eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śliwice › Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na "Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku
mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i
Zespół Poradni Specjalistycznych"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŚLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092352820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodnia-sliwice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8982e48c-20da-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku
mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i
Zespół Poradni Specjalistycznych"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8982e48c-20da-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304057

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku mieszkalnego na „Zakład Diagnostyki Obrazowej Rtg i Usg i Zespół Poradni Specjalistycznych”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się na działce o nr ewid. 331 obręb Śliwice.
3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności
1) Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej;
2) Przebicie otworu do drzwi;
3) Poszerzenie otworu na komunikacji na parterze budyniu;
4) Wykonanie robót rozbiórkowych na parterze i poddaszu budynku;
5) Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku
6) Wykonanie nowych ścian na parterze budynku;
7) Wykonanie remontu wewnętrznych pomieszczeń:
- Demontaż podłóg drewnianych i betonowych;
- Demontaż okładzin sufitów;
- wykonanie nowych w całym budynku;
- Termomodernizacja poddasza;
- Wykonanie nowych tynków i okładzin ściennych z malowaniem;
- Wykonanie zabezpieczenia p.poż. stropów drewnianych płytą G-K, EI 30;
- Wykonanie zabezpieczenia biobójczych drewnianych belek stropowych i konstrukcji dachu;
- Wykonanie łazienki dla niepełnosprawnych i toalety ogólnodostępnej;
- Wykonanie pomieszczenia socjalnego;
- Wymiana stolarki drzwiowej w wykonaniu stolarski i do piwnicy drzwi EI 30;
- Wymiana schodów strychowych opuszczanych na strych;
- Wymiana nowych podłóg z paneli podłogowych AC5 i płytek terakotowych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478070,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478070,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478070,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fabian Kropidłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552071348

7.3.3) Ulica: Wyb. pod Malachin 2a

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478070,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.