Ogłoszenie z dnia 2022-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447626/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup systemu ePodatki (eFormularze) dla Gminy Galewice w ramach Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5
1.5.2.) Miejscowość: Galewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6925491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup systemu ePodatki (eFormularze) dla Gminy Galewice w ramach Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia realizacja projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36bc124a-676b-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015231/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup systemu e Podatki w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczącego realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447626/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 44715,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup systemu ePodatki (eFormularze) dla Gminy Galewice w projekcie Cyfrowa Gmina w ramach Działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczącego realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 zgodnie z opisem rzeczowo-ilościowym oraz parametrami technicznymi, rozmiarami, wymogami użytkowymi określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
2. W ramach zadania określonego w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się do:
a) Udzielenia zamawiającemu licencji na system ePodatki wraz z modemem eFormularze,
b) Dostarczenia instrukcji obsługi systemu ePodatki w języku polskim,
c) Świadczenia usług serwisowych związanych z przedmiotem zamówienia,
d) Wykonania wdrożenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia systemu ePodatki.
3. Wykonawca w ramach realizowanego wdrożenia zobowiązany będzie do:
a) przeprowadzenia integracji systemu ePodatki z Krajowym Węzłem Identyfikacji Elektronicznej;
b) dostawy oraz instalacji zestawu certyfikatów (certyfikat do deszyfracji asercji, certyfikat do podpisywania żądań) niezbędnych do integracji portalu z Krajowym Węzłem Identyfikacji Elektronicznej (okres ważności certyfikatów 2 lata od wystawienia);
c) przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonego rozwiązania;
d) wykonania testów sprawdzających funkcjonalności oraz poprawność działania systemu ePodatki;
4. Dostarczone certyfikaty muszą spełniać wymagania Ministerstwa Cyfryzacji w zakresie wymagań integracyjnych dotyczących kluczy i certyfikatów do integracji z systemem produkcyjnym Węzła Krajowego, a ich okres ważności musi wynosić dwa lata od daty wystawienia.
5. Dla oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia niewyłącznej licencji Zamawiającemu lub przeniesienia na Zamawiającego niewyłącznego uprawnienia licencyjnego zgodnego z zasadami licencjonowania określonymi przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52065,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52065,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52065,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DOMINIK MARCINKIEWICZ wspólnik spółki cywilnej CENTUR PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMPUTEROWYCH
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: KAZIMIERZ CHWALIŃSKI wspólnik spółki cywilnej CENTUR PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMPUTEROWYCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 470046707
7.3.3) Ulica: Gimnastyczna 10
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-128
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTUR PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMPUTEROWYCH
jakie przetargi wygrała firma
CENTUR PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMPUTEROWYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52065,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania biurowego
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania InfoMedica i AMMS produkcji Asseco Poland S.A. dla SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- "Usługa utrzymania aplikacji procesowych w środowisku IBM BPM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
- 2024 Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Dostawę oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.