eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › "Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej powiatu tucholskiego"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej powiatu tucholskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tucholski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525590700

1.5.8.) Numer faksu: 525590701

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bippowiat.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fce241b-6351-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej powiatu tucholskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fce241b-6351-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016261/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej powiatu tucholskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt pn. „Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej powiatu tucholskiego” dofinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 638045,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozruchu paneli fotowoltaicznych na następujących budynkach użyteczności publicznej:
1) Zespól Szkół Licealnych i Technicznych zlokalizowany przy ulicy Świeckiej 89a w Tucholi – na dachu budynku wykonana zostanie instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,2 kWp,
2) Tucholskie Centrum Edukacji Zawodowej zlokalizowane przy ul. Świeckiej 89a w Tucholi- na dachu budynku wykonana zostanie instalacja fotowoltaiczna o mocy 40,18 kWp,
3) Zakład Aktywności Zawodowej zlokalizowany przy ulicy Świeckiej 89a w Tucholi – na dachu budynku zostanie wykonana instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,2 kWp
4) Plac zabaw „Kolorowy zakątek” zlokalizowany przy ulicy Świeckiej 89a w Tucholi – na dachu budynku wykonana zostanie instalacja fotowoltaiczna o mocy 8,2 kWp,
5) Zarząd Dróg Powiatowych zlokalizowany przy ulicy Przemysłowej 6 w Tucholi – na dachu budynku wykonana zostanie instalacja fotowoltaiczna o mocy 14,76 kWp,
6) Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia zlokalizowany przy ulicy Przemysłowej 6 w Tucholi- na dachu budynku zostanie wykonana instalacja fotowoltaiczna o mocy 5,74 kWp.
2. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej powiatu tucholskiego” dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 13. Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w kontekście pandemii COVID-19 i jej skutków społecznych oraz przygotowanie do ekologicznej i cyfrowej odbudowy gospodarki zwiększającej jej odporność, Działania 13.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym, Schemat: Mikroinstalacje – budynki użyteczności publicznej.
3. Zakres prac obejmuje:
1) dostawę paneli fotowoltaicznych,
2) montaż systemowej konstrukcji nośnej dla modułów fotowoltaicznych,
3) montaż modułów fotowoltaicznych,
4) montaż urządzeń fotowoltaicznych (falowników),
5) podłączenie modułów i urządzeń fotowoltaicznych tworzących instalację,
6) montaż aparatury w postaci rozdzielnic DC oraz AC wraz z zabezpieczeniami,
7) wewnętrzne i zewnętrzne trasy kablowe na potrzeby systemu fotowoltaicznego,
8) przyłączenie instalacji PV do istniejącej tablicy bezpiecznikowej budynku,
9) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji fotowoltaicznej,
10) wykończenie co najmniej zgodnie ze stanem pierwotnym okolic przejść instalacji (tynk/ ocieplenie, przejścia przez ściany, stropy, dach) oraz skuteczne zabezpieczenie przed wpływem warunków atmosferycznych miejsc na zewnątrz obiektu gdzie prowadzone były prace montażowe,
11) zaprogramowanie i uruchomienie układu automatyki wraz z podłączeniem modemu komunikacyjnego WLAN do regulatora w celu odczytania parametrów uzysku energetycznego za pomocą internetu dla 6 szt. instalacji fotowoltaicznych,
12) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
13) podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej na podstawie wytycznych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Wszystkie urządzenia, armatura i osprzęt muszą być fabrycznie nowe i spełniające wymagania z opisu przedmiotu zamówienia.
6. Za wybudowanie instalacji i przyłączenie poprzez uprawnionego instalatora, który zagwarantuje poprawną realizację projektu, montaż i funkcjonowanie instalacji przy spełnieniu jednocześnie bezpieczeństwa pracy instalacji i współpracy z siecią elektroenergetyczną odpowiada Wykonawca.
7. Instalacja powinna być wybudowana zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz spełniać wymogi techniczne i eksploatacyjne zawarte w art. 7a ustawy Prawo energetyczne, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej.
8. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania dostaw zgodnie zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia, wiedzą techniczną, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie jej realizacji.
9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Podane w niniejszej SWZ nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i produktów. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte ww. wskazania należy traktować je, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować materiał lub produkt równoważny o parametrach technicznych odpowiadających co najmniej parametrom określonym w SWZ i dokumentacji. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, na etapie realizacji obowiązany będzie wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422086,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813360,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 452020,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGI2 Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5552130542

7.3.3) Ulica: Bytowska 19

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 452020,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.