Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454892/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu postępowania z niepełnosprawnością dla Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń z zakresu postępowania z niepełnosprawnością dla Uniwersytetu Humanistyczno - Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df4365b5-698b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023826/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.59 Szkolenia z zakresu postępowania z niepełnosprawnością, znoszenia barier
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Uniwersytet dostępny. Program wsparcia zmian organizacyjnych i podnoszenia kompetencji kadry z zakresu niepełnosprawności w UJD” POWR.03.05.00-00-A037/19. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454892/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.79.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25120,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Szkolenie z zakresu darmowych rozwiązań cyfrowych wspierających naukę osób z niepełnosprawnością.Liczba uczestników: 20 OSÓB
Liczba godzin : 6 godz. w ramach 1 dnia szkoleniowego x 1 grup x 2 edycje. Łącznie 12 godzin.
(1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut)
Język szkolenia: Polski
Termin : Szkolenie powinno być zrealizowane w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. O terminie szkolenia wykonawca zostanie powiadomiony w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Szkolenie zrealizowane w godzinach pomiędzy 8.00-20.00 ( szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku i/lub weekendy ) zgodnie z harmonogramem przekazanym przez zamawiającego wykonawcy po zawarciu umowy.
Cel szkolenia: Uczestnicy szkolenia nabędą kompetencje w zakresie:
- przygotowania zajęć dot. nauczania języków obcych z wykorzystaniem darmowych rozwiązań cyfrowych wspierających naukę osób z niepełnosprawnością,
- przygotowania ww. zajęć również w formule kształcenia na odległość.
Tematyka szkolenia Zakres programu szkolenia:
- Umiejętne przygotowywanie materiałów dydaktycznych dostępnych dla studentów z niepełnosprawnościami lub trudnościami w uczeniu się;
- Aplikacje korzystające z mechanizmów przekształcania tekstu na mowę;
- Zamiana głosu na tekst;
- Skróty klawiaturowe;
- Wbudowane funkcje ułatwiające dostęp do systemów operacyjnych (Windows, Mac OS, iOS, Android) osobom z niepełnosprawnościami lub innymi trudnościami w uczeniu się;
- Darmowe oprogramowanie udźwiękawiające.
Forma szkolenia :
Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach na terenie Miasta Częstochowa
Zasady organizacji szkolenia :
1.14 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca dostarcza szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
2. Trener dokona ewaluacji rezultatów szkolenia (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
3. Znajomość narzędzi online (MS Teams, Zoom) do prowadzenia szkoleń zdalnych.
4. Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik PDF).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9480,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Szkolenie z zakresu obsługi i zastosowania oprogramowania i sprzętu wspierającego studentów z niepełnosprawnościami w dostępie do treści akademickich.Liczba uczestników: 20 OSÓB
Liczba godzin : 6 godz. w ramach 1 dnia szkoleniowego x 1 grup x 2 edycje. Łącznie: 12 godzin.
(1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut)
Język szkolenia: Polski
Termin Szkolenie zostanie zrealizowane w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. O terminie szkolenia wykonawca zostanie powiadomiony w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy.
W godzinach pomiędzy 8.00-20.00 (szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku i/lub weekendy) zgodnie z harmonogramem przekazanym przez zamawiającego wykonawcy po zawarciu umowy.
Cel szkolenia Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie nauczania języków obcych w formach zapewniających pełny dostęp dla osób z niepełnosprawnością.
Uczestnicy szkolenia nabędą kompetencje w zakresie:
- uwzględniania potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w zakresie nauczania języków obcych,
- usuwania barier i zapobiegania ich powstawaniu w procesie komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem nauczania języków obcych;
- wykorzystywania i obsługi środków wspierających komunikowanie się oraz zdalnego dostępu online do różnego typu usług w procesie kształcenia osób z niepełnosprawnościami.
Tematyka szkolenia Zakres programu szkolenia:
1. Wykorzystanie nowoczesnych metod kształcenia oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu języków obcych;
2. Bariery w komunikacji ze studentami i doktorantami z niepełnosprawnością oraz sposoby ich przełamywania, w tym z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych;
3. Instalacja i obsługa wybranych urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób z niepełnosprawnościami podczas procesu kształcenia w zakresie języków obcych (preferowane urządzenia i oprogramowanie wykorzystywane i dostępne na uczelni).
4. Dostosowanie zajęć oraz materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (w tym z wykorzystaniem TIK).
5. Dostosowanie zaliczeń i egzaminów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (w tym z wykorzystaniem TIK).
Forma szkolenia Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach na terenie Miasta Częstochowa
Zasady organizacji szkolenia 1. 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca dostarcza szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
2. Trener dokona ewaluacji rezultatów szkolenia (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
3. Znajomość narzędzi online (MS Teams, Zoom) do prowadzenia szkoleń zdalnych.
4. Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik PDF).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9480,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadane numer 3: Szkolenia z zakresu prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego ze studentami z niepełnosprawnością.Liczba uczestników: 3 osoby
Liczba godzin : 6 godz. w ramach 2 dni szkoleniowych x 1 grupa. Łącznie 12 godzin. (1 godzina dydaktyczna równa się 45 minut)
Język szkolenia: polski
Termin : Szkolenie zostanie zrealizowane w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy. O terminie szkolenia wykonawca zostanie powiadomiony w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Szkolenie realizowane w godzinach pomiędzy 8.00-20.00 (szkolenia w dni robocze od poniedziałku do piątku i/lub weekendy) zgodnie z harmonogramem przekazanym przez zamawiającego wykonawcy po zawarciu umowy.
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji dydaktycznych w zakresie prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego dla studentów z niepełnosprawnością.
Tematyka szkolenia :
Zakres programu szkolenia:
Szkolenia pracowników UJD w zakresie prowadzenia zajęć ruchowych z osobami z niepełnosprawnościami. Szkolenia mają na celu wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności do prowadzenia zajęć z osobami niepełnosprawnymi w toku studiów (kompetencje dydaktyczne).
1. Wprowadzenie do sportu niepełnosprawnych - cele i zadania;
2. Psychologia sportu osób z niepełnosprawnościami;
3. Trening osób z niepełnosprawnością:
- Podział na grupy i klasy sportowe osób z niepełnosprawnością,
- Specyfika treningu osób z niepełnosprawnością,
- Formy i podstawy treningu osób z niepełnosprawnością,
- Planowanie treningu,
- Rozgrzewka ogólnorozwojowa.
4. Sport osób niewidomych oraz niedowidzących - specyfika treningu sportowego.
5. Sport osób niesłyszących i niedosłyszących - specyfika treningu sportowego.
6. Sport osób z niepełnosprawnością ruchową - specyfika treningu sportowego.
7. Sport osób z chorobami neurologicznymi - specyfika treningu sportowego.
8. Sport osób z niepełnosprawnością intelektualną - specyfika treningu sportowego.
9. Specyfika treningu sportowego z wybranymi innymi niepełnosprawnościami.
10. Zapobieganie kontuzjom.
Forma szkolenia Zdalna lub stacjonarnie (w zależności od sytuacji epidemiologicznej i geopolitycznej) w salach na terenie Miasta Częstochowa
Zasady organizacji szkolenia :
1. 14 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca dostarcza szczegółowy program i plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami.
2. Trener dokona ewaluacji rezultatów szkolenia (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego.
3. Znajomość narzędzi online (MS Teams, Zoom) do prowadzenia szkoleń zdalnych.
4. Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe w formie elektronicznej (plik PDF).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 6160,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6492,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Includo-Jarosław Wiazowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731144590
7.3.3) Ulica: Myśliborska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-185
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7728,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Includo- Jarosław Wiazowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731144590
7.3.3) Ulica: Myśliborska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-185
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie zadania numer 3 na podstawie artykułu 255 ustęp 1 ustawy pzp – W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przebudowa nawierzchni ulicy Torowej w Częstochowie III etap - BO (Podniesienie parametrów technicznych poprzez wzmocnienie konstrukcji nawierzchni ul. Torowej)
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
- Sukcesywne dostawy konserw mięsnych do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 907 od km 6+990-7+840 w miejscowości Leśniaki, gmina Konopiska
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i kotła gazowego w budynku Miejskiego Przedszkola nr 25 przy ul. Wittiga 1 w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów"
- Szkolenie do uprawnień rating dla personelu ATSEP na urządzenie DVOR VRB-53D firmy INDRA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.