eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Przebudowy dróg w Poniatowicach, Osadzie Leśnej, Piszkawie, Bogusławicach i Cieślach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowy dróg w Poniatowicach, Osadzie Leśnej, Piszkawie, Bogusławicach i Cieślach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowy dróg w Poniatowicach, Osadzie Leśnej, Piszkawie, Bogusławicach i Cieślach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02d9ac7d-4736-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00494075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053088/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna

1.1.5 Przebudowa drogi wewnetrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa

1.1.6 Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice wraz z budową sieci wodociągowej

1.1.7 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle

1.1.14 Przebudowa drogi gminnej dz. nr 573 w m. Poniatowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00376072

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4062131,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi w miejscowości Poniatowice dz. 573.
1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi:
A. na odcinku od km 0+093,00 do km 0+233,00:
a) droga jednojezdniowa
b) szerokość jezdni 5,0 metra
c) spadek poprzeczny dwustronny 2%
d) długość drogi: ok. 140 mb
e) powierzchnia jezdni: ok. 770 m2
f) powierzchnia poboczy: ok. 210 m2
g) konstrukcja składa się z następujących warstw:
- 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S
- 5 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
- podłoże istniejące (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)
B. na odcinku od km 0+020,00 do km 0+093,00, po obu stronach istniejącej nawierzchni bitumicznej, projektowany jest ciek z kostki betonowej 16x16cm z krawężnikiem najazdowym betonowym 15x22 cm oraz odsadzki z kruszywa łamanego 0/31,5 (grubość warstwy 15 cm) o szerokości 30cm.
2) Ukształtowanie wysokościowe.
W ramach przebudowy ukształtowanie wysokościowe dróg nie ulegnie znaczącej zmianie. Podnosi się projektowaną niweletę w stosunku do istniejącej o ok 30 cm.
3) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych.
Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się jak dotychczas będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na pobocza i przyległe tereny zielone.
4) Układ zieleni.
Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, w razie potrzeby zahumusować i obsiać trawą.
5) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.
6) Sieci i kolizje.
Wszystkie istniejące włazy i studnie należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci.
7) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.
Szczegółowy zakres części nr 1 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.1 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 217789,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej w m. Osada Leśna
1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi:
a) droga jednojezdniowa, dwupasowa
b) szerokość jezdni 5 m
c) przekrój daszkowy, spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%
d) długość drogi: ok. 969 m
e) dwustronne pobocza o szerokości 0,75m
f) konstrukcja nawierzchni drogi:
- 4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej;
- 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego;
- 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie;
- kruszywo stabilizowane cementem - grubość 15cm
2) Opis trasy w przekroju podłużnym.
Profil podłużny został dostosowany do istniejącej drogi z zachowaniem odpowiednich spadków umożliwiających odprowadzenie wody z drogi.
3) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.
4) Zadanie jest objęte nadzorem archeologicznym – decyzja nr 1013/2023 z dnia 05.05.2023 r.
Szczegółowy zakres części nr 2 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.2 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
UWAGA: W przypadku uzyskania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na realizację powyższej inwestycji (Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie 8 lutego 2023 r.) termin realizacji ulegnie skróceniu do 6 miesięcy od dnia powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o zawarciu umowy w sprawie dofinansowania pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Wojewódzkim, jednak nie później niż do upływu 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1275568,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 107 w m. Piszkawa
1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi
a) droga jednojezdniowa
b) szerokość jezdni 3,50 metra
c) spadek poprzeczny jednostronny 2%
d) długość drogi: ok 515 mb
e) powierzchnia jezdni: ok 1800 m2
f) powierzchnia poboczy: ok 490 m2
g) konstrukcja jezdni składa się z następujących warstw:
- 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S
- 20 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
- 15 m – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem (minimalny wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)
- podłoże istniejące
2) W ramach zadania należy przełożyć istniejące zjazdy w km 0+055 i 0+085
a) Zjazd w km 0+055:
- 8 cm – kostka betonowa (nowy materiał)
- 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5
- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem
Zjazd należy wygrodzić opornikiem betonowym, a od strony jezdni zastosować krawężnik najazdowy.
b) Zjazd w km 0+085:
- 8 cm – kostka kamienna (istniejący materiał)
- 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5
- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem
Zjazd należy wygrodzić opornikiem betonowym, a od strony jezdni zastosować krawężnik najazdowy.
3) Konstrukcja nowych zjazdów do posesji:
- 15 cm – kruszywo łamane 0/31,5
- 10 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem
4) Ukształtowanie wysokościowe
W ramach przebudowy ukształtowanie wysokościowe dróg nie ulegnie znaczącej zmianie. Podnosi się projektowaną niweletę w stosunku do istniejącej o ok 10 cm.
5) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych
Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się jak dotychczas będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na pobocza i przyległe tereny zielone.
6) Układ zieleni
Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, zahumusować i obsiać trawą.
7) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD
W ramach części nr 2 Wykonawca wdroży organizację ruchu zastępczego oraz organizację ruchu docelowego.
Zamawiający zapewnia projekty dla obu organizacji ruchu (załączniki do SWZ).
8) Sieci i kolizje
Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie wodociągowe i gazowe należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.
9) Słupy oświetleniowe
Należy przestawić istniejące słupy oświetleniowe w km 0+012 i 0+057 w nową lokalizację zgodnie z planem sytuacyjnym.
Istniejący kabel energetyczny przedłużyć poprzez zmufowanie.
Po przeprowadzonych pracach dokonać nowe pomiary elektryczne i przeprowadzić odbiór z gestorem urządzenia.
10) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.
Szczegółowy zakres części nr 3 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.3 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 474899,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi wewnętrznej dz. nr 187 w m. Bogusławice wraz z budową wodociągu
1) Parametry techniczne przebudowywanej drogi
a) droga jednojezdniowa
b) szerokość jezdni 4,0-4,50 m
c) spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy 2%
d) długość drogi: ok 357 m
e) konstrukcja jezdni składa się z następujących warstw:
- 8 cm – kostka betonowa „behaton z mikrofazą” kolor szary
- 3 cm – podsypka cementowo - piaskowa
- 25 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm
- 25 m – grunt stabilizowany cementem
- podłoże istniejące
2) W ramach remontu należy wykonać również obustronne pobocza. Szerokość poboczy wynosi 0,5 m i 1,0 m.
3) W ramach remontu, projektuje się pełną wymianę nawierzchni drogi, dojścia do istniejących furtek i zjazdy do posesji.
4) Sposób odprowadzenia wód opadowych i roztopowych
Wszelkie projektowane odwodnienie projektowanych nawierzchni jest zapewnione przez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne. Spływ wody odbywa się umożliwiając odprowadzenie powierzchniowe wody w pobocza gruntowe i przyległe tereny zielone
5) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD
W ramach części nr 2 Wykonawca wdroży organizację ruchu zastępczego oraz organizację ruchu docelowego.
Zamawiający zapewnia projekty dla obu organizacji ruchu (załączniki do SWZ).
6) Sieci i kolizje
Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie wodociągowe i gazowe należy dostosować do projektowanych rzędnych pod nadzorem gestorów sieci. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.
7) Branża elektryczna
Należy wykonać przebudowę i rozbudowę oświetlenia drogowego zlokalizowanego w drodze wewnętrznej w m. Bogusławice. Linie oświetlenia drogowego zasilane będą z istniejących obwodów oświetleniowych (zasilanie oświetlenia drogowego zostanie odtworzone i wprowadzone do nowego słupa).
A. PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA
- słup oświetleniowy z wysięgnikiem - 4 kpl.
- oprawa oświetleniowa LED - 4 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 172 m
- folia niebieska PCV - 160,0 m
B. ROZBUDOWA OŚWIETLENIA
- słup oświetleniowy z wysięgnikiem - 3 kpl.
- oprawa oświetleniowa LED - 3 szt.
- kabel YAKXS 4x35 mm2 - 117,0 m
- folia niebieska PCV - 111,2 m
8) Sieć wodociągowa
Zadanie obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej pierścieniowej w110 PEHD, L= 112,0m w obrębie dz. nr 179, obręb Bogusławice, gmina Oleśnica.
Sieć planuje się z wpięciem – WP1 - do wodociągu w110 zlokalizowanego na dz. nr 179 na wysokości budynku Bogusławice 15o poprzez demontaż istniejącego węzła hydrantowego (hydrant podziemny DN80- HPi) oraz wstawienie zasuwy odcinającej kołnierzowej DN100 w miejsce HPi (wg węzła WP1 – rys. nr 3).
Projektowaną sieć w110PEHD należy spiąć -WP2- z wodociągiem w110 na wysokości skrzyżowania dz. nr 179 i 187 poprzez wstawienie trójnika żeliwnego kołnierzowego DN100 oraz zasuwy DN100.
9) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.
Szczegółowy zakres części nr 4 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.4 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.
UWAGA: W przypadku uzyskania dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na realizację powyższej inwestycji (Zamawiający złożył wniosek o dofinansowanie 8 lutego 2023 r.) termin realizacji ulegnie skróceniu do 6 miesięcy od dnia powiadomienia przez Zamawiającego Wykonawcy o zawarciu umowy w sprawie dofinansowania pomiędzy Zamawiającym a Urzędem Wojewódzkim, jednak nie później niż do upływu 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1055720,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 66/41 w m. Cieśle
1) DROGA W PLANIE
Całkowita długość przebudowywanej drogi to około 280 mb. Na ciągu głównym przewidziano jezdnię z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m z jednostronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m oraz jednostronne pobocze o szerokości 0,75 cm. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 191) przewidziano jezdnię o szerokości 4,0 m z jednostronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m oraz jednostronne pobocze o szerokości 0,75 cm. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 66/81) zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,5 m z dwustronnym ściekiem z dwóch kostek betonowych 16x16 cm wygrodzoną krawężnikiem betonowym z odsadzką o szerokości 0,2 m. Na skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 67/22) przewidziano jezdnię o szerokości 3,5 m z dwustronnym poboczem o szerokości 0,75 m.
2) KONSTRUKCJA DROGI
Przewidziano frezowanie istniejącej warstwy bitumicznej na ciągu głównym oraz skrzyżowaniu z drogą gminną wewnętrzną (dz. nr 191).
Należy rozebrać istniejący zjazd z kostki betonowej w km 0+094 w obrębie projektowanego skrzyżowania (dz. nr 66/41, 67/23, 67/22).
Projektowana konstrukcja jezdni w km 0+000 – 0+131 składa się z następujących warstw:
- 4 cm – warstwa ścieralna AC11S
- 5 cm – warstwa wiążąca AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 (min. wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
- podłoże istniejące (min. wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)
Projektowana konstrukcja jezdni w km 0+131 – 0+279 składa się z następujących warstw:
- 4 cm – warstwa ścieralna AC11S
- 5 cm – warstwa wiążąca AC16W
- 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 (min. wtórny moduł odkształcenia na górze warstwy E2=130 MPa)
- 15 cm – warstwa kruszywa stabilizowanego cementem
- podłoże istniejące (min. wtórny moduł odkształcenia na górze podłoża E2=80 MPa)
Projektowana konstrukcja ścieku składa się z następujących warstw:
- ściek z dwóch rzędów kostki betonowej 16x16 cm
Przebudowa drogi w miejscowości Cieśle
- 15 cm – ława betonowa C12/15
- podłoże istniejące
Projektowana konstrukcja krawężnika składa się z następujących warstw:
- krawężnik wyniesiony 15x30 cm
- 15 cm – ława betonowa C12/15
- podłoże istniejące
Projektowana konstrukcja pobocza i odsadzki składa się z następujących warstw:
- 15 cm - kruszywo łamane 0/31,5
3) KONSTRUKCJA ZJAZDÓW DO POSESJI
Istniejący zjazd do posesji w km 0+064 z kostki należy przełożyć z wykorzystaniem istniejącego materiału i dostosować do krawędzi jezdni po przebudowie.
Konstrukcja nowych zjazdów do posesji:
- 15 cm – kruszywo łamane 0/31,5
4) PARAMETRY TECHNICZNE PROJEKTOWANEJ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- kolektory na ciągu głównym o średnicy 300 mm z polipropylenu PP lub PEHD, kolektory na odcinku
- odprowadzenia wody do rowu o średnicy 400 mm z polipropylenu PP lub PEHD
- studnie betonowe o średnicy wewnętrznej 1000 mm
- przykanaliki o średnicy 200 mm
- wpusty z elementów prefabrykowanych o średnicy 500 mm z osadnikiem
5) WYLOT DO ROWU
Wylot kanalizacji DN400 mm przewidziano do rowu melioracyjnego R-31 usytuowanego na dz. nr 350 obręb Cieśle. Wylot należy wykonać jako typowy wylot betonowy, skarpę i dno rowu należy umocnić płytami betonowymi typu krata na odcinku 2,0 m poniżej wylotu. Otwory w płytach na skarpach należy zahumusować i obsiać trawą, a w dnie rowu wypełnić żwirem.
Na końcach umocnienia oraz w podnóżu skarpy należy wykonać palisadę z kołków drewnianych.
6) UKŁAD ZIELENI
W ramach inwestycji przewidziano wycinkę drzew kolidujących z przebudową drogi i wykonaniem kanalizacji deszczowej.
Po wykonaniu przebudowy teren do granicy pasa drogowego należy przywrócić do stanu początkowego, zahumusować i obsiać trawą.
7) SIECI
Przy realizacji robót objętych projektem nie występują kolizje z istniejącym uzbrojeniem terenu. Wszystkie istniejące zawory, włazy i studnie należy dostosować do projektowanych. Należy wymienić włazy i skrzynki uliczne na nowe.
8) Roboty należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci.
9) Oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.
10) Zadanie nie jest objęte nadzorem archeologicznym.
Szczegółowy zakres części nr 5 zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9.5 do niniejszej SWZ, przy czym przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 1038153,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1749000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2324062,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1749000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOBUD INWESTYCJE Piotr Schabikowski Sp. komadytowo-akcyjna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIOBUD Piotr Schabikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-204-22-09

7.3.4) Miejscowość: Sokołowice 109

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1749000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 634000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 936778,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 634000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM TRANS Tomasz Walczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-126-76-27

7.3.3) Ulica: Energetyczna 2-2a

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Nawierzchnie bitumiczne: „BISEK” Wojciech Bisek, ul. Kosmonautów 21, 55-330 Krępice
2. Roboty elektryczne: ITEL Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 5, 63-700 Krotoszyn


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1458923,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOBUD INWESTYCJE Piotr Schabikowski Sp. komadytowo-akcyjna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BIOBUD Piotr Schabikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-204-22-09

7.3.4) Miejscowość: Sokołowice 109

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.