eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie szkoleń z zakresu postępowania z niepełnosprawnością dla Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu postępowania z niepełnosprawnością dla Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu postępowania z niepełnosprawnością dla Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df4365b5-698b-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.59 Szkolenia z zakresu postępowania z niepełnosprawnością, znoszenia barier

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Uniwersytet dostępny. Program wsparcia zmian organizacyjnych i podnoszenia kompetencji kadry z zakresu niepełnosprawności w UJD” POWR.03.05.00-00-A037/19. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454892/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.79.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25120,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Szkolenie z zakresu darmowych rozwiązań cyfrowych wspierających naukę osób z niepełnosprawnością.
Liczba uczestników: 20 OSÓB
Liczba godzin : 6 godz. w ramach 1 dnia szkoleniowego x 1 grup x 2 edycje. Łącznie 12 godzin.
(1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut)
Język szkolenia: Polski
Termin : Szkolenie powinno być zrealizowane w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. O terminie szkolenia wykonawca zostanie powiadomiony w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Szkolenie zrealizowane w godzinach pomiędzy 8.00-20.00 ( szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku i/lub weekendy ) zgodnie z harmonogramem przekazanym przez zamawiającego wykonawcy po zawarciu umowy.
Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia nabędą kompetencje w zakresie:
- przygotowania zajęć dot. nauczania języków obcych z wykorzystaniem darmowych rozwiązań cyfrowych wspierających naukę osób z niepełnosprawnością,
- przygotowania ww. zajęć również w formule kształcenia na odległość.
Tematyka szkolenia Zakres programu szkolenia:
- Umiejętne przygotowywanie materiałów dydaktycznych dostępnych dla studentów z niepełnosprawnościami lub trudnościami w uczeniu się;
- Aplikacje korzystające z mechanizmów przekształcania tekstu na mowę;
- Zamiana głosu na tekst;
- Skróty klawiaturowe;
- Wbudowane funkcje ułatwiające dostęp do systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, iOS, Android) osobom z niepełnosprawnościami lub innymi trudnościami w uczeniu się;
- Darmowe oprogramowanie udźwiękawiające.
Forma szkolenia :
Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach na terenie Miasta Częstochowa
Zasady organizacji szkolenia :
1.14 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca dostarcza szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
2. Trener dokona ewaluacji rezultatów szkolenia (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
3. Znajomość narzędzi online (MS Teams, Zoom) do prowadzenia szkoleń zdalnych.
4. Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik PDF).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 9480,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Szkolenie z zakresu obsługi i zastosowania oprogramowania i sprzętu wspierającego studentów z niepełnosprawnościami w dostępie do treści akademickich.
Liczba uczestników: 20 OSÓB
Liczba godzin : 6 godz. w ramach 1 dnia szkoleniowego x 1 grup x 2 edycje. Łącznie: 12 godzin.
(1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut)
Język szkolenia: Polski
Termin Szkolenie zostanie zrealizowane w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. O terminie szkolenia wykonawca zostanie powiadomiony w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy.
W godzinach pomiędzy 8.00-20.00 (szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku i/lub weekendy) zgodnie z harmonogramem przekazanym przez zamawiającego wykonawcy po zawarciu umowy.
Cel szkolenia Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie nauczania języków obcych w formach zapewniających pełny dostęp dla osób z niepełnosprawnością.
Uczestnicy szkolenia nabędą kompetencje w zakresie:
- uwzględniania potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie nauczania języków obcych,
- usuwania barier i zapobiegania ich powstawaniu w procesie komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem nauczania języków obcych;
- wykorzystywania i obsługi środków wspierających komunikowanie się oraz zdalnego dostępu online do różnego typu usług w procesie kształcenia osób z niepełnosprawnościami.
Tematyka szkolenia Zakres programu szkolenia:
1. Wykorzystanie nowoczesnych metod kształcenia oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu języków obcych;
2. Bariery w komunikacji ze studentami i doktorantami z niepełnosprawnością oraz sposoby ich przełamywania, w tym z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych;
3. Instalacja i obsługa wybranych urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób z niepełnosprawnościami podczas procesu kształcenia w zakresie języków obcych (preferowane urządzenia i oprogramowanie wykorzystywane i dostępne na uczelni).
4. Dostosowanie zajęć oraz materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (w tym z wykorzystaniem TIK).
5. Dostosowanie zaliczeń i egzaminów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (w tym z wykorzystaniem TIK).
Forma szkolenia Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach na terenie Miasta Częstochowa
Zasady organizacji szkolenia 1. 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca dostarcza szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
2. Trener dokona ewaluacji rezultatów szkolenia (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
3. Znajomość narzędzi online (MS Teams, Zoom) do prowadzenia szkoleń zdalnych.
4. Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik PDF).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 9480,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadane numer 3: Szkolenia z zakresu prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego ze studentami z niepełnosprawnością.
Liczba uczestników: 3 osoby
Liczba godzin : 6 godz. w ramach 2 dni szkoleniowych x 1 grupa. Łącznie 12 godzin. (1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut)
Język szkolenia: polski
Termin : Szkolenie zostanie zrealizowane w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. O terminie szkolenia wykonawca zostanie powiadomiony w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Szkolenie realizowane w godzinach pomiędzy 8.00-20.00 (szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku i/lub weekendy) zgodnie z harmonogramem przekazanym przez zamawiającego wykonawcy po zawarciu umowy.
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji dydaktycznych w zakresie prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego dla studentów z niepełnosprawnością.
Tematyka szkolenia :
Zakres programu szkolenia:
Szkolenia pracowników UJD w zakresie prowadzenia zajęć ruchowych z osobami z niepełnosprawnościami. Szkolenia mają na celu wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności do prowadzenia zajęć z osobami niepełnosprawnymi w toku studiów (kompetencje dydaktyczne).
1. Wprowadzenie do sportu niepełnosprawnych - cele i zadania;
2. Psychologia sportu osób z niepełnosprawnościami;
3. Trening osób z niepełnosprawnością:
- Podział na grupy i klasy sportowe osób z niepełnosprawnością,
- Specyfika treningu osób z niepełnosprawnością,
- Formy i podstawy treningu osób z niepełnosprawnością,
- Planowanie treningu,
- Rozgrzewka ogólnorozwojowa.
4. Sport osób niewidomych oraz niedowidzących - specyfika treningu sportowego.
5. Sport osób niesłyszących i niedosłyszących - specyfika treningu sportowego.
6. Sport osób z niepełnosprawnością ruchową - specyfika treningu sportowego.
7. Sport osób z chorobami neurologicznymi - specyfika treningu sportowego.
8. Sport osób z niepełnosprawnością intelektualną - specyfika treningu sportowego.
9. Specyfika treningu sportowego z wybranymi innymi niepełnosprawnościami.
10. Zapobieganie kontuzjom.
Forma szkolenia Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach na terenie Miasta Częstochowa
Zasady organizacji szkolenia :
1. 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca dostarcza szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
2. Trener dokona ewaluacji rezultatów szkolenia (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
3. Znajomość narzędzi online (MS Teams, Zoom) do prowadzenia szkoleń zdalnych.
4. Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik PDF).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 6160,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6492,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Includo-Jarosław Wiazowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731144590

7.3.3) Ulica: Myśliborska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-185

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7728,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Includo- Jarosław Wiazowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731144590

7.3.3) Ulica: Myśliborska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-185

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania numer 3 na podstawie artykułu 255 ustęp 1 ustawy pzp – W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.