Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00456968/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Remont zabytkowego budynku klasycystycznego ratusza przy ul. Stary Rynek 16 w Gąbinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GĄBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Gąbin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242674164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-sekretariat@gabin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gabin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e15482f-7168-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Remont zabytkowego budynku klasycystycznego ratusza przy ul. Stary Rynek 16 w Gąbinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e15482f-7168-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064799/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 ,,Remont zabytkowego budynku klasycystycznego ratusza przy ul. Stary Rynek 16 w Gąbinie”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowe elewacji budynku, w którym mieści się Urząd Miasta i Gminy
w Gąbinie.
a) Ściany fundamentowe – należy odkopać, oczyścić i zabezpieczyć poprzez wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji ciśnieniowej.
W przypadku zlokalizowania pęknięć konstrukcyjnych muru należy zszyć je prętami, spoiny uzupełnić tynkiem. Pozostałe rysy i pęknięcia o rozwartości powyżej 3 mm wypełnić suspensją cementową metodą iniekcji. Na zewnętrznej powierzchni ściany powyżej gruntu należy wykonać tynk renowacyjny specjalistyczny. Na zewnętrznej powierzchni ściany poniżej oraz powyżej poziomu gruntu należy wykonać izolacje przeciwwilgociową pionową
b) Ściany zewnętrzne – skucie tynków, naprawa pęknięć konstrukcyjnych, wzmocnienie powierzchni muru, partie detali należy poddać renowacji, prace tynkarskie i malarskie
c) Stolarka okienna - zdegradowane części powłok malarskich należy usunąć, następnie uzupełnić ubytki oraz wykonać malowanie
2) Zakres robót obejmuje:
- wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych
- skucie i odtworzenie odparzonych tynków zewnętrznych
- naprawa detali architektonicznych
- malowanie elewacji
- malowanie stolarki okiennej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówieniaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Remont toalet dla zwiedzających w Zagrodzie Kurpiowskiej w Kadzidle
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców Warszawy
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Piękna 31/37 m. 4, część nr 2: Wilcza 18 m. 19 (w podziale na 2 części)
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.