, Plac Jana Pawła II 5, 63-700 Krotoszyn (pozycja 1-8). 2) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie ul. Zdunowska 81, 63-700 Krotoszyn (pozycja 9-
17). 3) Zespół Szkół Specjalnych im. M. Grzegorzewskiej ul. Ostrowska 49, 63-700 Krotoszyn (pozycja 18-19). 12. Oferowane wyposażenie/doposażenie należy wskazać w formularzu rzeczowo-cenowym. W formularzu rzeczowo-cenowym należy podać nazwę producenta wyposażenie/doposażenia i dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt). Przez producenta Zamawiający rozumie wytwórcę danego produktu. W kolumnie „producent” należy podać wyłącznie wytwórcę produktu, nie należy podawać nazwy dystrybutora czy adresu strony internetowej. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego oraz, aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego, musi być wypełniona. Przez wypełnienie, Zamawiający rozumie podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. opis produktu lub nr katalogowe, marka, model - dane identyfikujące dany produkt) potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez
Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest podać cenę jednostkową brutto dla każdego wyszczególnionego asortymentu, a następnie dokonać mnożenia przez ilość wymaganych sztuk. Otrzymane wartości brutto poszczególnych pozycji należy sumować. Otrzymaną w ten sposób wartość brutto ogółem, należy wpisać w formularzu ofertowym. Każda pozycja formularza rzeczowo-cenowego musi być wypełniona. Nie dopuszcza się braku wyceny pozycji asortymentu oraz wpisywania stwierdzeń np. „spełnia” „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” lub przekopiowania opisu (przygotowanego przez
Zamawiającego) bez zindywidualizowania oferty itp. 13. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy określony w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. 14. Wykonawca dostarczy zamawiane wyposażenie/doposażenie we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby
Użytkownika, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.
15. Wykonawca odpowiada za wyposażenie/doposażenie w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
16. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 17. Gwarancja: 1) Wydłużenie gwarancji na wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert - wydłużenie gwarancji. 2) Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na całe wyposażenie/doposażenie stanowiące przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania pozytywnego (bez zastrzeżeń) protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. 3) Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne maksymalnie 12 miesięcy i uzyskać dodatkową liczbę punktów w kryterium wydłużenie gwarancji. 4) Gwarancja obejmuje m.in.: 1) W przypadku stwierdzenia ukrytych wad technicznych przedmiotu zamówienia koszty napraw lub wymiany pokryje Wykonawca. 2) W okresie gwarancji ewentualny koszt transportu w celu dokonania naprawy/wymiany wyposażenia/doposażenia ponosi
Wykonawca. 3) Wykonawca, w terminie obowiązywania gwarancji i w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się do usunięcia jakichkolwiek wad ujawnionych w trakcie eksploatacji sprzętu – w ciągu 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego lub Użytkownika. 4) W okresie gwarancji, w przypadku wystąpienia wady, bądź usterki uniemożliwiającej skuteczną naprawę, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego wyposażenia doposażenia na wolne od wad, w terminie 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę. 5) Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności z tytułu wad lub nienależytej jakości produktów zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady fizyczne rzeczy.
6) W przypadku zaistnienia w okresie gwarancyjnym konieczności przemieszczania przedmiotu umowy do siedziby Wykonawcy w związku ze stwierdzeniem usterek, których nie można wykonać lub usunąć w siedzibie Użytkownika, koszty przemieszczenia przedmiotu zamówienia od i do Użytkownika ponosi Wykonawca. Przekazanie przedmiotu zamówienia
Wykonawcy na czas naprawy i jego odbiór musi nastąpić protokolarnie.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody wyrządzone wskutek dostarczenia wadliwego przedmiotu umowy.6) Z gwarancji wyłączone są uszkodzenia spowodowane przez Użytkownika w wyniku eksploatacji niezgodnej z dostarczonymi dokumentami wydanymi dla Użytkownika wyposażenia/doposażenia. 7) Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wydane dla Użytkownika sprzętu. 18. Dostarczone wyposażenie/doposażenie zostanie przyjęte przez Zamawiającego w siedzibie Użytkownika. Z odbioru
sporządzany będzie protokół zdawczo-odbiorczy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego wyposażenia/doposażenia. W przypadku wyposażenia/doposażenia, co do którego Zamawiający wymagał montażu protokół zdawczo-odbiorczy sporządzony zostanie po wykonaniu montażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31515000-9 - Lampy ultrafioletowe

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39141300-5 - Szafy

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

39711200-1 - Roboty kuchenne

39711210-4 - Rozdrabniacze żywności

39711211-1 - Miksery kuchenne

39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

39713100-4 - Zmywarki do naczyń

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

42214100-0 - Piece kuchenne

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

44411300-7 - Umywalki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie podlegało unieważnieniu, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.