eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 261398837

1.5.8.) Numer faksu: 231398813

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/25wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83387ee6-6382-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492409

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034944/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 55/W1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 472223,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest remont pomieszczeń w bud. nr 35 na terenie kompleksu wojskowego JW. w Suwałkach.

Zakres przewidzianych robót remontowych obejmuje:

Roboty ogólnobudowlane.
-Rozebranie posadzek, rozbiórka elementów betonowych, zbicie tynków,
-Wykucie ościeżnic drewnianych i stalowych,
-Wykucie bruzd, podokienników betonowych,
-Wykonanie: izolacji przeciwwilgociowej, posadzek
-Murowanie ścianek, wykonanie tynków wewnętrznych, licowanie ścian płytkami glazurowanymi,
-Układanie płytek ceramicznych,
-Montaż sufitów podwieszanych ,
-Montaż kabin systemowych z płyt HPL,
-Montaż drzwi drewnianych, stalowych oraz aluminiowych,
-Montaż okien z PCV,
-Przecieranie tynków wewnętrznych,
-Wykonanie lamperii oraz malowanie sufitów i ścian w kolorze białym,
-Montaż krat stalowych stałych , otwieranych oraz ich malowanie,
-Zagospodarowanie odpadów.
Roboty sanitarne
-Demontaż grzejników z rur stalowych i żeliwnych, urządzeń sanitarnych,
-Wykonanie rurociągów w instalacji c.o., montaż zaworów, grzejników stalowych dwupłytowych z zaworami termostatycznymi,
-Wykonanie rurociągów z PCV kanalizacyjnych śr. 50 i 110 mm
-Wykonanie instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody z rur z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych,
-Montaż urządzeń sanitarnych, kabin natryskowych, klimatyzatora
-Wykonanie prób szczelności, płukania oraz badania wody.
Roboty elektryczne.
-Demontaż: opraw oświetleniowych, gniazdek wtyczkowych oraz łączników,
-Wykucie bruzd dla przewodów, przebijanie otworów,
-Montaż rur winidurowych, kanałów instalacyjnych, rozdzielnicy i aparatury modułowej, gniazdek, łączników, puszek, opraw oświetleniowych, wentylatora wyciągowego,
-Układanie przewodów elektrycznych,
-Demontaż oraz ponowny montaż: Szaf Rakowych z wyposażeniem, centrali alarmowej, tablicy wskaźnikowej optycznej, elementów systemu kontroli dostępu i telewizji użytkowej monitorów, zewnętrzny modem telefoniczny
-Montaż kontrolera (sterownika), klawiatury, zasilaczy 12V,
-Uruchomienia systemu TVU, przygotowanie , testowanie oprogramowania oraz praca próbna systemu alarmowego,
-Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych,

UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp. Zamawiający przeznaczyła na sfinansowanie zamówienia kwotę 600000 zł, w przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej i jedynej oferty przekracza znacznie możliwości finansowe zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1435902 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1435902 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.