eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uchanie › "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Uchanie"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu Gminy Uchanie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UCHANIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Uchanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-510

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 65 77 266

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uchanie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uguchanie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu Gminy Uchanie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d63d7db-760d-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00492187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uguchanie.bip.lubelskie.pl/index.php?id=137

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą przetargową: miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Strona internetowa prowadzonego postępowania na której udostępniane będą zmiany
i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem o udzielenie zamówienia [URL] https://uguchanie.bip.lubelskie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
8.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:- specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,- format danych oraz kodowanie miniPortal – formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal – wszelkie operacje opierają się oczas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:- Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,- Mozilla Firefox od wersji 15,-Google Chrome od wersji 20.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”,dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;2)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Wyposażenie ujęcia i stacji uzdatniania wody w miejscowości Mojsławice w urządzenia służące do zaopatrzenia w wodę”prowadzonym w trybie podstawowym;3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;7) Wykonawca posiada:a. Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy:• w przypadku korzystania z tego uprawnienia, zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 75 ustawy Pzp); • w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 74 ust. 3ustawy Pzp). b. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania/uzupełnienia danych osobowych.Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z tego uprawnienia:• nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp); • nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników (zgodnie z art. 76 ustawy Pzp). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych,prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.c. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO*. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 ustawy Pzp).d. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z terenu gminy Uchanie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanego w miejscowości Uchanie ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie. Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbierania i zagospodarowania odpadów
z nieruchomości nie zamieszkałych, tj.: z prowadzonej działalności gospodarczej.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
3. Wykonawca będzie odbierał i zagospodarowywał w odpowiedniej formie następujące frakcje odpadów:
1) papier i tektura,
2) metale,
3) tworzywa sztuczne,
4) szkło,
5) bioodpady,
6) odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
7) przeterminowane leki i chemikalia,
8) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenie monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
9) zużyte baterie i akumulatory,
10) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
11) meble i inne odpady wielkogabarytowe
12) odpady budowlane i rozbiórkowe,
13) odpady niebezpieczne,
14) popiół z palenisk domowych,
15) tekstylia i odzież,
16) zużyte opony,
17) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne.
4. Odbioru odpadów wymienionych w pkt. 3 należy dokonywać samochodami dostosowanymi do odbioru poszczególnych frakcji odpadów tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne.
5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne
z następującymi częstotliwościami:
a) w zabudowie zagrodowej i jednorodzinnej:
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i bioodpady – raz w miesiącu
odpady komunalne odbierane selektywnie – raz w miesiącu
b) w zabudowie wielorodzinnej:
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i bioodpady – raz w miesiącu
odpady komunalne odbierane selektywnie – raz w miesiącu
W zabudowie wielorodzinnej w przypadku przepełnienia pojemników mogą być odbierane częściej niż raz w miesiącu na zgłoszenie telefoniczne.
6. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie usuwania odpadów komunalnych w terminach
z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty
w godzinach 7.00 – 19.00.
7. Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną
w pkt. 5. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu.
8. Mieszkańcy zamieszkują ok. 1372 nieruchomości zamieszkanych (według danych dotychczas złożonych przez mieszkańców deklaracji).
Uwaga: Ilości nieruchomości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć w ciągu realizacji zamówienia w zależności od deklaracji, jakie zostaną art. 6m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkanych, o których mowa w art. 6m ust.1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Na terenie gminy Uchanie zameldowanych jest 4386 mieszkańców.
Szacunkowa ilość odebranych odpadów z nieruchomości wynosi ok.:
- odpadów niesegregowanych (zmieszanych) – 256 Mg
- odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji – 282 Mg
- bioodpady - 11 Mg
- odpadów wielkogabarytowych – 22 Mg
- odpadów z remontowo-budowlanych – 11 Mg
- odpadów zużytego sprzętu – 6 Mg
- zużyte opony – 9 Mg
- popiół – 30 Mg

9. Wykonawca będzie odbierał odpady z nieruchomości zamieszkałych na terenie następujących miejscowości gminy Uchanie:
Aurelin, Białowody, Bokinia, Chyżowice, Dąbrowa, Dębina Kolonia, Drohiczany, Feliksów Kolonia, Gliniska, Jarosławiec, Lemieszów, Łuszczów, Łuszczów Kolonia Marysin, Miedniki, Mojsławice, Mojsławice Kolonia, Odletajka Kolonia, Pielaki, Putnowice Górne, Rozkoszówka, Staszic, Teratyn ,Teratyn Kolonia ,Uchanie ,Uchanie Kolonia, Wola Uchańska, Wysokie.
10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy oraz workach 120 l i pojemnikach od 800 l do 7000 l przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny.
11. Zamawiający dopuszcza wyposażenie przez Wykonawcę nieruchomości zamieszkanych w pojemniki na indywidualne zamówienie właściciela, w tym pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów na terenie nieruchomości jednorodzinnych i wielorodzinnych
(np. najem, dzierżawa, zakup). Zakup, dzierżawa lub najem pojemników nie może być wliczone w cenę zamówienia.
12. W dniu odbierania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny, w worki 120l
oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zebranego w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 5 worków.
Na workach musi znajdować się nadruk określający rodzaj odpadu z zachowaniem kolorystyki, zgodnie z uchwałą Nr XIV/115/2020 Rady Gminy Uchanie z dnia 22 czerwca 2020 roku w sprawie uchwalenia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Uchanie” do selektywnego zbierania odpadów należy stosować:
- niebieski z napisem „PAPIER”
- żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”
- zielony z napisem „SZKŁO”
- brązowy z napisem „BIO”
- szarym lub czarnym w zakresie obejmującym pojemniki do gromadzenia popiołu lub niesegregowanych odpadów komunalnych.
Zmieszane odpady komunalne w workach koloru czarnego lub pojemnikach.
13. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwukrotnie w 2023 roku zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlanych i rozbiórkowych z terenu wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Uchanie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki
Odpadów Komunalnych (PSZOK). Częstotliwość odbierania
i wywozu odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego
i elektronicznego, zużytych opon, odpadów budowlanych i rozbiórkowych odbywać się będzie według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.
14. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 30 dni od zakończenia świadczenia usługi, do przekazania Zamawiającemu końcowego sprawozdania za cały okres obowiązywania umowy obejmującego ilość odebranych i zagospodarowanych odpadów, informacje
o osiąganych poziomach odzysku, zbiorcze zestawienie danych o odpadach odebranych
z PSZOK. Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, odpadów budowlanych i rozbiórkowych odbywać się będzie według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym.
15. Wykonawca dostarczy do Urzędu Gminy Uchanie pakietów worków (wszystkich kolorów) celem przekazywania ich dla właścicieli nowo zgłoszonych nieruchomości zamieszkałych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, niepodlegająca odrzuceniu, która (w danym Zadaniu) przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Przyjęte oferty będą oceniane w sposób przedstawiony poniżej na podstawie następujących kryteriów i ich znaczenia:
Kryterium I - najniższa cena – waga- 60%
W ramach tego kryterium, najwyższą liczbę punktów (60), otrzyma oferta o najniższej cenie. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów obliczonych wg wzoru: PB =(CN /CB) x waga
CN - cena łączna brutto oferty o najniższej cenie (zł)
CB - cena łączna brutto oferty badanej (zł)
PB - liczba punktów przyznana badanej ofercie
Kryterium II - Czas reakcji na nieprawidłowe wykonanie umowy – 40%
W powyższym kryterium oceniany będzie czas reakcji na nieprawidłowe wykonanie umowy (termin odbioru pozostawionych odpadów zgłoszonych przez pracownika urzędu gminy tj. ponowny przyjazd wykonawcy do gospodarstwa i odbiór pozostawionych odpadów). Pierwszy dzień od dnia zgłoszenia nieprawidłowości liczony będzie od dnia następnego po dniu zgłoszenia, terminy krótsze oceniane będą jako 1-2 dni. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najkrótszy termin reakcji na nieprawidłowe wykonanie umowy.
Oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Czas reakcji na nieprawidłowe wykonanie umowy Liczba punktów
Czas reakcji 1-2 dni 40
Czas reakcji 3-4 dni 30
Czas reakcji 5-6 dni 20
gdzie : Pr- ilość punków, jaką dana oferta otrzyma za czas reakcji na nieprawidłowe wykonanie umowy.
Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.
Po = Pc +Pr
gdzie:
Po-suma punktów przyznanych danej ofercie,
Pc- punkty w kryterium Cena
Pr – punkty w kryterium Czas reakcji na nieprawidłowe wykonanie umowy
3. Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
15. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15.1Zgodnie z art. 253 ustawy, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający poinformuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, jeżeli są miejscem wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
15.2. Zamawiający udostępni informacje, o których mowa w punkcie 18.1 ppkt 1 na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
15.3. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zawarta umowa na zrealizowanie zamówienia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli zawiadomienie będzie przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli przesłane będzie w inny sposób, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 308 ust. 3 pkt 1 pkt a.
W sytuacji wniesienia odwołania nie będzie możliwe zawarcie umowy do czasu ogłoszenia przez Izbę wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.
15.4. Zamawiający i wykonawca wspólnie uzgodnią sposób, miejsce, termin podpisania umowy z zachowaniem formy pisemnej.
15.5. Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przekaże zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy, w tym imiona i nazwiska osób, upoważnionych do podpisania umowy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na prawidłowe wykonanie umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10 000 zł. (słownie dziesięć tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
( Dz. U. z 2014 r. Nr 42, poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego nr
65 8202 0006 1600 7969 2000 0230 z dopiskiem: „wadium – postępowanie na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Uchanie”.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.