eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pcim › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Pcim w sezonie 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Pcim w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pcim

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555401

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: -

1.4.2.) Miejscowość: Pcim

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-432

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 122748050

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcim.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcim.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490788

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00481075

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Dla zadań 1 i 2 Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli: Wykonawca Oświadczy , że dysponuje odpowiednim sprzętem (potencjał techniczny) do wykonania czynności składających się na przedmiot zamówienia. Wykonawca winien oświadczyć ,że wykazuje się sprawnym sprzętem lub posiadaniem dostępu do sprzętu bez ograniczeń czasowych dla wykonania zadania:

- Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej dwoma pługopiaskarkami
- Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej ośmioma ciągnikami z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania
Zamawiający wymaga aby podczas realizacji zamówienia dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje następującymi osobami:
- osobą wyznaczoną do organizowania akcji odśnieżania, przyjmowania interwencji i przekazywanie meldunków
- osobami zdolnymi do posługiwania się sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami sprzętowymi dla danego zamówienia
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli: Wykonawca Oświadczy , że dysponuje odpowiednim sprzętem (potencjał techniczny) do wykonania czynności składających się na przedmiot zamówienia. Wykonawca winien oświadczyć ,że wykazuje się sprawnym sprzętem lub posiadaniem dostępu do sprzętu bez ograniczeń czasowych dla wykonania zadania:

- Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej dwoma pługopiaskarkami
- Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania co najmniej ośmioma ciągnikami z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania
Zamawiający wymaga aby podczas realizacji zamówienia dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje następującymi osobami:
- osobą wyznaczoną do organizowania akcji odśnieżania, przyjmowania interwencji i przekazywanie meldunków
- osobami zdolnymi do posługiwania się sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami sprzętowymi dla danego zamówienia
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do14.12.2023 r.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku KBS o/ Pcim 50859100070230000000420014 p powołując się na nazwę postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).

Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a. nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c. kwotę gwarancji/poręczenia,
d. termin ważności gwarancji/poręczenia,

Po zmianie:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do19.12.2023 r.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku KBS o/ Pcim 50859100070230000000420014 p powołując się na nazwę postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).

Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a. nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c. kwotę gwarancji/poręczenia,
d. termin ważności gwarancji/poręczenia,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-11-15 10:00

Po zmianie:
2023-11-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-11-15 10:30

Po zmianie:
2023-11-20 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-12-14

Po zmianie:
2023-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.