eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie - pełnienie funkcji inspektora nadzoru



Ogłoszenie z dnia 2022-12-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie – pełnienie funkcji inspektora nadzoru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie – pełnienie funkcji inspektora nadzoru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cc34c40-6cab-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019574/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie - pełnienie funkcji inspektora nadzoru

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472664/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 22/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 151727,02 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37398,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych pn. „Budowa drogi gminnej ulicy Małej Kolejowej w Kościerzynie”. W ramach przedsięwzięcia planuje się m.in.:
Parametry techniczne drogi:
 Długość drogi: ok. 950 m
 Klasa drogi L (Lokalna), D (dojazdowa)
 Prędkość projektowa Vp=30 km/h
 Kategoria ruchu KR2
 Szerokość jezdni 5,0; 6,0 m
 Szerokość chodnika: 2,0 m
 Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
 Nawierzchnia chodnika: kostka betonowa
 Nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
 roboty przygotowawcze i pomiarowe
 roboty rozbiórkowe
 roboty ziemne wykonywane mechanicznie (wykopy, nasypy, profilowanie skarp, koryto pod warstwy konstrukcyjne)
 budowa prefabrykowanego muru oporowego
 wykonanie podbudowy pod nawierzchnie jezdni, zjazdów, chodnika
 regulację wysokościową urządzeń uzbrojenia podziemnego
 ustawianie krawężnika betonowego
 ustawianie obrzeży betonowych
 wykonanie jezdni z betonu asfaltowego
 wykonanie zjazdów z kostki betonowej
 wykonanie chodnika z kostki betonowej
 budowa kanalizacji deszczowej
 budowa oświetlenia ulicznego typu LED
 budowa kanału technologicznego
 budowa kanalizacji sanitarnej
 budowa sieci wodociągowej
 przebudowa kolizji z siecią energetyczną
 przebudowa kolizji z siecią teletechniczną
 oznakowanie pionowe i poziome
 profilowanie skarp i terenów przyległych wraz z humusowaniem i obsianiem nasionami traw
Roboty budowlane prowadzone będą w oparciu o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Po wykonaniu robót budowlanych przed dokonaniem odbioru ostatecznego i przekazaniem wybudowanego obiektu do eksploatacji Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego do uzyskania decyzji na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie określonym przez Zamawiającego wpłynęły trzy oferty. Kwoty ofert przekraczają kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia. Wobec powyższego postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53498,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69455,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.