Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430514/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
- 2023/BZP 00433019/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 261398837
1.5.8.) Numer faksu: 231398813
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/25wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83387ee6-6382-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034944/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont budynku nr 35 na terenie JW w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430514
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 55/W1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 472223,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest remont pomieszczeń w bud. nr 35 na terenie kompleksu wojskowego JW. w Suwałkach.
Zakres przewidzianych robót remontowych obejmuje:
Roboty ogólnobudowlane.
-Rozebranie posadzek, rozbiórka elementów betonowych, zbicie tynków,
-Wykucie ościeżnic drewnianych i stalowych,
-Wykucie bruzd, podokienników betonowych,
-Wykonanie: izolacji przeciwwilgociowej, posadzek
-Murowanie ścianek, wykonanie tynków wewnętrznych, licowanie ścian płytkami glazurowanymi,
-Układanie płytek ceramicznych,
-Montaż sufitów podwieszanych ,
-Montaż kabin systemowych z płyt HPL,
-Montaż drzwi drewnianych, stalowych oraz aluminiowych,
-Montaż okien z PCV,
-Przecieranie tynków wewnętrznych,
-Wykonanie lamperii oraz malowanie sufitów i ścian w kolorze białym,
-Montaż krat stalowych stałych , otwieranych oraz ich malowanie,
-Zagospodarowanie odpadów.
Roboty sanitarne
-Demontaż grzejników z rur stalowych i żeliwnych, urządzeń sanitarnych,
-Wykonanie rurociągów w instalacji c.o., montaż zaworów, grzejników stalowych dwupłytowych z zaworami termostatycznymi,
-Wykonanie rurociągów z PCV kanalizacyjnych śr. 50 i 110 mm
-Wykonanie instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody z rur z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych,
-Montaż urządzeń sanitarnych, kabin natryskowych, klimatyzatora
-Wykonanie prób szczelności, płukania oraz badania wody.
Roboty elektryczne.
-Demontaż: opraw oświetleniowych, gniazdek wtyczkowych oraz łączników,
-Wykucie bruzd dla przewodów, przebijanie otworów,
-Montaż rur winidurowych, kanałów instalacyjnych, rozdzielnicy i aparatury modułowej, gniazdek, łączników, puszek, opraw oświetleniowych, wentylatora wyciągowego,
-Układanie przewodów elektrycznych,
-Demontaż oraz ponowny montaż: Szaf Rakowych z wyposażeniem, centrali alarmowej, tablicy wskaźnikowej optycznej, elementów systemu kontroli dostępu i telewizji użytkowej monitorów, zewnętrzny modem telefoniczny
-Montaż kontrolera (sterownika), klawiatury, zasilaczy 12V,
-Uruchomienia systemu TVU, przygotowanie , testowanie oprogramowania oraz praca próbna systemu alarmowego,
-Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznych,
UWAGA: szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp. Zamawiający przeznaczyła na sfinansowanie zamówienia kwotę 600000 zł, w przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej i jedynej oferty przekracza znacznie możliwości finansowe zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1435902 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1435902 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy I i II
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.