eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pogórze › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie obiektów Zamawiającego od 01.12.2023 roku do 30.11.2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie obiektów Zamawiającego od 01.12.2023 roku do 30.11.2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Pogórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/819406

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na terenie obiektów Zamawiającego od 01.12.2023 roku do 30.11.2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc7e0924-60fe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/ZP/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ROZDZIAŁ 4 SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie:
1) Centrum Sportowego Kosakowo zlokalizowanym przy ul. Żeromskiego nr 11 w Kosakowie zwane dalej „Centrum Sportowe Kosakowo” – zamówienie podstawowe;
2) Lotniska Kosakowo zlokalizowane przy ul. gen. W. Andersa w Pogórzu znajdujące się w części cywilnej lotniska wojskowego Oksywie, zwane dalej „Lotnisko Kosakowo” – zamówienie objęte opcją.
2. Zamówienie podstawowe.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie Centrum Sportowego Kosakowo zlokalizowanym przy ul. Żeromskiego nr 11 w Kosakowie. W skład Centrum Sportowego Kosakowo wchodzi: budynek dydaktyczny dwukondygnacyjny, hala sportowo-widowiskowa, kryta pływalnia, zewnętrzne obiekty sportowe, plac zabaw dla dzieci oraz parkingi - o powierzchni łącznej całego terenu: ok 2,6 ha. Szczegółowy opis zamówienia podstawowego stanowi Rozdział 4 ust. 17 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3. Zamówienie objęte opcją ujemną.
Przedmiotem zamówienia objętego opcją jest świadczenie usług ochrony osób i mienia na terenie Lotniska Kosakowo zlokalizowanego przy ul. gen. W. Andersa w Pogórzu znajdującego się w części cywilnej lotniska wojskowego Oksywie – o powierzchni łącznej całego terenu: ok. 253 ha zabudowanej obiektami budowlanymi. Szczegółowy opis zamówienia objętego opcją stanowi Rozdział 4 ust. 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Ochrona osób i mienia realizowana będzie:
1) w odniesieniu do Centrum Sportowego Kosakowo w formie:
a) bezpośredniej ochrony fizycznej:
a.1 stałej lub doraźnej,
a.2 polegającej na dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,
a.3 polegającej na użyciu w uzasadnionych przypadkach grupy interwencyjnej,
b) zabezpieczenia technicznego w postaci rejestratora obchodów i pracy pracowników ochrony;
2) w odniesieniu do Lotniska w Kosakowie w formie:
a) bezpośredniej ochrony fizycznej:
a.1 stałej lub doraźnej,
a.2 polegającej na dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,
a.3 polegającej na wykonywaniu patroli prewencyjnych,
a.4 polegającej na użyciu w uzasadnionych przypadkach grupy interwencyjnej,
b) zabezpieczenia technicznego w postaci:
b.1 jednego obiektu w postaci kontenera typu „stróżówka” oraz ogrodzenia przenośnego/tymczasowego składającego się z dwóch słupów i łańcucha lub liny oznaczonej taśmami ostrzegawczymi,
b.2 rejestratora objazdów i pracy załogi patroli prewencyjnych.
5. Z zastrzeżeniem postanowienia ust. 9 pracownicy realizujący usługi objęte całym przedmiotem zamówienia ochrony muszą legitymować się statusem pracownika ochrony w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku (t.j. Dz. U. z 2021 roku poz. 1995).
6. Zamawiający nie wymaga skierowania do świadczenia usług ochrony na obiektach Zamawiające pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, którą prowadzi Komendant Główny Policji w systemie teleinformatycznym, z zastrzeżeniem ust. 9 dot. grupy interwencyjnej. Nie mniej jednak w przypadku skierowania przez Wykonawców pracowników ochrony posiadających ww. uprawnienia oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty zgodnie z Rozdziałem 19 SWZ i tym samym Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia stosownego oświadczenia, zgodnie ze wzorem umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony skierowani do świadczenia usług ochrony na obiektach Zamawiającego:
1) byli pełnoletni oraz nieskazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
2) posiadali zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika ochrony;
3) posiadali aktualne badania lekarskie oraz szkolenia z zakresu BHP;
4) posiadali umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office i poczty elektronicznej.
8. Każdy patrol prewencyjny, o którym mowa w Rozdziale 4 ust. 18 pkt. 2) SWZ składać się musi z co najmniej jednej osoby, wykonującej zadania ochrony na rzecz Wykonawcy. Zamawiający nie stawia wymogu posiadania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
9. Każda grupa interwencyjna, o której mowa w Rozdziale 4 ust. 17 pkt. 2) oraz ust. 18 pkt. 3) SWZ składać się musi z co najmniej dwóch osób ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia posiadających uprawnienia do podjęcia czynności bezpośredniego przymusu.
10. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć stałego Koordynatora ds. ochrony w trakcie świadczenia usług ochrony na wszystkich obiektach objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator ds. ochrony będzie zobowiązany do utrzymania stałego całodobowego kontaktu telefonicznego za pośrednictwem telefonu komórkowego z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego (w zależności od chronionego obiektu). Do zadań koordynatora ds. ochrony będzie należało bieżące organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym świadczeniem usług ochrony przez pracowników ochrony Wykonawcy, w tym w szczególności: nadzór nad objęciem i zdaniem służby przez wyznaczonych pracowników Wykonawcy, a w razie potrzeby zapewnienia zastępstwa w wypadkach nieprzewidzianej nieobecności pracownika ochrony Wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązany jest do skierowania stałej obsady pracowników ochrony wyznaczonej do wykonywania usług ze wskazaniem obiektów, do których zostaną przydzieleni. Lista pracowników skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia stanowić będzie załącznik do Umowy.
1) W nagłych przypadkach w razie konieczności zapewnienia zastępstwa Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia Zamawiającemu pracownika zastępującego czasowo pracownika ochrony stałej obsady mailowo lub telefonicznie najpóźniej dzień przed rozpoczęciem świadczenia pracy tego pracownika.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsady osób przeszkolonych przez Zamawiającego również w wypadkach nieprzewidzianej nieobecności któregoś z pracowników.
3) W przypadku nie stawienia się pracownika Wykonawcy w wyznaczonym miejscu i terminie w celu świadczenia przedmiotu umowy lub wykonywania zadań pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających lub odmowy pełnienia funkcji przez pracownika ochrony lub opuszczenia miejsca wykonywania usługi, Wykonawca w trybie natychmiastowym zobowiązany będzie skierować do wykonywania przedmiotu umowy innego pracownika ochrony spełniającego określone przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia wymagania. W takim przypadku Zamawiający będzie kontaktował się z wyznaczonym przez Wykonawcę Koordynatorem ds. ochrony, o którym mowa w ust. 10.
4) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób skierowanych do świadczenia usług ochrony jeżeli uzna, że osoba te nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany będzie do zmiany osoby/osób, zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, przy czym nowa osoba musi spełniać wymogi określone w SWZ oraz spełniać warunki, jakie były podstawą do oceny oferty na poziomie nie niższym, jak osoba zmieniana.
12. Zamawiający zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników skierowanych do wykonywania usług ochrony przez Wykonawcę w zakresie topografii chronionych obiektów – rozkładu pomieszczeń, drzwi i dróg ewakuacyjnych oraz obsługi komputerów i innych systemów elektronicznych zainstalowanych na obiektach Zamawiającego.
13. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, jakie powziął w związku lub przy okazji wykonywania przedmiotu zamówienia zwłaszcza dotyczących zabezpieczeń lub innych związanych z bezpieczeństwem terenu. Obowiązek zachowania tajemnicy obowiązywać będzie Wykonawcę także po zakończeniu umowy bez względu na sposób i termin jej zakończenia.
14. W razie zmiany potrzeb Zamawiającego możliwe są odstępstwa od częstotliwości ilości i harmonogramów świadczenia usług ochrony na obiektach Zamawiającego z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 (opcja ujemna), ust. 18 oraz ust. 19. Zmiany dotyczące zmniejszenia ilości godzin ochrony w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
15. O zmianach o których mowa w ust.14 Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie. Zmiany te nie wymagają aneksu do umowy.
16. Szczegółowy opis świadczenia usług w odniesieniu do obiektu Centrum Sportowe Kosakowo (zamówienie podstawowe) stanowi Rozdział 4 ust. 17 SWZ.
17. Szczegółowy opis świadczenia usług w odniesieniu do terenów i obiektu Lotniska Kosakowo stanowi Rozdział 4 ust. 18 SWZ.
18. Zamawiający gwarantuje wykonanie wartości zamówienia podstawowego na poziomie 100% wartości brutto określonej w ofercie.
19. Zamawiający nie gwarantuje wykonania wartości zamówienia objętego opcją ujemną określonej w ofercie.
20. Zmawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizowania przedmiotu zamówienia, przestrzegał obowiązujących przepisów prawa, w tym Rozporządzenia 2016/679 (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440350,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564513,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440350,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SPÓŁKA KOMANDYTOWA, PROTECTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, PROTECT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7812003742,7811987860,7811974751,7812008372

7.3.3) Ulica: UL. STRZESZYŃSKA NR 31

7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 60-476

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

FIDES PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, UL. WERGILIUSZA 42, 60-461 POZNAŃ - podwykonawstwo w zakresie grupy interwencyjnej

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440350,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-01 do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.