Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460024/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00479149/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
- 2022/BZP 00492367/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
- 2023/BZP 00072565/01 - Wynik z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dróg powiatowych nr 3899P i 3928P na odcinku Turew - DW 308- Kopaszewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH,KOŚCIAN
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411111810
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Gostyńska 38
1.4.2.) Miejscowość: Kościan
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-000
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.7.) Numer telefonu: 655127418
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.buchert@zdp.koscian.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.koscian.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492438
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00460024/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Do projektowanych postanowień umowy która stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Dopisuje się § 15 zgodnie z par.439 PZP
Postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Stronom,o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia , z tym zastrzeżeniem, że:
1) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów , uprawniający Wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen z kwartału, w którym złożono ofertę Wykonawcy
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów ogłoszonego w komunikacie Prezesa GUS, ustalonego w stosunku do kwartału, w którym została złożona oferta Wykonawcy, poziom zmiany będzie stanowił różnicę cen materiałów/kosztów ogłoszonych w komunikacie Prezesa GUS z kwartału, za który wnioskowana jest zmiana, a poziomem cen materiałów wynikających z komunikatu Prezesa GUS za kwartał, w którym została złożona oferta Wykonawcy
3) sposób określenia wpływu zmiany cen materiałów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Wykonawcy o zmianę i
dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/ poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia , a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS,o których mowa w pkt 2 powyżej. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony Umowy
4) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie 10 % w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 Umowy
5) zmiana wynagrodzenia może nastąpić co kwartał, począwszy od 3-go miesiąca obowiązywania niniejszej Umowy.
Po zmianie:
Projektowane postanowienia umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Do projektowanych postanowień umowy która stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Dopisuje się § 15 zgodnie z par.439 PZP
Postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Stronom,o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia , z tym zastrzeżeniem, że:
1) minimalny poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów , uprawniający Wykonawcę do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 % w stosunku do cen z kwartału, w którym złożono ofertę Wykonawcy
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wskaźnika zmiany cen materiałów ogłoszonego w komunikacie Prezesa GUS, ustalonego w stosunku do kwartału, w którym została złożona oferta Wykonawcy, poziom zmiany będzie stanowił różnicę cen materiałów/kosztów ogłoszonych w komunikacie Prezesa GUS z kwartału, za który wnioskowana jest zmiana, a poziomem cen materiałów wynikających z komunikatu Prezesa GUS za kwartał, w którym została złożona oferta Wykonawcy
3) sposób określenia wpływu zmiany cen materiałów na koszt wykonania zamówienia nastąpi na podstawie wniosku Wykonawcy o zmianę i
dokumentów dołączonych do tego wniosku potwierdzających m.in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materiałów/ poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia , a także na podstawie komunikatów Prezesa GUS,o których mowa w pkt 2 powyżej. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony Umowy
4) maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza zamawiający, to łącznie 10 % w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1 Umowy
5) zmiana wynagrodzenia może nastąpić co kwartał, począwszy od 3-go miesiąca obowiązywania niniejszej Umowy.
Dodaje się zapis w Projektowanych postanowieniach umowy w § 1 pkt.6
Przedstawione Dowody powinny by zanonimizowane, zgodnie z przepisami RODO.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Montaż systemu sygnalizacji pożaru w budynku administracyjnym położonym przy Al. Kościuszki 22 w Kościanie.
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mikoszki
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Remonty i przebudowy dróg w Gminie Jasienica
- Modernizacja nawierzchni drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Kamieńczyk
- Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej Nr 1 206 R Wola Raniżowska w km 2 + 060 - 2 + 767
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Przebudowa dróg gminnych w Łapajówce, Siennowie, Maćkówce, Zarzeczu i Pełnatyczach w formule zaprojektuj-wybuduj - powtórzone
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.