Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00459468/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-25
- 2022/BZP 00521225/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa bezpieczeństwa powodziowego poprzez udrożnienie Drwini Długiej w km 0+000 – 0+900 .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489016
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00459468/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00068742/14/P
Po zmianie:
2022/BZP 00068742/15/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty pn.: Kompleksowe utrzymanie rzek na terenie NW Kraków – VI etap: „Poprawa bezpieczeństwa powodziowego poprzez udrożnienie Drwini Długiej w km 0+000 – 0+900 oraz 3+000-3+900” - Poprawa bezpieczeństwa powodziowego poprzez udrożnienie Drwini Długiej w km 0+000 – 0+900
2. W zakres zadania wchodzi :
a) Wykop sposobem mechanicznym (koparka na pontonie) naniesionego namułu zalegającego w dnie koryta rzeki Drwinia Długa wraz z wywozem i utylizacją. Grubość warstwy namułu do usunięcia wynosi około 50 cm - łącznie 2520 m3
b) Wykonanie naprawy ubezpieczenia skarp koryta wykonanego z narzutu kamiennego. Należy uzupełnić ubytki w ubezpieczeniu za pomocą zakupionego atestowanego kamienia łamanego, hydrotechnicznego o średnicy od 30 do 50 cm. Kamień po ułożeniu należy zaklinować - łącznie 52,5 m3
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi robotami budowlanym. Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego zostały określone w § 20 projektu umowy oraz pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz standardy i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania, w tym w szczególności stanowiący załącznik nr 1 do SWZ projekt umowy oraz załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty pn.: Kompleksowe utrzymanie rzek na terenie NW Kraków – VI etap: „Poprawa bezpieczeństwa powodziowego poprzez udrożnienie Drwini Długiej w km 0+000 – 0+900 oraz 3+000-3+900” - Poprawa bezpieczeństwa powodziowego poprzez udrożnienie Drwini Długiej w km 0+000 – 0+900
2. W zakres zadania wchodzi :
a) • Wykop sposobem mechanicznym (koparkami z brzegu lub z pontonu) naniesionego namułu zalegającego w dnie koryta rzeki Drwinia Długa wraz z wywozem i utylizacją lub zagospodarowaniem we własnym zakresie. Grubość warstwy namułu do usunięcia wynosi około 50 cm - łącznie 2520 m3
b) • Wykonanie naprawy ubezpieczenia skarp koryta wykonanego z narzutu kamiennego. Należy uzupełnić ubytki w ubezpieczeniu za pomocą zakupionego atestowanego kamienia łamanego, hydrotechnicznego o średnicy od 30 do 50 cm. Kamień po ułożeniu należy zaklinować - łącznie 52,5 m3
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór przyrodniczy nad prowadzonymi robotami budowlanym. Zasady sprawowania nadzoru przyrodniczego zostały określone w § 20 projektu umowy oraz pkt 4 Opisu przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres zamówienia oraz standardy i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania, w tym w szczególności stanowiący załącznik nr 1 do SWZ projekt umowy oraz załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
12
Po zmianie:
25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks).
2. Poza zmianami dopuszczonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:
1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w związku z:
a) wystąpieniem warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac objętych przedmiotem umowy w terminie umownym,
b) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemie) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy;
o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkodę w terminowej realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną realizację prac w ramach umowy);
2) Zmiana warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędna do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;
3) Porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony;
4) Zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w szczególności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów – w takim przypadku dopuszcza się, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych.
Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks).
2. Poza zmianami dopuszczonymi w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:
1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w związku z:
a) wystąpieniem warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac objętych przedmiotem umowy w terminie umownym,
b) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemie) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy;
o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkodę w terminowej realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną realizację prac w ramach umowy);
2) Zmiana warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędna do prawidłowej realizacji zamówienia związane z zaistnieniem niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SWZ;
3) Porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony;
4) Zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działające wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w szczególności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów – w takim przypadku dopuszcza się, za uprzednią zgodą Zamawiającego, przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty tworzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych.
5) zmiana w harmonogramie rzeczowo-finansowym polegająca na zmianie terminu wykonania poszczególnych etapów lub robót, lub zmianie zakresu robót do wykonania w poszczególnych etapach w przypadku zmiany technologii realizacji robót, wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych kolizji z pracami prowadzonymi lub wystąpienia innej przyczyny powodującej, że realizacja robót w dotychczas ustalonym harmonogramie rzeczowo-finansowym jest niemożliwa lub nadmiernie utrudniona
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-12 10:00
Po zmianie:
2022-12-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-12 11:00
Po zmianie:
2022-12-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-10
Po zmianie:
2023-01-13
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.