eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up na potrzeby Straży Leśnej Nadleśnictwa Prudnik - II postępowanie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up na potrzeby Straży Leśnej Nadleśnictwa Prudnik - II postępowanie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Prudnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 34

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lukasz.milej@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://prudnik.katowice.lasy.gov.pl/zamowienia-publiczne

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu pick-up na potrzeby Straży Leśnej Nadleśnictwa Prudnik - II postępowanie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c96b9e4-7ae4-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493426

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7550008631

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 5.1. Wykonawca dopuszcza sposoby komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:
1) Platformy zakupowej JOSEPHINA - https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7550008631
2) poczty elektronicznej: prudnik@katowice.lasy.gov.pl;

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.2. Za datę przekazania
korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej przyjmuje się datę ich przekazania na platformie zakupowej lub adres poczty
elektronicznej Zamawiającego.
5.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 4 Gb, za pośrednictwem poczty
elektronicznej wynosi 20 Mb.
5.4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2022 poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U z 2022 r; poz 1710).
5.5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Komunikacja odbywa się w języku polskim. Wykonawca
zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie danych teleadresowych podanych w formularzu oferty –
załącznik nr 1 do SWZ.
5.6. we wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ (znak
sprawy)
5.7. Zamawiający nie przewiduje:
1) odstąpienia od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej – art. 65 PZP;
2) użycia narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne – art. 66 PZP;
3) sporządzenia i przedstawienia ofert lub prac konkursowych przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne – art. 69 PZP;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.1.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 230000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego, fabrycznie nowego (rok produkcji nie wcześniej niż 2022) samochodu typu
pick-up wyposażony w silnik spalinowy wysokoprężny o pojemności minimum 1900 cm3, mocy co najmniej 200KM, o
podwyższonych właściwościach terenowych z napędem 4x4, elektroniczną blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi , z
kierownicą po lewej stronie, na potrzeby Straży Leśnej Nadleśnictwa Prudnik.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34131000-4 - Pikapy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła

34113200-4 - Samochody poruszające się po każdej nawierzchni

34113300-5 - Pojazdy terenowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 12.1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował dwoma kryteriami oceny ofert: 1) cena – C –
maksymalna ilość punktów przyznawana w kryterium wynosi 60; 2) parametry techniczne – P – maksymalna ilość punktów
przyznawana w kryterium wynosi 40.
12.2. Punkty w kryterium cena „C” Zamawiający przyzna na podstawie wzoru: C = (Cn/Co) x 60, gdzie: C – liczba punktów w ramach
kryterium cena, Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych, Co – cena oferty ocenianej.
Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Z uwagi na postanowienia art.
225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z
przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
12.3. Punkty w kryterium parametry techniczne „P” przyznane zostaną na podstawie zawartych w dokumencie o którym mowa w pkt
8.5. ppkt 1) deklarowanych przez Wykonawcę parametrów przedmiotu zamówienia według poniższego zestawienia:
Oceniany parametr wartość i punkty wartość i punkty
Prześwit pojazdu do 269 mm włącznie – 10 pkt powyżej 270 mm włącznie – 20 pkt
Głębokość brodzenia do 799 mm włącznie – 10 pkt powyżej 800 mm włącznie – 20 pkt
12.4. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska łącznie największą liczbę punktów w w/w
kryteriach oceny ofert (C+P). Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała
najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry techniczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawców jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawcy nie są zobowiązani do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawcy dostarczą dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów (numery NIP, REGON, KRS);
4) pełnomocnictwa lub innego dokument potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu
Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
(np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru);
5) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe
1) Oświadczenie dotyczące Wykonawców, o którym mowa w art. 125 PZP składane wraz z ofertą tj: załącznik 3;
2) Oświadczenia oraz dokumenty składane na podstawie wezwania z art. 274 ust. 1 PZP Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona tj: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 5;
3) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Kartę katalogową pojazdu lub kartę specyfikacji pojazdu lub inny dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany
pojazd minimalnych wymagań stawianych przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego w przypadku jego braku lub
niekompletności.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wraz z formularzem oferty w terminie składania ofert Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej składają niżej wskazane przedmiotowe i podmiotowe środki dowodowe:
1) Kartę katalogową pojazdu lub kartę specyfikacji pojazdu lub inny dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany pojazd minimalnych wymagań stawianych przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia;
2) oświadczenia o których mowa w art. 125 PZP dotyczące Wykonawcy/Wykonawców – załącznik nr 3;
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawców jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawcy nie są zobowiązani do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawcy dostarczą dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (numery NIP, REGON, KRS);
4) pełnomocnictwa lub innego dokument potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru);
5) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Dostawcy skutkujące niemożliwością
dotrzymania terminów wynikających z Umowy, jednak nie dłużej niż o okres trwania przyczyny uniemożliwiającej
wykonywanie Przedmiotu umowy;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy
po stronie Dostawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie
podatku zapłaconego przez Dostawcę,
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Dostawcy na skutek zmian przepisów prawnych;
d) zmiana podwykonawcy/ innego podmiotu, na którego zasoby Dostawca powoływał się, na zasadach określonych w art.
118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Dostawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca/podmiot lub Wykonawca samodzielnie spełnia
je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca/inny podmiot, na którego zasoby Dostawca powoływał się w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia objętego niniejszą Umową. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia
zasobów w zakresie jaki wynika w szczególności z zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania niezbędnych zasobów na
potrzeby wykonania zamówienia, odpowiada solidarnie z Dostawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek
nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia w terminie 30
dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 1 lit. b) powyżej wskazując wpływ
zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiany w Umowie, stosownie do postanowień ust. 1 powyżej, będą dokonywane po uzgodnieniu ich zakresu i warunków
przez Strony w drodze pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. W odpowiedzi na pisemny wniosek jednej
ze Stron o zmianę Umowy, który powinien zawierać przynajmniej wskazanie zakresu proponowanych zmian oraz
szczegółowego uzasadnienia ich wprowadzenia, druga Strona powinna wskazać, czy zmiana Umowy jest w jej ocenie
możliwa i na jakich warunkach może nastąpić.
Wszelkie zmiany postanowień Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-21 05:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 9.1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej JOSEPHINA https://josephine.proebiz.com/pl/profile/7550008631 – instrukcja rejestracji, logowania, składania ofert dostępna jest na platformie JOSEPHINA.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-21 07:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.