eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › PP Gózd - budowa nowej siedziby ( KMP Radom) - zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PP Gózd - budowa nowej siedziby ( KMP Radom) - zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PP Gózd - budowa nowej siedziby ( KMP Radom) - zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15c67c38-5c28-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/45/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 PP Gózd - budowa nowej siedziby (KMP Radom) zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 72/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3655050,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest – „PP Gózd - budowa nowej siedziby ( KMP Radom) - zaprojektuj i wybuduj”.
Adres którego dotyczy zamówienie:
ul. Szkolna 7,
26-634 Gózd
Etap pierwszy - w którego zakres wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej , przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami decyzji, uzgodnień, opinii, na wykonanie robót budowlanych,
Etap drugi - w którego zakres wchodzi realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu budowlanego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) załącznik nr 2 – Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego,
b) załącznik nr 10 – Program Funkcjonalno-Użytkowy
c) załącznik nr 11 – Decyzja o lokalizacji inwestycji celu publicznego
d) załącznik nr 12 – Mapa z decyzji o lokalizacji inwestycji
e) załącznik nr 13 – Księga standaryzacji
f) załącznik nr 14 - Księga znaku
g) załącznik nr 15 – Opinia geotechniczna
h) załącznik nr 16 – Wytyczne Komendanta Głównego Policji
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
OPIS TECHNICZNY
Podstawa opracowania
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego
zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. 2021r. poz. 2454),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (tj. Dz.U. z 2022 poz. 1225),
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
projektu budowlanego (tj. Dz.U. z 2022r. poz. 1679),
- obowiązujące normy i przepisy polskie i europejskie, zasady wiedzy technicznej związane z procesem
budowlanym.
ZAKRES ROBÓT
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym decyzji pozwolenia na budowę, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych i dostawę wyposażenia, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego (dalej także „PFU”) stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Przez budownictwo modułowe Zamawiający rozumie budynki powstające z gotowych przestrzennych prefabrykatów. Konstrukcja tego typu pozwala na szybkie połączenie ze sobą gotowych od kilku do kilkudziesięciu modułów zarówno w poziomie jak i w pionie zgodnie z potrzebami inwestora.
1) W zakres przedmiotu niniejszej Umowy wchodzi:
• opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
• opracowanie dokumentacji wykonawczej,
• przeprowadzenie wszelkich czynności w celu uzyskania odpowiednich pozwoleń i decyzji,
• pełnienie nadzoru autorskiego,
• wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją.
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA:
1) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej obejmującej wszystkie branże na realizację zamówienia objętego przedmiotem umowy.
2) Opracowanie projektu wykonawczego dla wszystkich branż,
3) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót – wszystkich branż,
4) Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej dotyczącego robót budowlanych wszystkich branż,
5) Wykonanie charakterystyki i świadectwa energetycznego budynku.
6)Sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp.
7)Realizacja zadania na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim.
8) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu budowlanego.
2. Realizacja przedmiotu umowy składa się z etapów:
1) etap pierwszy: opracowanie dokumentacji projektowej, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami decyzji, uzgodnień, opinii, na wykonanie robót budowlanych,
2) etap drugi: realizacja robót budowlanych, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej (wraz z nadzorem autorskim ), wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu budowlanego.
3. Strony ustalają, że Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zostanie sporządzony przez Wykonawcę w 2 egz. w wersji papierowej i przekazany Zamawiającemu łącznie z dokumentacją projektową.
4. Odpady i nadmiar materiałów pochodzących z prac budowlanych przechodzą na własność Wykonawcy i jest on zobowiązany usunąć je z terenu budowy oraz postąpić z nimi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odzyski zakwalifikowane przez Zamawiającego jako odpady przechodzą również na własność Wykonawcy i podlegają utylizacji. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty potwierdzające utylizację.
5. Złom stalowy i żeliwny z demontaży dokonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przekazać go do wskazanego przez Zamawiającego punktu skupu złomu i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający odbiór złomu przez punkt skupu, w celu wystawienia przez Zamawiającego faktury dla tego punktu skupu. Należność za sprzedaż złomu stanowić będzie dochód Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz.U. 2022r. poz. 699 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( tj. Dz.U. 2021r. poz. 1973 ze zm. ). Numer rejestru BDO dla Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu 000311503
Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu.
Zamawiający ustanowił ryczałtowe wynagrodzenie dla Wykonawcy, za wykonane i bezusterkowo odebrane roboty.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o realizację przedmiotowego zamówienia zapewnił aby w przypadku umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zabezpieczenia należytego wykonania umowy podwykonawca lub dalszy podwykonawca wniósł przed zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
Niezwłocznie po zawarciu umowy Wykonawca sporządzi harmonogram wykonania poszczególnych etapów robót i przekaże go Zamawiającemu do zatwierdzenia.
Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 5 lat gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216111-5 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45261410-1 - Izolowanie dachu

45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421141-4 - Instalowanie przegród

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45442100-8 - Roboty malarskie

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4479088,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4479088,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4479088,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Climatic Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015224140

7.3.3) Ulica: Reguły, ul. Żytnia 6

7.3.4) Miejscowość: Michałowice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4479088,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 286 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ustala się terminy zakończenia poszczególnych etapów realizacji umowy:
1) etap pierwszy: nie później niż 132 dni od dnia zawarcia umowy
2) etap drugi: nie później niż 286 dni od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.