eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2024 - 30.06.2025



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2024 - 30.06.2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Papowo Biskupie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128

1.5.2.) Miejscowość: Papowo Biskupie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566768101

1.5.8.) Numer faksu: 566768101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2024 - 30.06.2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5fd95d5-749c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053206/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2024 - 30.06.2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.11.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285309,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) w okresie od dnia 01.01.2024r. do 30.06.2025r. do 2 punktów poboru (PPE) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1a do SWZ (Wykaz PPE).
1) Część 1 zamówienia - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2024r. - 31.12.2024r., o łącznym szacowanym wolumenie – 148 980 kWh.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej w ostatnich 12 miesiącach Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3. Postępowaniem objęto PPE, w których są zamontowane instalacje PV, odbiorca posiada status Prosumenta, a rozliczenia prowadzone są w systemie net-metering.
4. Szczegóły dotyczące mocy instalacji znajdują się w Załączniku nr 1a do SWZ.
5. Zasady rozliczeń:
1) Rozliczenia w systemie net-metering:
Wykonawca będzie dokonywał rozliczenia ilości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD wobec ilości energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zużycia na potrzeby własne przez Prosumenta wytwarzającego energię elektryczną w mikroinstalacji o łącznej mocy zainstalowanej elektrycznej:
a) większej niż 10 kW – w stosunku ilościowym 1 do 0,7
b) nie większej niż 10 kW – w stosunku ilościowym 1 do 0,8.
2) Energia elektryczna pobrana z sieci - rozliczenia za pobraną energię elektryczną prowadzone będą w oparciu o dane o zużyciu przekazane wykonawcy przez OSD.
6. Standardy jakościowe.
Zamawiający informuje, iż standardy jakościowe dostaw energii elektrycznej oraz świadczenia usług dystrybucji odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisują i regulują:
1) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w Ustawie Pe oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U 2023 poz. 819). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. (Dz.U. 2022, poz. 2505 z późń.zm.).
2) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa:
• grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;
• sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;
• stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z:
• dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),
• korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),
• odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),
• przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej),
• zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE),
• zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców końcowych (stawka opłaty mocowej);
• sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;
• sposób ustalania opłat za:
- ponadumowny pobór energii biernej,
- przekroczenia mocy umownej,
- nielegalny pobór energii elektrycznej,
• opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;
• opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 190057,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) w okresie od dnia 01.01.2024r. do 30.06.2025r. do 2 punktów poboru (PPE) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1b do SWZ (Wykaz PPE).
2. Zamawiający udzieli zamówienia w dwóch częściach:
1) Część 2 zamówienia - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2025r. - 30.06.2025r., o łącznym szacowanym wolumenie – 74 490 kWh.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej w ostatnich 12 miesiącach Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.
3. Postępowaniem objęto PPE, w których są zamontowane instalacje PV, odbiorca posiada status Prosumenta, a rozliczenia prowadzone są w systemie net-metering.
4. Szczegóły dotyczące mocy instalacji znajdują się w Załączniku nr 1b do SWZ.
5. Zasady rozliczeń:
1) Rozliczenia w systemie net-metering:
Wykonawca będzie dokonywał rozliczenia ilości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD wobec ilości energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zużycia na potrzeby własne przez Prosumenta wytwarzającego energię elektryczną w mikroinstalacji o łącznej mocy zainstalowanej elektrycznej:
a) większej niż 10 kW – w stosunku ilościowym 1 do 0,7
b) nie większej niż 10 kW – w stosunku ilościowym 1 do 0,8.
2) Energia elektryczna pobrana z sieci - rozliczenia za pobraną energię elektryczną prowadzone będą w oparciu o dane o zużyciu przekazane wykonawcy przez OSD.
6. Standardy jakościowe.
Zamawiający informuje, iż standardy jakościowe dostaw energii elektrycznej oraz świadczenia usług dystrybucji odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia opisują i regulują:
1) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w Ustawie Pe oraz w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 marca 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U 2023 poz. 819). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. (Dz.U. 2022, poz. 2505 z późń.zm.).
2) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa:
• grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;
• sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;
• stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem podziału na stawki wynikające z:
• dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),
• korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),
• odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),
• przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty przejściowej),
• zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE),
• zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców końcowych (stawka opłaty mocowej);
• sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;
• sposób ustalania opłat za:
- ponadumowny pobór energii biernej,
- przekroczenia mocy umownej,
- nielegalny pobór energii elektrycznej,
• opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;
• opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw
8. Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umowy właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania go przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy.
9. Jako dostawcę rezerwowego zamawiający wskazuje Energa Obrót S.A.
10. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych PPE) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia (art. 131 ust.2 ustawy Pzp).
15. Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w
art. 96 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.5.) Wartość części: 95252,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.