eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Dostawa używanej koparko-ładowarki na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie



Ogłoszenie z dnia 2022-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanej koparko-ładowarki na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpopatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpopatow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanej koparko-ładowarki na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bf7e267-5c34-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00491636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030094/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa używanej koparko-ładowarki na potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424566/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.26.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki - sztuk 1. (rok produkcji 2015 – 2018)

a) charakterystyka techniczna:
1) silnik o mocy minimum 90 KM,
2) przepracowane nie więcej niż 6 000 mth
3) napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,
4) szybkozłącze przód,
5) szybkozłącze tył,
6) koła przednie min 16/70-20R, opony stan min. 80%
7) tylne w rozmiarze min. 18.4-26R, opony stan min. 80%
8) przednie koła skrętne,
9) skrzynia biegów maszyny typu PowerShift,
10) układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 165 litry/min i ciśnieniu roboczym minimum 250 bar,
11) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie,
12) błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa,
13) kabina operatora z obrotowym fotelem,

b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
1) sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticków,
2) musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej
3) układ stabilizacji łyżki ładowarkowej (łyżka pływająca)
4) łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna,
5) widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,
6) pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3,

c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
1) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,
2) łyżka koparkowa o szerokości min. 500 mm ± 20 mm,
3) łyżka skarpowa hydrauliczna o szerokości nie mniej niż 1500mm ± 20 mm,
4) szybkozłącze koparkowe mechaniczne,
5) ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe)
6) głębokość kopania nie niemej niż 4m

d) wymagania dodatkowe:
1) Dostawa koparko-ładowarki na miejsce Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie ul. Lipowska 2,
na koszt Wykonawcy.
2) Wymagany 14 dniowy termin gwarancyjny niezbędny do oceny stanu technicznego,
3) oświetlenie robocze,
4) dostawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę,
5) oferowana maszyna musi być wyposażona pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim,
6) wymagane nadwozie w kolorze drogowym (pomarańczowy, żółty).
7) wymagany jest stan wizualny niebudzący zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43250000-0 - Ładowarki czołowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DUET Duda Grzegorz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570692512

7.3.3) Ulica: Widełki 37

7.3.4) Miejscowość: Daleszyce Widełki 37

7.3.5) Kod pocztowy: 26-021

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.