Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00277782/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00289436/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00302753/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „KPP Brzesko – budowa nowej siedziby – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „KPP Brzesko – budowa nowej siedziby – II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12b380ec-0cd3-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019525/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną dla zadania inwestycyjnego "KPP Brzesko - budowa nowej siedziby - etap II"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277782/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.42.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 344027,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „KPP Brzesko – budowa nowej siedziby – II etap”.
2. Zakres usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną określa zał. nr 10 do SWZ – Przedmiar usługi nadzoru. Niniejszy Przedmiar usług nadzoru służy tylko jako pomoc w określeniu kwoty ryczałtowej za wykonanie usług. Ilości podane w tym opracowaniu są orientacyjne i pomocnicze
3. Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, polegają na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę oraz dokumentacją techniczną i projektem umowy o roboty budowlane, które określają zakres i sposób wykonania robót - załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA: Cała dokumentacja prowadzonego postępowania „ZP.28.2022 - Komenda Powiatowa Policji w Brzesku - budowa nowej siedziby” dostępna pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/330005/komenda-powiatowa-policji-w-brzesku-budowa-nowej-siedziby
4. Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną w imieniu i na rzecz Zamawiającego wraz z obsługą prawną nad realizacją inwestycji obejmuje:
a. Nadzór nad zgodnością wykonawstwa robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,
b. Kompleksową obsługą prawną zagadnień powstałych na etapie realizacji umowy o roboty budowlane, obejmującą swoim zakresem świadczenie obsługi prawnej przez osobę / osoby posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata (wpis na listę radców prawnych lub adwokatów) wiedzę z zakresu Prawa zamówień publicznych oraz stosowne doświadczenie w obsłudze prawnej zagadnień zamówień publicznych, związanych z robotami budowlanymi,
c. Zapewnienie spójności przedkładanych Zamawiającemu opinii / stanowisk prawnych z oceną techniczną danego zagadnienia. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy spójnego i kompleksowego stanowiska techniczno-prawnego dla poszczególnych kwestii.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisywania dokumentów w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) przez Wykonawcę i/lub jego Podwykonawców i współpracowników.
6. W trakcie realizacji umowy brak pozostawania przez Wykonawcę oraz jego Podwykonawców w jakimkolwiek stosunku umownym (prawnym lub cywilnym) z Wykonawcą robót budowlanych lub jego Podwykonawcami, którego charakter mógłby wskazywać na wystąpienie przesłanek konfliktu interesów.
7. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach i ich skutkach.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość okresowego zawieszenia świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną (np. na skutek wstrzymania robót budowlanych). W takim przypadku Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o wstrzymaniu świadczenia usługi oraz o wznowieniu świadczenia usługi. Wynagrodzenie za miesiąc, w którym doszło do wstrzymania świadczenia usługi oraz miesiąc, w którym doszło do wznowienia świadczenia usługi, płatne będzie proporcjonalnie.
9. Uwaga! Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
10. Zamawiający przewiduje rozpoczęcie świadczenia usług w zakresie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie wraz z obsługą prawną dopiero po zawarciu umowy o roboty budowlane.
Termin realizacji umowy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym obejmuje zabezpieczenie okresu realizacji robót budowlanych oraz usuwania ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze.
Okres realizacji wykonania robót budowlanych wynosić będzie do 30 miesięcy od daty zawarcia umowy o roboty budowlane. Zamawiający szacuje, że okres realizacji wykonania robót budowlanych to: wrzesień 2022 – luty 2025.
Ze względu na ograniczaną ilość znaków, które można wprowadzić Zamawiający informuje, iż pełny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473999,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971724,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473999,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-SERWIS KRZYSZTOF POPCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492042779
7.3.3) Ulica: Łabędzia
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWEST-SERWIS KRZYSZTOF POPCZYK
jakie przetargi wygrała firma
INWEST-SERWIS KRZYSZTOF POPCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473999,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 33 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu ,,LED" w budynkach mieszkalnych ul. Grota Roweckiego 21, 25, 47 w Krakowie.
- Malowanie klatek schodowych, suszarni, wózkowni, zejść do piwnic oraz wymiana drzwiczek do skrzynek gazowych w budynku mieszkalnym przy ul. Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na wyk. kompleksowych badań wym. przepisami dwóch PWR oraz utrzymaniu gotowości i podjęciu działań serwisowych urządzeń i podzespołów w obu PWR z wyłączeniem części samochodowej
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji drogowych
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji"
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad przebudową, rozbudową i termomodernizacją budynku DPS-u oraz przebudową budynku hydroforni na budynek kotłowni z niezbędną infrastrukturą
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.