eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2024 - na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2024 - na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.chacus|@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,140865,c15fc18111c7836a2ea0af40cf9f2d73.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2024 - na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bb636ae-6343-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441891

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.122.2023.MCh

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nabiału i produktów mleczarskich na rok 2024 na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych.
Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do poniższych placówek Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych:
a. Oddział Nr 1 Sosnowiec 41-208 ul. Wojska Polskiego 19
b. Oddział Nr 2 Sosnowiec 41-200 ul. Jagiellońska 13 f
c. Oddział Nr 3 Sosnowiec 41-219 ul. Białostocka 17
d. Oddział Nr 4 Sosnowiec 41-214 ul. Staropogońska 64 a
e. Oddział Nr 5 Sosnowiec 41-219 ul. Bolesława Prusa 253 a
f. Oddział Nr 6 Sosnowiec 41-216 ul. Czołgistów 5
g. Oddział Nr 7 Sosnowiec 41-214 ul. Sucha 23
h. Oddział Nr 8 Sosnowiec 41-217 ul. Skwerowa 21
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ - (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 185994,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin na rok 2024 na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych.
Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do poniższych placówek Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych:
a. Oddział Nr 1 Sosnowiec 41-208 ul. Wojska Polskiego 19
b. Oddział Nr 2 Sosnowiec 41-200 ul. Jagiellońska 13 f
c. Oddział Nr 3 Sosnowiec 41-219 ul. Białostocka 17
d. Oddział Nr 4 Sosnowiec 41-214 ul. Staropogońska 64 a
e. Oddział Nr 5 Sosnowiec 41-219 ul. Bolesława Prusa 253 a
f. Oddział Nr 6 Sosnowiec 41-216 ul. Czołgistów 5
g. Oddział Nr 7 Sosnowiec 41-214 ul. Sucha 23
h. Oddział Nr 8 Sosnowiec 41-217 ul. Skwerowa 21
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ - (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 159291,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców na rok 2024 na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych.
Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do poniższych placówek Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych:
a. Oddział Nr 1 Sosnowiec 41-208 ul. Wojska Polskiego 19
b. Oddział Nr 2 Sosnowiec 41-200 ul. Jagiellońska 13 f
c. Oddział Nr 3 Sosnowiec 41-219 ul. Białostocka 17
d. Oddział Nr 4 Sosnowiec 41-214 ul. Staropogońska 64 a
e. Oddział Nr 5 Sosnowiec 41-219 ul. Bolesława Prusa 253 a
f. Oddział Nr 6 Sosnowiec 41-216 ul. Czołgistów 5
g. Oddział Nr 7 Sosnowiec 41-214 ul. Sucha 23
h. Oddział Nr 8 Sosnowiec 41-217 ul. Skwerowa 21
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ - (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.5.) Wartość części: 182424,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów ogólnospożywczych na rok 2024 na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych.
Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie do poniższych placówek Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych:
a. Oddział Nr 1 Sosnowiec 41-208 ul. Wojska Polskiego 19
b. Oddział Nr 2 Sosnowiec 41-200 ul. Jagiellońska 13 f
c. Oddział Nr 3 Sosnowiec 41-219 ul. Białostocka 17
d. Oddział Nr 4 Sosnowiec 41-214 ul. Staropogońska 64 a
e. Oddział Nr 5 Sosnowiec 41-219 ul. Bolesława Prusa 253 a
f. Oddział Nr 6 Sosnowiec 41-216 ul. Czołgistów 5
g. Oddział Nr 7 Sosnowiec 41-214 ul. Sucha 23
h. Oddział Nr 8 Sosnowiec 41-217 ul. Skwerowa 21
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ - (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 150521,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130267,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130267,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130267,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6440019225

7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 5B

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-214

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130267,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129434,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129434,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129434,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6440019225

7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 5B

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-214

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129434,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199210,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMIAN SURMAŃSKI F.H.U. DAMEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4980228090

7.3.3) Ulica: ul. Wspólna 12

7.3.4) Miejscowość: Brynek

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142548,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142548,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142548,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAŁA MARIAN Hurtownia Mrożonek i Lodów "CAPRI"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6440019225

7.3.3) Ulica: ul. Jabłoniowa 5B

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-214

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142548,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.