Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup uterenowionego samochodu na cele zarządzania kryzysowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koronowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3826459
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: paulina.tomaszewska@um.koronowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koronowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup uterenowionego samochodu na cele zarządzania kryzysowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45832ed9-77cd-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033074/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 ZAKUP ELEKTRYCZNEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO NA POTRZEBY REALIZACJI ZADAŃ GMINY ORAZ ZAKUP UTERENOWIONEGO SAMOCHODU NA CELE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.49.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 211382,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup uterenowionego samochodu na cele zarządzania kryzysowego”.
Przedmiot zamówienia ma być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami,
w szczególności:
1) ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047) wraz z przepisami wykonawczymi oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. W przypadku zmiany w. wym. przepisów bądź zmiany innych przepisów, dotyczących przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu umowy zgodnego z aktualnymi na dzień odbioru przepisami.
2) był sprawny technicznie (brak błędów zapisanych w pamięci sterownika elektroniki
pokładowej),
3) Pojazd wyprodukowany w 2019 – 2020 roku, zarejestrowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający aktualne badania techniczne
4) samochód posiada świadectwo homologacji lub świadectwo zgodności WE.
5) silnik spełniający aktualną normę emisji spalin EURO 6,
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115000-6 - Inne samochody pasażerskie
34131000-4 - Pikapy
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
34113300-5 - Pojazdy terenowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 10 listopada 2023 r. do godziny 09:00.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego - "mikrobusa" - przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup wraz z dostawą pojazdu UTV z napędem 4x4 oraz agregatem gaśniczym - II postępowanie
- DOSTAWA JEDNEGO, FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO 9-MIEJSCOWEGO
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
- Zakup i dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich
- Numer postępowania: ZP/25/2024 pn. Dostawa 5 sztuk pojazdów osobowych w wersji nieoznakowany dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.