eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HENRYKOWIE" W RAMACH PROJEKTU "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HENRYKOWIE"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HENRYKOWIE” W RAMACH PROJEKTU „KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HENRYKOWIE"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748163851

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9bdbd6b-3ef8-11ed-8832-4e4740e186ac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HENRYKOWIE” W RAMACH PROJEKTU „KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HENRYKOWIE"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9bdbd6b-3ef8-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018585/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej w Henrykowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

NR PROJEKTU: RPDS.03.03.01-02-0025/21 KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA ENERGETYCZNA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W HENRYKOWIE

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367916/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji istniejących budynków szkoły podstawowej, znajdujących się w Henrykowie przy ulicy Polnej 9 - na działce nr dz. 233/3, obręb Henryków.
3) Stan istniejący: Budynek szkoły to połączony zespół obiektów wybudowanych
w latach 1975-80. Budynek zbudowany z cegły pełnej, stropy żelbetowe, ściany działowe z cegły dziurawki, dach korytkowy kryty papą, stolarka okienna
i drzwiowa PCV i drewniana.
a) Charakterystyczne parametry obiektu:
− liczba kondygnacji nadziemnych – 3
− liczba kondygnacji podziemnych – 1
− powierzchnia zabudowy – 1 572,85m2;
− wysokość – 12,40m – średniowysoki;
− kubatura części ogrzewanej 13 261m3;
− powierzchnia użytkowa: 3 386m2.
4) Zamawiający informuje że na czas prowadzenia robót budynek nie będzie wyłączony z eksploatacji i będą się w nim odbywać zajęcia edukacyjne oraz sportowe. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji robót w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły i prowadzenie zajęć w pomieszczeniach objętych zakresem robót. Wyłączenie poszczególnych pomieszczeń z użytkowania na czas wykonywania robót może następować wyłącznie po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły.
5) Wykonawca na własny koszt zapewni obsługę geodezyjną inwestycji
a po zakończeniu prac wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
6) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania złomu z rozbiórki do wyznaczonego przez Zamawiającego punktu skupu (w odległości do 10 km). Stolarkę PCV - drzwiową należy zdemontować w sposób umożliwiający ich ponowne wykorzystanie przez Zamawiającego i złożenie w wyznaczonym miejscu.
7) Na czas wykonywania prac Wykonawca zabezpieczy na swój koszt sprzęt
i wyposażenie ruchome budynku oraz zdemontuje i zabezpieczy na swój koszt elementy wyposażenia przymocowane do modernizowanych przegród (tj. tablice informacyjne, biały montaż itp.).
8) Dla przedmiotowego zadania pozyskano pozytywną opinię konserwatorską znak sprawy W/N.5183.1045.2022.JM.
9) Zakres robót obejmuje:
a) Ocieplenie ścian zewnętrznych;
(UWAGA: Wszystkie materiały użyte do wykonania ocieplenia ścian muszą wchodzić w skład jednego systemu dociepleń i odpowiadać wymaganiom producenta systemu. Stosować wyłącznie system ETICS – dawniej: Bezspoinowy System Ociepleń (BSO).
b) Demontaż i utylizacja 100% istniejącego orynnowania i instalacji odgromowej oraz montaż odtworzeniowo nowego orynnowania i instalacji odgromowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
c) Termomodernizację ścian fundamentowych;
d) Termomodernizację dachu szkoły;
e) Ocieplenie kominów;
f) Termomodernizację dachu sali gimnastycznej;
g) Termomodernizację stolarki okiennej - należy wymienić wszystkie okna oraz luksfery;
(UWAGA: Wszystkie okna należy wyposażyć w klamki okienne z zamkiem.)
h) Termomodernizację stolarki drzwiowej - należy wymienić wszystkie drzwi wejściowe,
(UWAGA: Wszystkie drzwi dwuskrzydłowe należy zamontować aby szerokość większego głównego nieblokowanego skrzydła drzwiowego wynosiła nie mniej niż 0,9 m.
Drzwi główne wejściowe - dwuskrzydłowe (2 szt.), należy zamówić
i zamontować zgodnie z istniejącym podziałem (plik pod nazwą „widok istniejących drzwi wejściowych” w załączniku nr 11 do SWZ).
Drzwi jednoskrzydłowe znajdujące się na parterze budynku – z pomieszczenia „1.37 klatka schodowa” na zewnątrz budynku - należy wykonać poszerzenie otworu drzwiowego i zamontować drzwi o szerokości 1,1 m (w projekcie jest o szerokości 0,9m).
Wszystkie drzwi znajdujące się na parterze budynku (5 szt.) należy wyposażyć w okucia antypaniczne.).
i) Roboty wykończeniowe (wzdłuż ścian budynku wykonać opaskę o szer. 60cm (w świetle) z kostki betonowej prostokątnej, opaska zakończona obrzeżem betonowym 30 x 8 x 100, w kolorze szarym RAL 7016.
j) Wymianę podumywalkowych podgrzewaczy wody;
k) Wymianę baterii umywalkowych na wodooszczędne;
l) Montaż wentylatorów łazienkowych w sanitariatach;
m) Wymianę wentylatorów dachowych;
n) Montaż drenażu opaskowego;
(UWAGA: Drenaż należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową – Projekt Wykonawczy Branża Sanitarna.).
o) Montaż instalacji centralnego ogrzewania oraz kaskady pomp ciepła pracującej na potrzeby c.o. budynku Szkoły Podstawowej;
p) Montaż instalacji fotowoltaicznej;
(Należy wykonać instalację fotowoltaiczną o mocy 49,5 kWp. Do zamontowania jest 110 sztuk modułów fotowoltaicznych po 450 kWp każdy, 2 sztuki falowników oraz 110 sztuk optymalizatorów. Panele PV montowane na dachu budynku szkoły – zgodnie z projektem technicznym dla branży elektrycznej).
10) Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w terminie 3 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo–finansowy (w formie pisemnej i elektronicznej), przedstawiający planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i ich finansowanie. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo–finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe.
11) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie urobek ziemi, gruz oraz inne odpady do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną, wodą oraz za odprowadzone ścieki.
12) Zamawiający wystąpił do TAURON Dystrybucja z wnioskiem o zwiększenie mocy przyłączeniowej ( do 145 kW)
13) Zastosowany zapis w dokumentacji projektowej – w STWiORB pod nazwą „UWAGI KOŃCOWE” nie należy brać pod uwagę w tym zakresie obowiązują postanowienia SWZ.
14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SWZ
w tym:
a) dokumentacja projektowa;
b) STWiORB;
c) przedmiary robót;
d) audyt energetyczny budynku – budynek użyteczności publicznej: Szkoła Podstawowa w Henrykowie” z 02.2021r.
e) opinia DWKZ;
f) zaświadczenie o braku sprzeciwu na wykonanie robót budowlanych;
g) kryteria w celu oceny równoważności.
h) Widok istniejących drzwi wejściowych.
2. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy.
Okres udzielonej gwarancji zależy od wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3. Ewentualne wskazanie w dokumentach zamówienia stanowiących opis przedmiotu zamówienia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi - nie ma na celu naruszenia art. 16 Pzp. oraz art. 99 ust. 4 Pzp, ale w szczególności służy realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp. Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określonym opisem zawartym w dokumentach zamówienia lub równoważnym.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentach zamówienia. W tym celu zamawiający wskazał w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentach zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie
z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dowodów równoważności oferowanych produktów w stosunku do tych określonych w dokumentach zamówienia.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy,
w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.:
1) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności, polegających na: ziemnych, przygotowawczych, rozbiórkowych, wykończeniowych, betoniarskich, murarskich, tynkarskich, elewacyjnych stolarki okiennej i drzwiowej, elektrycznych, sanitarnych montażowych, ślusarskich – prace wykonywane przez tzw. pracowników fizycznych, określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę. zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy,
Szczegółowe postanowienia zawarto w dziale IV pkt 6 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

39370000-6 - Instalacje wodne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7104052,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16851000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7104052,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WASBUD Robert Wąs

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160240533

7.3.3) Ulica: Wrocławska 51

7.3.4) Miejscowość: Grodków

7.3.5) Kod pocztowy: 49-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie robót elektrycznych podwykonawcy. Na dzień podpisania umowy dane podwykonawcy nie są znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7104052,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.