Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407061/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inspektor Nadzoru dla zadania pn. „Budowa kąpieliska krytego w Sękowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisloka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd769145-5856-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inspektor Nadzoru dla zadania pn. „Budowa kąpieliska krytego w Sękowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd769145-5856-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Inspektor Nadzoru dla zadania pn. „Budowa kąpieliska krytego w Sękowej” dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład.
2) Z uwagi na różne źródła finansowania Zamawiający dokonał podziału zadania pn. „Budowa kąpieliska krytego w Sękowej” na dwie części:
• Część I - dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych – basen kryty z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą:
a) budynek kąpieliska krytego o powierzchni zabudowy ok. 1 200 m2, zawierający:
część recepcyjno-kasową, gastronomiczną, zespół szatniowy, zaplecze sanitarne,
halę basenową z basen wewnętrznym o pow. lustra wody 300 m2,
zaplecze administracyjne, techniczne i technologiczne,
b) technologia uzdatnienia wody: obieg dla basenu wewnętrznego oraz obieg dla
wanien SPA,
c) drogi wewnętrzne, zespół miejsc parkingowych, ciągi komunikacji pieszej,
d) oświetlenie, ogrodzenie oraz monitoring terenu,
e) zieleń urządzona,
f) przyłączenie obiektu do sieci uzbrojenia terenu,
g) pierwsze wyposażenie.
• Część II – baseny zewnętrzne:
a) baseny zewnętrzne o powierzchni lustra wody 120 m2 (basen ogrzewany 60 m2, basen nieogrzewany 60 m2) połączone poprzez śluzę wyjściową z halą basenową,
2) technologia uzdatniania wody basenowej: obieg dla basenu zewnętrznego ogrzewanego oraz obieg dla basenu zewnętrznego nieogrzewanego.
3) Zamówienie obejmuje nadzór nad realizacją zadania pn. „Budowa kąpieliska krytego w Sękowej”, tj. nadzór nad:
• wykonaniem dokumentacji projektowej dla całości zadania tj. dla Części I i Części II, określonych w Pkt. 3 2).
• wykonaniem robót budowlanych i instalacyjnych oraz dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych tylko w zakresie Części I, określonej w pkt. 3 2).
• W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się również w okresie gwarancji i rękojmi udzielonym przez Wykonawców robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, objętych nadzorem, pozostawać do dyspozycji Zamawiającego w ten sposób, iż na wezwanie Zamawiającego opracuje kosztorysy inwestorskie robót koniecznych do usunięcia wad i usterek oraz uczestniczyć będzie w czynnościach oceny usunięcia zgłoszonych w okresie gwarancji i rękojmi wad oraz w odbiorze pogwarancyjnym, jak również składać będzie ewentualne wyjaśnienia do wytworzonych w toku realizacji niniejszego zamówienia dokumentów (opinii, stanowisk, protokołów, dokumentacji itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sweco Polska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220004190
7.3.3) Ulica: Franklina Roosvelta 22
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-829
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Umieszcz gm. Tarnowiec na obszarze 416,59 ha i wsi Czeluśnica gm. Tarnowiec na obszarze 311,77 ha
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Wiszni Małej ETAP II"
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.