Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447347/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00457454/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-23
- 2023/BZP 00460005/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
- 2023/BZP 00464483/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00466262/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu z podziałałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sztum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 39
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sztum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sztum1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu z podziałałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b189ed5-6bf3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030552/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem mebli do budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie
1.2.5 Dostawa wraz z montażem el. wyposażenia, sprzętu i elektronarzędzi wraz z ich podłączeniem i uruchomieniem do budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu
1.2.6 Dostawa sprzętu AGD, RTV i urządzeń biurowych wraz z ich podłączeniem i uruchomieniem do budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu
1.2.7 Dostawa drobnego wyposażenia do budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu
1.2.8 Dostawa systemu do obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sztumskim Polu wraz z uruchomieniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447347
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.271.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295120,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa części nr 1: „Dostawa wraz z montażem mebli do budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie”.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 1 do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1.2 oraz formularzu cenowym - załącznik nr 1.3 do SWZ, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
3)Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
39153000-9 - Meble konferencyjne
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
4.5.5.) Wartość części: 36395,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa części nr 2: „Dostawa wraz z montażem elementów wyposażenia, sprzętu i elektronarzędzi wraz z ich podłączeniem i uruchomieniem do budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu”.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 2 do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.2 oraz formularzu cenowym - załącznik nr 2.3 do SWZ, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
3) Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151200-7 - Stoły robocze
39141100-3 - Regały
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44510000-8 - Narzędzia
42715000-1 - Maszyny do szycia
19435100-5 - Nici do szycia
39227110-3 - Igły krawieckie
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
35111300-8 - Gaśnice
4.5.5.) Wartość części: 274013,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa części nr 3: „Dostawa sprzętu AGD, RTV i urządzeń biurowych wraz z ich podłączeniem i uruchomieniem do budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu”.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 3 do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.2 oraz formularzu cenowym - załącznik nr 3.3 do SWZ, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
3) Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
30232110-8 - Drukarki laserowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 29976,42 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa części nr 4: „Dostawa drobnego wyposażenia do budynku hali naprawczo-magazynowo-wystawienniczej w Sztumie oraz PSZOK w Sztumskim Polu”.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 4 do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4.2 oraz formularzu cenowym - załącznik nr 4.3 do SWZ, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
3) Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5 % chyba, że w treści opisu danej pozycji przedmiotu zamówienia, podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
39221200-9 - Zastawa stołowa
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
39221110-1 - Naczynia
4.5.5.) Wartość części: 4461,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa części nr 5: „Dostawa systemu do obsługi Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sztumskim Polu wraz z uruchomieniem”.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty został w załączniku nr 5 do SWZ tj. opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5.2, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 47708 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert tj. 31.10.2023 godz. 11:00, wpłynęły oferty:
1. Tronus Polska Sp. z o.o. - 114 483,48 zł;
2. KOSMAL Wojciech Kosmala - 38 265,20 zł;
3. TORO Sp. z o.o. - 56 334,00 zł;
4. ALTARE Sp. z o.o. - 43 699,41 zł;
5. ASTAGLOBAL s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - 51 707,90 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 27 307,18 zł brutto.
Wobec tego, że ceny wszystkich złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38265,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114483,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert tj. 31.10.2023 godz. 11:00, wpłynęły oferty:
1. Tronus Polska Sp. z o.o. - 586 097,45 zł;
2. KOSMAL Wojciech Kosmala - 431 860,24 zł;
3. ALTARE Sp. z o.o. - 344 282,40 zł
4. Mantis Łukasz Bubulewicz - 398 842,26 zł
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 205 592,05 zł brutto.
Wobec tego, że ceny wszystkich złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344282,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586097,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert tj. 31.10.2023 godz. 11:00, wpłynęły oferty:
1. Tronus Polska Sp. z o.o. - 67 663,53 zł;
2. KOSMAL Wojciech Kosmala - 39 592,11 zł;
3. ALTARE Sp. z o.o. - 44 562,96 zł;
4. Mantis Łukasz Bubulewicz - 29 841,51 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 22 491,31 zł brutto.
Wobec tego, że ceny wszystkich złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29841,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67663,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert tj. 31.10.2023 godz. 11:00, wpłynęły oferty:
1. Tronus Polska Sp. z o.o. - 125 640,83 zł;
2. KOSMAL Wojciech Kosmala - 7 477,15 zł;
3. TORO Sp. z o.o. - 9 803,10 zł;
4. ALTARE Sp. z o.o. - 7 856,81 zł;
5. ASTAGLOBAL s.c. Paweł Król, Łukasz Brzoza - 7 338,52 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 347,42 zł brutto.
Wobec tego, że ceny wszystkich złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7338,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125640,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert tj. 31.10.2023 godz. 11:00, wpłynęła oferta:
1. KT-Soft Krzysztof Grześ, Tomasz Dzięcioł s.c. - 59 800,14 zł.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 36 382,12 zł brutto.
Wobec tego, że ceny wszystkich złożonych ofert w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59800,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59800,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Miasta i Gminy Sztum
- Dostawa, posadzenie, montaż i pielęgnacja kompozycji kwiatowych i roślin ozdobnych w konstrukcjach kwietnikowych i gazonach na terenie miasta Sztum oraz demontaż konstrukcji kwietnikowych.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
więcej: Nici do szycia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.