eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarów › Budowa chodników, oświetlenia ulicznego oraz budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodników, oświetlenia ulicznego oraz budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻARÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Żarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-130

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 743067333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.zarow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zarow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzarow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa chodników, oświetlenia ulicznego oraz budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea3fff9-464f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046123/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Realizacja chodników przy drogach powiatowych w ramach porozumienia ze Służbą Drogową Powiatu Świdnickiego

1.1.2 Budowa chodników przy drogach gminnych

1.1.9 Zagospodarowanie terenów publicznych, tj. budowa i doposażenie placów zabaw, siłowni zewnętrznych i stref relaksu na terenie miasta i gminy Żarów

1.1.10 Wykonanie oświetlenia na terenie gminy Żarów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371638

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RiOŚ.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 678953,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodników, oświetlenia ulicznego oraz budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów.
2. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 składa się:
a) CZĘŚĆ I – Budowa chodników przy drogach gminnych:
Budowa chodników przy drogach gminnych z kostki betonowej „8” szarej i czerwonej (czerwona – dwa rzędy wzdłuż krawężnika oraz na zjazdach), na podbudowie z mieszanki granitowej o frakcji 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym (grubość po zagęszczeniu 30cm), na wjazdach wzmocnionej warstwą stabilizacji betonowej o grubości min. 10 cm, w tym:
Zadanie I - Budowa chodnika o powierzchni 133,2m2 w miejscowości Kalno, budowa chodnika o powierzchni 66m2 w miejscowości Łażany, budowa chodnika o powierzchni 59m2 wraz z montażem ściany oporowej (typ L, wysokość 80cm) w miejscowości Bożanów.
Zadanie II – Budowa chodnika o powierzchni 304,2m2 w miejscowości Mrowiny,
Zadanie III – Budowa chodnika o powierzchni 282m2 oraz wzmocnienie skarpy w miejscowości Wierzbna.
Przed przystąpieniem do robót w obrębie pasa drogowego należy sporządzić projekt organizacji ruchu, uzyskać zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi i oznakować teren zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu.
Termin wykonania przedmiotu umowy: 10 tygodni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 251660,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodników, oświetlenia ulicznego oraz budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów.
2. CZĘŚĆ II – Budowa chodników wraz z odwodnieniem przy drogach powiatowych:
Budowa chodników wraz z odwodnieniem przy drogach powiatowych z kostki betonowej „8” szarej i czerwonej (czerwona – dwa rzędy wzdłuż krawężnika oraz na zjazdach), na podbudowie z mieszanki granitowej o frakcji 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym (grubość po zagęszczeniu 30cm), na wjazdach wzmocnionej warstwą stabilizacji betonowej o grubości min. 10cm, w tym: budowa chodnika o powierzchni 108m2 w miejscowości Imbramowice, budowa chodnika o powierzchni 28,8m2 w miejscowości Buków.
Przed przystąpieniem do robót w obrębie pasa drogowego należy sporządzić projekt organizacji ruchu, uzyskać zezwolenia na zajęcie pasa drogowego od zarządcy drogi i oznakować teren zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu.
Termin wykonania części II: 10 tygodni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.5.5.) Wartość części: 55744,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodników, oświetlenia ulicznego oraz budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów.
2. CZĘŚĆ III – Budowa oświetlenia ulicznego LED na terenie miasta i gminy Żarów:
Budowa oświetlenia ulicznego LED na terenie miasta i gminy Żarów, w tym:
Zadanie I – budowa doziemnej linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Kalno w postaci dwóch słupów anodowanych aluminiowych w kolorze oliwkowym montowanych na fundamencie prefabrykowanym, z oprawami LED montowanymi na wysięgniku łukowym;
Zadanie II – budowa doziemnej linii kablowej oświetlenia drogowego na ul. Leśnej w Wierzbnej wraz z budową szafki oświetleniowej zasilającej i stanowisk słupowych, w postaci trzech słupów anodowanych aluminiowych w kolorze oliwkowym montowanych na fundamencie prefabrykowanym, z oprawami LED montowanymi na wysięgniku łukowym;
Zadanie III - budowa doziemnej linii kablowej oświetlenia drogowego na ul. Spokojnej w Bukowie (z pozostawieniem zapasu kabla na cztery lampy) oraz stanowisk słupowych, w postaci dwóch słupów anodowanych aluminiowych w kolorze oliwkowym montowanych na fundamencie prefabrykowanym, z oprawami LED montowanymi na wysięgniku łukowym;
Zadanie IV - budowa doziemnej linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Mielęcin w postaci dwóch słupów anodowanych aluminiowych w kolorze oliwkowym montowanych na fundamencie prefabrykowanym, z oprawami LED montowanymi na wysięgniku łukowym;
Zadanie V - budowa doziemnej linii kablowej oświetlenia drogowego w miejscowości Żarów w postaci sześciu słupów anodowanych aluminiowych w kolorze oliwkowym montowanych na fundamencie prefabrykowanym, z oprawami LED montowanymi na wysięgniku łukowym;
Termin wykonania części III: 10 tygodni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 225301,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa chodników, oświetlenia ulicznego oraz budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów.
2. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 1 składa się:CZĘŚĆ IV – Budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów:
Budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych na terenie miasta i gminy Żarów.
Przedmiot zamówienia wymieniony poniżej dotyczy urządzeń o konstrukcji metalowej ocynkowanej i pomalowanej proszkowo lub ze stali nierdzewnej (nie dotyczy stołu do ping ponga oraz piaskownicy; dopuszcza się aby małe zestawy tj. ruchome klocki, tablica do malowania, zestaw papier kamień nożyce, miały konstrukcję wykonaną z drewna klejonego). Elementy uzupełniające w urządzeniach zabawowych, typu siedziska powinny być wykonane z płyty HDPE.
Zadanie I – Remont placu zabaw we wsi Gołaszyce.
Demontaż starych urządzeń, wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej i montaż nowych urządzeń zabawowych i małej infrastruktury, zestawionych poniżej:
- zestaw zabawowy,
- huśtawka potrójna,
- piaskownica,
- drążek potrójny,
- ławka - 2 szt,
- tablica z regulaminem placu zabaw – 1 szt,
- kosz na śmieci – 1szt.
Zadanie II – Doposażenie placu zabaw we wsi Mielęcin.
Montaż małej architektury, urządzeń zabawowych i rekreacyjnych zestawionych poniżej:
- kamienny stół do ping-ponga,
- karuzela tarczowa z siedzeniami,
- ławka metalowa z oparciem – 2 sztuki
- regulamin placu zabaw.
Zadanie III – Rozbudowa placu zabaw we wsi Przyłęgów.
Montaż małej architektury i urządzeń zabawowych:
- huśtawka bocianie gniazdo,
- ławka metalowa z oparciem – 2 sztuki,
Zadanie IV – Rozbudowa placu zabaw we wsi Pyszczyn.
Montaż urządzeń zabawowych:
- zestaw ruchome klocki,
- ścianka wspinaczkowa.
Zadanie V – Doposażenie placu zabaw w miejscowości Imbramowice.
Montaż 2 sztuk trampolin doziemnych.
Zadanie VI – Budowa placu zabaw we wsi Kruków.
Wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej i montaż nowych urządzeń zabawowych oraz małej infrastruktury, zestawionych poniżej:
- huśtawka potrójna,
- zestaw sklepik,
- bujaki: lew, ważka, auto,
- zestaw papier, kamień, nożyce,
- tablica do malowania,
- karuzela czteroramienna,
- ławka metalowa z oparciem – 2 sztuki,
- regulamin placu zabaw,
- kosz na śmieci – 1 sztuka.
Zadanie VII – Budowa siłowni zewnętrznej we wsi Kalno.
Montaż urządzeń podwójnych montowanych na pylonie oraz małej architektury zestawionych poniżej:
- jeździec i wioślarz,
- rower i jeździec,
- orbitrek i narciarz,
- podwójny motyl,
- ławka metalowa z oparciem – 1 sztuka,
- kosz na śmieci,
- tablica z regulaminem.
Termin wykonania części IV: 10 tygodni od daty podpisania umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji technicznej .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37535100-8 - Huśtawki

4.5.5.) Wartość części: 146247,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327352,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449811,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327352,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno Usługowo Handlowa VOLT Janusz Wróbel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841002993

7.3.3) Ulica: Ciernie 174

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327352,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Stalkon Krzysztof Andrzejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841369624

7.3.3) Ulica: Brzozowa 26

7.3.4) Miejscowość: Żarów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254431,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSTA Stanisław Wołyniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841640831

7.3.3) Ulica: Okrężna 27

7.3.4) Miejscowość: Marcinowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-124

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205744,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205744,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108

7.3.3) Ulica: Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205744,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.